تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

آموزش جدیدترین ترفندهای ویندوز - بزرگترین سایت ترفند ها


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 122
  • بازدید دیروز : 169
  • بازدید کل : 930536

نرم افزارها و مطالب مربوط به فایرفاکس


با سلام دوستان مطالب موبوط به مرور گر فایرفاکس در این تاپیک قرار میگیرد.





فایرفاکس چیه ؟
فایرفاکس یه مرورگر اینترنتی هست مانند اینترنت اکسپلورر . این مرورگر جوان که چند وقتی هست ساخته شده ، سر و صدای بسیار به پا کرده و کاربران بسیاری رو به سمت خودش کشیده و در حال حاضر در بعضی از کشور ها بیش از 40% کاربران رو به خودش اختصاص داده و استفاده اون بین کاربران حرفه ای در حدود 70% هست . پایه و اساس این مرورگر براساس مرورگر نت اسکیپ هست ولی انقدر کد های اون و قابلیت هاش در این مدت قوی شد که مرورگر جدید نت اسکیپ کد های خودش رو از روی فایرفاکس برداشت و مرورگر های دیگری مانند flock از کد های فایرفاکس استفاده می کنند .
سال ها بود که ماکروسافت و مرورگرش یعنی اینترنت اکسپلورر سلطان بی چون و چرای اینترنت بودند و مرورگر هایی مثل موزیلا ، نت اسکیپ ، اپرا و ... نتونسته بودند کار خاصی انجام بدند و فقط چند درصد بازار مرورگر ها رو در اختیار داشتند ، تا اینکه بنیاد موزیلا مرورگری اپن سورس رو به نام فایرفاکس سخت و از اونجا بود که تحولاتی در این ضمینه صورت گرفت . نت اسکیپ کدهاشو بر حسب فایرفاکس نوشت ، ماکروسافت تمام تلاش خودش رو برای جلوگیری از شکست های بیشتر کرد ، بطوری که به تازگی بعد از چندین سال مرورگر جدید خودش رو داره میده بیرون و یا مرورگر اپرا که با اومدن فایرفاکس نیمی از کاربران خودش رو از دست داد و مجبور شد برای جلوگیری و شکست های بیشتر مرورگر خودش رو کاملا رایگان عرضه کند . بله ، فایرفاکس اومد و تحولی در این ضمینه انجام داد بطوری که در حال حاضر 15% کل کاربران اینترنت از فایرفاکس استفاده می کنند و این مرورگر در دیگر سیستم عامل ها هم بسیار پرطرفدار هست و کاربران متعصب اپل و مرورگرش رو تا حدودی به سمت خودش کشونده و مرورگر پیش فرض سیستم عامل های لینوکس شده .... این ها بخش کوچکی از موفقیت های بهترین محصول سال 2005 هست . در این مدت فایرفاکس بیش از 200 میلیون بار دانلود شده و یک رکورددار در این ضمینه هست و جوایز بسیار زیادی از مجلات و روزنامه های معتبر دریافت کرده .
یکی از دلایل موفقیت این مرورگر این بوده که همه می تونن در ساخت اون شریک باشن و شما می تونید موزیلا رو در ساخت این مرورگر همکاری کنید و یا برای اون اکستنشن و یا تم بسازید . همچنین شما قادرید مانند سایت ویکی پدیا ، سایت موزیلا رو هم تغییر بدین و یا اون رو به زبون خودتون تبدیل کنید .
حتی موزیلا به شما این اختیار رو داده که یک مرورگر جدید مطابق نظر و ایده های خودتون بسازید و اونو منتشر کنید . ( مرورگر flock به همین شکل درست شد . ) شاید بشه گفت در ساخت فایرفاکس هزاران نفر سهم دارند و شما اگر در آینده با ما باشید متوجه این حرف می شید . در ضمن این برنامه کاملا رایگان هست و نیازی به هیچ گونه کرک یا سریالی نداره و تنها انتظار موزیلا از استفاده کنندگان این برنامه ترویج این برنامه هست ....

================================================== ======
چرا فایرفاکس :
یه سوالی که ممکنه برای همه ما پیش بیاد اینه که چرا ما باید از فایرفاکس استفاده کنیم ؟
به هر حال قانع شدن در این مرحله می تونه ما رو پیش ببره تا اینکه دست از سر اینترنت اکسپلورر برداریم و یا در مراحل بالاتر دست از سر نت اسکیپ ، اپرا و ...
در ضمن چند دلیل برای تعویض مرورگر از اینترنت اکسپلورر به فایرفاکس می آوریم :
1- سرعت بالاتر : شما در فایرفاکس سرعتی بالاتر در هنگام لود صفحات و یا دانلود فایل خواهید داشت .
البته ممکنه در وحله اول متوجه نشین و یا بگین مرورگر قبلی من سرعتش بیشتر بوده ولی باید به این نکته هم توجه داشته باشین که مرورگر برنامه ای هست که نمی شه در وحله اول سرعتش رو مقایسه کرد و باید یه مدتی با اون کار کرد و بعد در مورد سرعت اون تصمیم گیری کرد . ( آزمایشات و تجربیات کاربران ثابت کرده که سرعت فایرفاکس بسیار بیشتر از اینترنت اکسپلورر هست . )
2- امنیت بالاتر : شاید یکی از مهم ترین دلیل ها همین امنیت بالا باشه . شاید شما بگین که من از یه آنتی ویروس و فایروال قدرتمند و بروز استفاده می کنم و فکر نکنم مشکل امنیتی داشته باشم . خب شما در اشتباه هستید چون همه چیز به آنتی ویروس و فایروال و دیگر برنامه های امنیتی خلاصه نمی شه و مرورگر نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت شما داره چه بسا مهمتر از آنتی ویروس ! چون شما مکررا از اون استفاده می کنید ... البته عکس این مطلب هم درست هست ، یعنی امنیت شما با استفاده از مرورگر تامین نمی شه و شما برای ایجاد امنیت بیشتر به آنتی ویروس و فایروال و دیگر برنامه ها نیازمندید . ( تجربیات و تست ها امنیت بیشتر فایرفاکس رو نسبت به اینترنت اکسپلورر تایید کرده . ) البته امنیت بالاتر فایرفاکس در مقایسه با نسخه آپدیت شده اینترنت اکسپلورر هست ، با توجه به اینکه در ایران درصد بسیار کمی ویندوزشون رو آپدیت می کنند باید بگیم فایرفاکس بسیار بسیار امن تر از اینترنت اکسپلورر هست .
3- راحتی کار : فایرفاکس یه مرورگر بسیار ساده هست ، حتی ساده تر از اینترنت اکسپلورر ! در ساخت این مرورگر سعی شده تمام قابلیت هایی که به درد یه عده خاص می خوره حذف بشه و فقط قابلیت هایی که نیاز واقعی به اونا هست و استفاده می شن ، استفاده بشه . منو ها و گزینه های موجود بسیار عالی دسته بندی شده اند و تا حدودی زیادی به اینترنت اکسپلورر شباهت دارند تا کاربران برای تعویض برنامه به مشکل بر نخورند . همچنین قابلیت تب در فایرفاکس انقدر کار رو راحت می کنه که شما بعد از مدتی کار با این قابلیت نمی تونید از اون جدا بشین .
4- تعویض راحت : فایرفاکس قابلیت های بسیار خوبی برای تعویض مرورگر در اختیار مصرف کنندگانش قرار می ده . بطوری که در هنگام نصب ( همنطور که بعدا مشاهده می کنید ) شما می تونید براحتی تمام فایل ها و اطلاعات ذخیره شده در مرورگر قبلیتون ( اینترنت اکسپلورر ، اپرا ، نت اسکیپ و ... ) وارد فایرفاکس کنید ( از قبیل بوک مارک ها ، پسورد های ذخیره شده و ... ) . همچنین برای کاربران اینترنت اکسپلورر گزینه ای قرار داده شده که مشکلی از بابت تعویض مرورگر نداشته باشن . شما می تونید از منوی help روی گزینه for internet explorer users کلیک کنید .
5-برنامه های اضافی : همونطور که گفتم در موقع ساخت فایرفاکس اصل بر این بود که فقط موارد و امکاناتی که مورد نیاز واقعی کاربر هستند در این مرورگر قرار بگیرند . بنابراین بسیاری از قابلیت ها به ناچار حذف شد و این می تونه برای کاربران حرفه ای و بسیاری کاربران دیگه چندان خوشایند نباشه . به همین دلیل بخشی به نام " Add – Ons " در فایرفاکس درست شد . این بخش شامل دو زیر مجموعه تم ها و اکستنشن ها هست . شما اگر در آینده با ما باشید متوجه می شید که مهمترین دلیل استفاده از فایرفاکس می تونه همین بخش باشه که این مرورگر رو در مقایسه با دیگر مرورگر ها در سطح بسیار بالاتری قرار داده بطوری که به جرات می شه گفت هیچ مرورگری یک صدم قدرت این بخش فایرفاکس رو نداره ... در آینده با این بخش بیشتر آشنا می شیم و شما متوجه می شوید که هر چی دوست دارید می تونید به فایرفاکس اضافه یا حذف کنید و اون رو یک مرورگر شخصی مطابق میل خودتون بسازید ....

امکانات دیگه ای هم در فایرفاکس هست مانند آنتی فیشینگ ، کوکی منیجر و دانلود منیجر در آن و .... که شما در بخش آموزش فایرفاکس با اونا بهتر آشنا می شید ... پس با ما به دنیای عظیم فایرفاکس و کاربران اون بپیوندید ....
hossein_ok
04-24-2007, 20:12

پلاگين SrapBook


یکی از عمده ترین مشکل فارفاکس در مشاهده آفلاین صفحات وب میباشد که کاربران از آن رنج می برند. این پلاگين به اسم SrapBook هست كه واقعا حرف نداره و این مشکل رو حل کرده.

اين پلاگين به راحتي مشكل ديدن صفحات بصورت آفلاين رو حل مي كنه با اين خصوصيت كه فايل هاي فلش و آهنگ ها و هر چي كه تو اون صفحه باشه رو با خودش ذخيره مي كنه . من خودم خيلي از اين برنامه استفاده مي كنم و به شما هم پيشنهاد مي كنم حتما ازش استفاده كنين در پايين به معرفي قابليت هاي اين برنامه مي پردازيم :

قابلیت اصلی این پلاگین ذخیره صفحات مختلف به شیوه های گوناگون است. شما به سادگی میتوانید صفحه مورد نظر خود را به طور کامل همراه با عکسها ، فایلهای فلش ، شیوه نامه ها و سایر متعلقات ذخیره کنید.
پس از نصب به منوی مربوط به کلیک راست شما گزینه هایی با عنوان Capture … اضافه میشود و با فشردن کلیدهای ALT + K میتوانید به صفحات ذخیره شده دسترسی داشته باشید.
شما میتوانید با Right Click و انتخاب گزینه های Capture Page و Capture Link صفحه حاضر و صفحه مرتبط با لینک را به طور کامل و با استفاده از گزینه Capture Selected بخشی از صفحه که با ماوس انتخاب شده است را ذخیره کنید.

http://weblog.corelist.net/files/scrapbook/figure_1.png

صفحات ذخیره شده به این شکل به طور پیش فرض در شاخه Root یا ریشه قرار میگیرند و نام صفحه در لیست صفحات همان عنوان صفحه یا چند کلمه آغازین بخش انتخاب شده خواهد بود. که شما میتوانید این موارد را با استفاده ازSidebar مربوط به پلاگین و یا بخش مربوط به مدیریت صفحات ذخیره شده با عنوان Manage در بخش Tools پلاگین دسته بندی کنید و همچنین نام صفحات را تغییر داده و در صورت لزوم برای هر یک یادداشت یا Comment بگذارید.
و اما گزینه های پیشرفته تر برای ذخیره صفحات گزینه های Capture Page/Link/Selected As … میباشد که با انتخاب این گزینه ها پنجره ای مانند عکس نمایان میشود

http://weblog.corelist.net/files/scrapbook/figure_2.png

شما میتوانید از این طریق عنوان یا نام صفحه و دسته بندی یا پوشه مورد نظر را مشخص کنید و یا در Tab با عنوان Comment یادداشت یا توضیحاتی برای صفحه بنویسید.
همچنین امکانات پیشرفته تری برای ذخیره صفحه در بخش ذخیره به همراه فایلهای متصل وجود دارد.
شما میتوانید صفحه مورد نظر را به همراه تمام تصاویر ، فایلهای صوتی ، فایلهای تصویری و فایلهای فشرده مرتبط به صفحه و با پسوند های مشخص شده به طور کامل ذخیره کنید.
همچنین شما میتوانید تمامی لینکهای موجود در این صفحه را به طور جداگانه و در یک پوشه جدا به ترتیب ذخیره کنید !
از این امکانات به عنوان مثال میتوان برای دریافت کامل تصاویر یک گالری عکس که به صورت صفحه ای شامل تعداد زیادی عکس بند انگشتی یا Thumbnail مرتبط با عکس اصلی است استفاده کرد. و یا برای ذخیره کامل یک آلبوم آهنگ دلخواه !

پنجره اصلی پلاگین به صورت یک Sidebar در فایرفاکس قرار میگیرد.
در بالای این بخش امکان جستجو و ***** کردن صفحات دخیره شده وجود دارد. شما میتوانید کلمه مورد نظر را در عنوان صفحات ، آدرس و یا یادداشتهای مربوط به صفحه جستجو کنید و با صفحات دخیره شده را بر اساس زمان ذخیره شدن ***** کنید. به عنوان مثال میتوانید صفحاتی که امروز یا در هفته اخیر ذخیره شده ببینید. نتایج جستجو در صفحه ای جدید و به صورت Frame قرار میگیرند.

http://weblog.corelist.net/files/scrapbook/figure_3.png

در بخش Manage از منوی Tools شما میتوانید صفحات را دسته بندی کنید و اعمال گروهی مانند حذف یا انتقال به پوشه ای دیگر را انجام دهید.
همچنین در منوی Tools با گزینه Calculate Size میتوانید حجم مجموع صفحات ذخیره شده و حجیم ترین صفحات را ببینید. و با استفاده از گزینه Sort Entire Tree لیست صفحات ذخیره شده را به طور دلخواه مرتب کنید. و با گزینه Scrapbook Directory محل ذخیره و قرارگیری صفحات را بر روی هارد خود مشاهده کنید که میتوانید در بخش تنظیمات این آدرس را تغییر دهید.

http://weblog.corelist.net/files/scrapbook/figure_4.png

با استفاده از گزینه Capture Multiple URLs میتوانید آدرسهای متعددی را ذخیره کنید. که میتوانید آدرسها را به طور دستی و به صورت خط به خط وارد کنید و یا با استفاده از ابزار موجود آدرسهایی را انتخاب کنید. به عنوان مثال میتوانید آدرس تمامی Tabهای موجود را به لیست اصافه کنید.
و گزینه دیگر و مفید این بخش تهیه پشتیبان به صورت فشرده (Backup with Compression) است که میتوانید با مشخص کردن برنامه مورد نظر برای فشرده سازی و محل ذخیره فایل فشرده شده پشتیبان این کار را انجام دهید. که البته باید نحوه کار با پارامترهای ورودی برنامه فشرده کننده را بدانید !
در بخش تنظیمات این برنامه میتوانید نحوه باز شدن صفحات ، محل ذخیره شدن صفحات و … را کنترل کنید.
از قابلیتهای دیگر این پلاگین امکان ویرایش صفحات ذخیره شده و حذف بخشهای اضافی است.
در حالت پیش فرض صفحات برای مشاهده با حال Editing یا ویراش باز میشوند که با استفاده از ابزار گوناگون میتوانید بخشهایی که لازم ندارید را حذف کنید و یا عنوان و توضیحات صفحه را تغییر دهید و در نهایت تمامی تغییرات را ذخیره کنید.
جدای از امکان ذخیره صفحات این پلاگین امکان درج یادداشتهای مختلف یا Note را دارد که شما با انتخاب نماد Add New Note در بخش مربوط به پلاگین میتوانید یادداشتی جدید بنویسید.
یادداشتها به طور پیش فرض یک قالب HTML دارند که شما میتوانید در حالت ویرایش این قالب را به طور دلخواه ویرایش کنید و از دفترچه یادداشت مدرن خود لذت ببرید !

این پلاگین به واقع وبگردی من را بهبود بخشیده و لذت وب را برای من بیشتر کرده است …اگر هنوز این پلاگین را دریافت نکردید و از آن استفاده نمیکنید ! باید بگم که لذتی از وبگردی نمیبرید!

میتوانید از اینجا (http://amb.vis.ne.jp/mozilla/scrapbook/)نرم افزار فوق را بارگذاری کنید.

  انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 138
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

آموزش حرکات اجباری در فرمهای مدرن ، سبک چانگ چوان

آموزش حرکات اجباری در فرمهای مدرن ، سبک چانگ چوان

  آموزش حرکات اجباری در فرمهای مدرن، سبک چانگ چوان ( سبک شمالی ) رده سنی بزرگسالان میباشد. اجرای حرکاتی زیبا وهمراه با سختی و پیوستگی آن که بصورت قدم به قدم به شما عزیزان آموزش داده می شود. جزء فرم های مدرن و مسابقاتی ، رده سنی بزرگسالان می باشد ارائه کلیپ های آموزشی ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تئوری رفتار مصرف کننده در اقتصاد در 112 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تئوری رفتار مصرف کننده در اقتصاد در 112 اسلاید

اقتصاد یا ترازمان به یک نظام اقتصادی در یک یا چند منطقه جغرافیایی یا سیاسی خاص اطلاق می‌شود و در برگیرنده تولید، توزیع یا تجارت و مصرف کالاها و خدمات در آن منطقه یا کشور می‌باشد. یک اقتصاد مجموع کل ارزش معاملات میان فعالان اقتصادی نظیر افراد، گروه‌ها، سازمان‌ها و حتی ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن

با POCKET OPTION یک معامله‌گر حرفه‌ای شوید یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد برای همه هر معامله‌گری می‌خواهد تا در بهترین شرایط سود ببرد و نمی‌خواهد نگران امنیت وجوه شخصی خود باشد. اولین کار واضحی که یک معامله‌گر مبتدی انجام می‌دهد بررسی سایت‌های مختلف معامله آنلاین ... ...

دریافت فایل : بروکر پاکت آپشن
دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

شناخت اختلالات شخصیتی قبل و بعد از ازدواج

شناخت اختلالات شخصیتی قبل و بعد از ازدواج

ازدواج یکی از چالش برانگیزترین انتخاب ها در سراسر زندگی یک فرد به شمار ازدواج می رود و کمتر انتخابی این چنین استرس زا است .در عین حال نتایج ازدواج در همه عمر با انسان همراه است.به همین دلیل است که افراد در ازدواج بیش از همه انتخاب های دیگر خود دقت می کنند.این دقت در جامعه ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

سوالات مرحله اول آزمون پایانی مراقبین سلامت در پایگاههای خدمات جامع سلامت شهری

سوالات مرحله اول آزمون پایانی مراقبین سلامت در پایگاههای خدمات جامع سلامت شهری

این مجموعه که شامل آزمون پایانی مراقبین سلامت در پایگاههای خدمات جامع سلامت شهری می باشد مجموعه ای مناسب جهت آزمون های استخدامی مراقبین سلامت،بهورزی،مراقبین سلامت آموزش و پرورش و همچنین رشته های بهداشتی شرکت کننده در آزمون های استخدامی می باشد که حتما باید علاوه بر این ... ...


مطالب تصادفی

  • انقلابي در اسمارت فون ها و تمام سطوح معمولي ، با تكنولوژي جديد تاچ
  • جلوگیری از اجرای برنامه ها هنگام راه اندازی ویندوز ( Startup )
  • راه هاي افزايش بازديد كننده از وبلاگ
  • نکات مهم در مورد سرچ گوگل
  • روشی دیگر برای حذف ردپای خود از اینترنت

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد