تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

آموزش جدیدترین ترفندهای ویندوز - بزرگترین سایت ترفند ها


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 25
  • بازدید دیروز : 142
  • بازدید کل : 907489

بررسی و معرفی ترفند های بیتالک (Beetalk)


پس از بررسی و معرفی ترفندهای نرم افزارهای چت و شبکه اجتماعی موبایل تلگرام،لاین،ایسنتاگرام و واتس اپ اینبار ترفند های نرم افزار بی تالک (Beetalk App) که اخیرا در بین کاربران ایرانی جای خود را پیدا کرده است بررسی میکنیم.

 

تغییر شماره در بیتالک

در صورتی که نمیخواهد دیگر شماره تلفن همراه فعلی خود را به هر دلیلی برای پروفایل بیتاک خود استفاده کنید، beetalk این امکان را فراهم کرده که بتوانید اکانت بیتالک خود را به شماره دیگری اتصال دهید بدون آن که لیست مخاطبین (Contacts) ، پست های خود و.. پروفایلتان را از دست بدهید.

برای این کار ابتدا از منوی پایین برنامه به قسمت Me بروید و گزینه Settings را انتخاب و از منوی باز شده My Accounts را برگزینید.

ترفند های بیتالک

سپس Phone number را از صفحه باز شده انتخاب کنید.

ترفند های بیتالک

در صفحه بعد شماره همراه فعلی شما نمایش داده میشود،گزینه Change را برگزینید و سپس Confirm را انتخاب کنید تا بتوانید در صفحه جدید شماره ای که میخواهید اکانت خود را به آن متصل کنید وراد نمایید.

ترفند های بیتالک

نکته : شماره ای جدید وارده شده نباید از قبلی برای اکانت دیگری انتخاب شده باشد.

گذاشتن رمز بر روی بیتالک بدون نیاز به هیج برنامه دیگر

با استفاده از این قابلیت قادر هستید که بر روی بی تالک خود رمز (password) بگذارید تا اطرافیان قادر به ورود و دسترسی به اطلاعات شما در این اپ نباشند.

ابتدا مراحل گفته شده در بخش اول تا قسمت Settings طی کنید و سپس Passcode Lock را از صفحه مربوطه انتخاب نمایید.

ترفند های بیتالک

تیک گزینه Passcode را فعال کنید تا بتوانید رمز دلخواه تان را تعیین کنید.

ترفند های بیتالک

پس از وارد کردن پسورد مورد نظر بی تالک از شما میخواهد تا آنرا یکبار دیگر تایپ کنید تا عملیات به پایان برسد.

photo_2015-08-20_11-22-07

همچنین با انتخاب گزینه Lock After 5 Minutes این امکان را به برنامه میدهد که پس ار ۵ دقیقه کار نکردن در محیط بیتالک رمز بر روی آن فعال شود.

ترفند های بیتالک

جلوگیری از دیده شدن در نتایج جستجو افراد نزدیک به موقعیت فعلی شما (Look Around)

قابلیت Look Around نرم افزار چت بیتالک به کاربر این امکان را میدهد تا دیگر کاربران نزدیک به محدوده فعلی خود را بر اساس سن و جنسیت فیلتر و جستجو کند اما این قابلیت دردسرهایی را نیز به همراه خود دارد به عنوان مثال به صورت پیش فرض این قابلیت برای همه کاربران فعال است و بدون درخواست قبلی شما در محدوده جستجو دیگر کاربران قرار می گیرد که این مساله ممکن است برای همه خوشایند نباشد در ادامه روشی برای غیر فعال کردن این حالت پیشفرض را آموزش میدهیم

با فعال کردن این قابلیت در bee talk میتوانید از دید دیگران پنهان بمانید و در نتایج Look Around دیده نشوید تا دیگران قادر به ارسال درخواست دوستی به شما نباشند.

ابتدا مراحل گفته شده در بخش اول برای رسیدن به قسمت Settings را طی کنید، سپس Privacy را از منوی باز شده برگزینید.

ترفند های بیتالک

در صفحه باز شده تیک گزینه Hide Location را فعال کنید تا تغییرات اعمال کند.

ترفند های بیتالک

حالا از منوی پایین برنامه به قسمت Look around رفته و در بالای صفحه بر روی Turn Off کلیک کنید.

جلوگیری از دیده شدن آخرین زمان فعالیت شما در بیتالک

بی تالک به شما این امکان را میدهد که آخرین زمان فعالیت شما (Last Seen) در برنامه توسط مخاطبینتان در محیط چت و .. برنامه دیده نشود.

برای اعمال این تغییر مراحل گفته شده در بخش اول برای رسیدن به قسمت Settings را طی کنید و Privacy را از منوی باز شده برگزینید.

ترفند های بیتالک

در صفحه باز شده تیک گزینه Hide Last Seen را فعال کنید تا برنامه تغیرات را اعمال کند.

ترفند های بیتالک

بلاک کردن افراد مزاحم در بیتالک

افراد مزاحم در تمامی شبکه های اجتماعی وجود دارند و بیتاک نیز از این قاعده مستثنی نیست،برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت و دریافت پیغام و درخواست از طرف دیگران میتوانید آنها را بلاک (Block) کنید.

ابتدا مراحل گفته شده در بخش اول برای رسیدن به قسمت Settings را طی کنید و Privacy را از منوی باز شده برگزینید.

ترفند های بیتالک

Blocked Users یا Blacklist را انتخاب کنید و بر روی دکمه + کلیک کنید.(در این بخش شما میتوانید افراد بلاک شده را مدیریت کنید و حتی آنها را از بلک لیست خارج کنید)

ترفند های بیتالک

مخاطب مورد نظر را از لیست انتخاب کنید و OK را انتخاب کنید تا مخاطب به لیست اشخاص بلاک شده اضافه شود.

ترفند های بیتالک

سپس گزینه Save را انتخاب کنید تا تغییرات اعمال شود.

به اشتراک گذاری عکس یا مطلب در تایم لاین باز (Buzz Timeline) برای کاربران خاص

اگر میخواهید برای افراد خاصی پیغام صوتی،عکس و یا نوشته ای را در باز خود به اشتراک بگزارید ابتدا از منوی پایین برنامه به قسمت Buzz بروید و سپس از منوی بالای صفحه بر رو مکان مشخص شده کلیک کنید و نوع پستی که میخواهید به اشتراک بگزارید را انتخاب نمایید.

ترفند های بیتالک

بعد از این که متن یا عکس خود را درج کردید، Everyone را از قسمت (Share to) انتخاب کنید و بر روی Circles تپ کنید.

ترفند های بیتالک

+ را از منوی بالای صفحه برگزینید سپس کاربرانی که مد نظر دارید را انتخاب و بر روی OK تپ کنید تا لیستی ساخته شود.

ترفند های بیتالک

نامی برای لیست خود تعیین کنید و تیک بالای صفحه را تپ کنید تا لیست ذخیره شود و بتوانید در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید.

ترفند های بیتالک

پس از انجام این تنظیمات پست شما تنها برای افراد این لیست منتشر و نمایش داده میشود به علاوه اینکه شما میتوانید افراد این لیست را اضافه یا حذف کنید.

چگونه با دوستان خود در بیتالک چت مخفی (Secret Chat) کنیم

چت مخفی برای زمانی است که نمیخواهید پیام ارسالیتان به کاربران پخش شود یا شخص مورد نظر امکان سواستفاده از آن را نداشته باشد بسیار مفید است.شما با استفاده از این قابلیت ممیتوانید عکس های خود را تنها برای چند ثانیه به طرف مقابل نمایش دهید و سپس عکس به صورت خودکار حذف شود و یا در صورتی که اسکرین شاتی (Screenshot) از صفحه توسط شخص مقابل گرفته شود مطلع خواهید شد.

برای فعال کردن این قابلیت ابتدا به چت روم کاربر مورد نظر رفته و قسمت مورد نظر را انتخاب کرده و به سمت راست بکشید تا قابلیت Secret Chat فعال شود.(رنگ محیط تایپ به مشکی تغییر خواهد کرد)

ترفند های بیتالک

سپس مشاهده میکنید که قسمت زیرین چت روم تغییر حالت داده و یک گزینه به آن اضافه شده است.

ترفند های بیتالک

با انتخاب این گزینه میتوانیید تعیین کنیید که بعد از گذشت چه مقدار زمانی پیام ارسالی شما به شخص مورد نظر از بین برود.

دسترسی به تصاویر پروفایل و تمامی فایل های تصویری و ویدیویی حذف شده بیتالک

در بعضی مواقع پیش می آید که عکس یا فیلمی همراه با پیام های ارسال شده از بین رفته و پاک میشود اما این فایل ها در واقع از حافظه از بین نرفته اند. برای دسترسی به تمامی فایل های دریافتی در بیتالک (از قبیل عکس ها،عکس پروفایل کاربران،ویدیو و فایل های صوتی و..) مسیر زیر را طی کنید.

File manager / SD card / beetalk

photo_2015-08-21_10-53-34

پس از این که وارد پوشه beetalk شدید میتوانید با انتخاب پوشه images یا buzzimage به فایل های تصویری خود دسترسی پیدا کنید.همچنین برای دیدن عکس های ذخیره شده پروفایل کاربران به پوشه avatar مراجعه کرده و پسوند .jpg را به عکس ها اضافه کنید تا تصاویر پروفایل کاربران نمایش داده شود.

ترفند های بیتالک

حذف پیغام آپدیت بیتالک

یکی از موارد آزار دهنده این نرم افزار پیغام های متوالی آپدیت آن میباشد و در صورتی که شما نیازی به مشاهده این پیغام ندارید برای غیر فعال کردن آن مسیر زیر را طی کنید:

ابتدا مراحل گفته شده در بخش اول برای رسیدن به قسمت Settings را طی کنید و Privacy را از منوی باز شده برگزینید.سپس گزینه Change update Setting را انتخاب و تیک گزینه automatically check for updates را بردارید.

حذف پیغام آپدیت بیتالک

پاک کردن تاریخچه چت ها و بکاپ گرفتن (نسخه پشتیبان) از چت های بی تالک

گرفتن بکاپ (backup) یک امر مهم در اکثر اپ و سرویس ها میباشد و اگر میخواهد آرشیو تمام چت های خود با کاربران را داشته باشید مسیر زیر را طی کنید:

ابتدا مراحل گفته شده در بخش اول برای رسیدن به قسمت Settings را طی کنید و Privacy را از منوی باز شده برگزینید.سپس بر روی گزینه Export Chat History کلیک و مخاطبینی که میخواهد آرشیو چت آنها را در اختیار داشته باشید انتخاب و بر روی OK کلیک کنید.

پاک کردن تاریخچه چت ها و بکاپ گرفتن (نسخه پشتیبان)  از چت های بی تالک

در انتها یک روش (مثل بلوتوث،ایمیل و..) برای ارسال فایل بکاپ انتخاب کنید.

همچنین اگر نمیخواهید چت های قبلی شما با دیگر کاربران در پنجره چت روم نمایش داده شود کافیست به Privacy بیتاک رفته و بر روی دکمه Clear Chat History کلیک کنید.

پس گرفتن اکانت هک شده و رفع بن شدن در بیتالک

متاسفانه بیتاک دارای پشتبانی بسیار ضعیف در زمینه اتباط کاربران با اپراتورهای این شرکت می باشد و در صورتی که اکانت شما ریپورت و بن (Report and Ban) شد و یا توسط شخصی دیگری اکانت هک شد تنها از طریق راه ارتباطی زیر میتوانید با مسئولین بیتاک مکاتبه کنید:

در صورتی که اکانت شما بن شده است و با پیغامی نظیر your account has been banned. you may wish to contact به ایمیل آدرس feedback@beetalkmobile.com ایمیلی با ساختار زیر ارسال کنید:

Hello

My account has been banned

My phone number is +989121234567

Please re-open my Account

Regards

توجه : شماره تلفن خود را به جای +۹۸۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷ و با ساختاری که نوشته شده جایگزین کنید.

و اگر اکانت شما توسط شخص دیگری هک (hack) شده است و با پسورد خود نمیتوانید وارد بیتاک شوید به ایمیل آدرس feedback@beetalkmobile.com ایمیلی با ساختار زیر به همراه تصویری از یک مدرک معتبر مثل شناسنامه یا گذرنامه ارسال کنید:

Hello

My account has been hacked by some one i don’t know

My phone number is +989121234567

My Registration date is :

Please re-open my Account

Regards

شماره تلفن خود را به جای +۹۸۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷ و با ساختاری که نوشته شده جایگزین کنید و در مقابل Registration date تاریخ عضویت را وارد کنید.

  انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 5394
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما بسته ویژه ماه شعبان 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما بسته ویژه ماه شعبان 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  چهارم بهمن ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته چهارم بهمن ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود جزوه شبکه های کامپیوتری دانشگاه علم و صنعت استاد آنالویی

دانلود جزوه شبکه های کامپیوتری دانشگاه علم و صنعت استاد آنالویی

جزوه عالی و کامل شبکه های کامپیوتری آماده برای دانلود است. دانشگاه: علم و صنعت ایران - دانشکده مهندسی کامپیوتر استاد: دکتر آنالویی فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا و استفاده در هر نوع سیستم و دستگاه (لپ تاپ، موبایل و ...) تعداد صفحات: 198 کیفیت: بسیار عالی دانلود نمونه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

کارت ویزیت تعویض روغن

کارت ویزیت تعویض روغن

طرح بسیار شیک، متفاوت و جذاب کارت ویزیت تعویض روغن و اتوسرویسفرمت PSD آماده چاپ ... ...

مجموعه 3 عددی طرح معرق کشتی

مجموعه 3 عددی طرح معرق کشتی

 مجموعه 3 عددی طرح معرق کشتی شامل  3 طرح معرق کشتی: 1.طرح کشتی بادبانی 2.طرح کشتی جانک چینی 3.طرح کشتی گردشی _cruise ship دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده ... ...

پاسخنامه کتاب Elementary Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Elementary Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

پاورپوینت کبوتر طوق دار درس 15 فارسی یازدهم

پاورپوینت کبوتر طوق دار درس 15 فارسی یازدهم

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت کبوتر طوق دار درس 15 فارسی پایه یازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27     شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ادبی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 10 سلامت و بهداشت پایه دوازدهم: بهداشت روان

پاورپوینت درس 10 سلامت و بهداشت پایه دوازدهم: بهداشت روان

            نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 57 اسلاید   قسسمتی از متن پاورپوینت: نیازهای زندگی امروز، تغییرات سریع اجتماعی و فرهنگی، تغییر ساختار خانواده، شبکه های گسترده و پیچیده ارتباطات انسانی و تنوع آنها، گستردگی و هجوم منابع ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

لِهِستان یا لَهِستان (به لهستانی: Polska به فرانسه، Pologne) با نام رسمی جمهوری لهستان (به لهستانی: Rzeczpospolita Polska) کشوری است در مرکز اروپا، از غرب با آلمان، از جنوب غربی با جمهوری چک، از جنوب با اسلوواکی، از جنوب شرقی با اوکراین، از شرق با بلاروس، از شمال شرقی با ... ...

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف پسوند فایل ها: pdf پی دی اف، پاورپوینت ppt(x)   ...

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF Step-by-step instructions show how to use the Guide to Nursing Diagnoses and Guide to Planning Care sections to create a ... ...

فرم 48 گام تای چی چوان سبک یانگ

فرم 48 گام تای چی چوان سبک یانگ

آموزش فرم 48 گام تای چی چوان سبک یانگ،که بصورت کامل برای علاقمندان به هنر تای چی تدارک دیده شده است. Вreathing_method_of_48_form_Taiji_Quan زبان اصلی نسخه دانلودی محصول بدون نیاز به هزینه پستی در صورت امکان با کامپیوتر ، فایل را دانلود نمائید   فرمی بسیار زیبا که ... ...

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای ... ...

دانلود بسته سوالات و پاسخنامه تخصصی دبیری ادبیات + 6 دوره آزمونهای آموزش و پرورش

دانلود بسته سوالات و پاسخنامه تخصصی دبیری ادبیات + 6 دوره آزمونهای آموزش و پرورش

بسته سوالات و پاسخنامه تخصصی دبیر ادبیات + 6 دوره آزمون آموزش و پرورش   دبیری ادبیات زبان فارسی دستور زبان نگارش و ویرایش   کلیات مسائل ادبی تاریخ ادبیات سبک شناسی عروج و قافیه   نظم و نثر فارسی  + دفترچه سوالات 6 دوره آموزش و پرورش   ... ...

دانلود پاورپوینت مديريت و تشكيلات كارگاهي

دانلود پاورپوینت مديريت و تشكيلات كارگاهي

  قسمتی از متن............... •تاريخچه تكوين بارچارت به دوران جنگ جهاني اول ميرسد ؛ جائيكه يك آمريكايي به نام هنري گانت براي نخستين بار بارچارت را براي برنامه‌ريزي و كنترل پروژه‌هاي موسسه كشتي‌سازي‌اش بكار برد . به پاسداشت اين اقدام نام گانت قبل از عنوان بارچارت تداعي ... ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

دانلود ترجمه مقاله Direct Torque Control of Induction Motor Using Space Vector Modulation (SVM-DTC)+پاورپوینت +شبیه سازی متلب

مقاله Direct Torque Control of Induction Motor Using Space Vector Modulation (SVM-DTC) (کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی با روش SVM_DTC) مربوط به درس درایو و کنترل محرکه و الکترونیک قدرت2 مقاله سال 2008 IEEE +مقاله اصلی +فایل شبیه سازی کامل مقاله توسط  نرم افزار متلب +پاوپوینت جهت ارائه کلاسی تمامی نتایج شبیه سازی ...

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3)) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 18 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ... ...

تاریخ غزنویان جلد2.mp3

تاریخ غزنویان جلد2.mp3 ...

دریافت فایل : تاریخ غزنویان جلد2.mp3
The $50 & Up Underground House Book

The $50 & Up Underground House Book

The $50 & Up Underground House Book Mike Oehler has created a visionary style of underground architecture that is unparalleled to any before him in this timeless book. Mike has lived underground in his self made house for over twenty years. He is a brilliant man that lives ... ...

دریافت فایل : The $50 & Up Underground House Book

تاریخ فلسفه غرب جلد 2.mp3

تاریخ فلسفه غرب جلد 2 .mp3   ...

دانلود جزوه کامل شیمی فیزیک استاد حلالی دانشگاه صنعتی شریف

دانلود جزوه کامل شیمی فیزیک استاد حلالی دانشگاه صنعتی شریف

دانلود جزوه کامل شیمی فیزیک استاد حلالی دانشگاه صنعتی شریف   ... ...

آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

 آموزش فرم 42 گام جی ین تای چی چوان سبک یانگ ( شمشیر باریک )،که بصورت کامل برای علاقمندان به هنر تای چی تدارک دیده شده است.   _Chen Sitan_Yang_style_42_form_Tai_Chi_Sword_tutorial زبان اصلی نسخه دانلودی محصول   برای هنرجویانی که می خواهند در مسابقات ووشو شرکت ... ...


مطالب تصادفی

  • انقلابي در اسمارت فون ها و تمام سطوح معمولي ، با تكنولوژي جديد تاچ
  • جلوگیری از اجرای برنامه ها هنگام راه اندازی ویندوز ( Startup )
  • راه هاي افزايش بازديد كننده از وبلاگ
  • نکات مهم در مورد سرچ گوگل
  • روشی دیگر برای حذف ردپای خود از اینترنت

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد