تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

آموزش جدیدترین ترفندهای ویندوز - بزرگترین سایت ترفند ها


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4355
  • بازدید دیروز : 246
  • بازدید کل : 930225

معرفی کامل تبلیغات و بازاریابی اینترنتی


بازاریابی اینترنتی یکی از روشهای جدید تبلیغات به شمار می رود که تمام صاحبان کالا علاقه مند شناخت روش های آن هستند تا فروش محصولات خود را چند برابر کنند ما به شما اطلاعات جامعی از بازاریابی اینترنتی می دهیم تا با استفاده ازآن به کسب و کار خود رونق دهید.

 

معرفی کامل تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

 

تبلیغات و بازاریابی آنلاین، که تبلیغات اینترنتی نیز نامیده می شود، از اینترنت برای ارائه پیام های بازاریابی تبلیغاتی به مصرف کنندگان استفاده می‌کند . این شامل بازاریابی ایمیل ، بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، انواع زیادی از تبلیغات نمایشی (از جمله تبلیغات وب بنر ) ، و تبلیغات وسائل همراه می‌شود . مانند سایر رسانه های تبلیغاتی ، تبلیغات آنلاین اغلب شامل یک ناشر (که تبلیغات را با محتوای آنلاین خود ادغام می‌کند) و یک تبلیغ کننده، که تبلیغات را برای نمایش و ارائه محتوای ناشر به وجود می‌آورد، می شود. دیگر شرکت کنندگان بالقوه عبارتند از: آژانس های تبلیغاتی که به تولید و قرار دادن آگهی کمک می‌کنند ،سرور آگهی که آگهی را از نظر تکنولوژیکی عرضه‌ کرده و اطلاعات آماری را در اختیار ناشر قرار می‌دهد، و وابسته‌های تبلیغاتی، که کار تبلیغاتی مستقلی برای تبلیغ کننده انجام می‌دهند.

 

تبلیغات آنلاین یک کسب و کار بزرگ است و به سرعت در حال رشد می باشد . در سال 2011، درآمد حاصل از تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده، از تبلیغات تلویزیون کابلی پیشی گرفت و تقریبا توانست از تلویزیون عادی نیز پیشی بگیرد.

 

با وجود محبوبیت تبلیغات اینترنتی ، بسیاری از شیوه های تبلیغاتی متداول آنلاین، بحث برانگیز بوده و به طور فزاینده تنظیم و تعدیل می‌شوند. علاوه بر این، درآمد آگهی آنلاین، ممکن است به شکل مناسبی جایگزین جریان های درآمدی دیگر ناشر نشود. کاهش درآمد تبلیغات، باعث شده است که برخی از ناشران محتوای خود را پشت دیوارهای پرداختی (Paywall) پنهان کنند.

 

تاریخچه

در روزهای اولیه اینترنت ، تبلیغات آنلاین مجاز نبود. به عنوان مثال، دو عدد از شبکه‌های سابق اینترنت، با نام‌های آرپانت (ARPANET) و ان اس اف نت (NSFNET)، سیاست های استفاده قابل قبولی داشتند که استفاده از فعالیت‌های تجاری برای سود موسسات را ممنوع کرده بود. شرکت NSFNET ممنوعیت استفاده از تبلیغات خود را در سال 1991 برداشت.

 

انواع روش‌های تبلیغات اینترنتی

 

ایمیل

تبلیغات آنلاین

اولین نمونه تبلیغات آنلاین که به طور گسترده‌ای پخش شد، از طریق پست الکترونیکی انجام گرفت. در سوم ماه می 1978، یک بازاریاب از شرکت تجهیزات دیجیتالی دی ای سی (DEC) ، به بسیاری از کاربران شبکة آرپانت سواحل غرب آمریکا، یک ایمیل ‌فرستاد و یک خانه باز را برای معرفی یک مدل جدید از یک کامپیوتر DEC تبلیغ کرد. با وجود سیاست های استفاده قابل قبول متداول، بازاریابی پست الکترونیکی به سرعت گسترش یافت و در نهایت به عنوان " اسپم" شناخته شد.

 

اولین پیام اسپم غیر تجاری در مقیاس بزرگ، برای اولین بار در تاریخ 18 ژانویه 1994، به وسیله یک مدیر سیستم دانشگاه اندروز، با محتوای یک پیام دینی، به همه گروههای خبری یوزنت فرستاده شد. چهار ماه بعد، لورنس کانتر و مارتا سیگل ، که شرکای یک شرکت حقوقی بودند، به طور گسترده ای با فرستادن یک پیام یوزنت با عنوان " قرعه کشی گرین کارت – آخرین قرعه کشی؟" خدمات حقوقی خود را تبلیغ کردند. اسپم کارت سبز کانتر و سیگل در یوزنت، دید عمومی نسبت به تبلیغات آن‌لاین را ارتقا بخشید، و علاقه گسترده ای به تبلیغات، هم از طریق یوزنت و هم ایمیل های سنتی، را به وجود آورد. اخیرا، اسپم بیشتر تبدیل به یک عمل صنعتی شده است که در آن، شرکت‌های تبلیغ‌کننده، از تعداد گسترده‌ای از رایانه‌ها برای ارسال اسپم از راه دور استفاده می‌کنند.

 

آگهی نمایشی

تبلیغات آنلاین

تبلیغات بنر آنلاین، در اوایل 1990، زمانی که صاحبان صفحات به دنبال جریان های درآمدی اضافی برای حمایت از محتوای خودشان بودند، به‌وجودآمد. اولین آگهی وب قابل کلیک، توسط شرکت گلوبال نتورک نویگیتور (Global Network Navigator)، به یک مؤسسة حقوقی دره سیلیکون (Silicon Valley) فروخته شد. در سال 1994، زمانی که شرکت هات وایرد (HotWired)، که بخش آنلاین مجله وایرد است، بنرهای تبلیغاتی را به شرکت ای تی اند تی (AT&T) و شرکت‌های دیگر فروخت، تبلیغات بنر اینترنتی تبدیل به جریان اصلی شد.

 

آگهی های جستجو

تبلیغات آنلاین

 

شرکت گوتوداتکام (GoTo.com) که در سال 2001 به اورتور (Overture) تغییر نام داد و در سال 2003 توسط یاهو خریداری شد، اولین تبلیغات جستجوی حراج کلمات کلیدی را در سال 1998 ایجاد کرد. گوگل برنامه تبلیغات جستجوی " ادوردز (AdWords) " خود را در سال 2000 راه‌اندازی کرد و سیستم تخصیص رتبه‌بندی بر اساس کیفیت را در سال 2002 به کار گرفت که انواع تبلیغات جستجو را بر اساس ترکیبی از پیشنهاد قیمت و احتمال کلیک شدن آن‌ها توسط جستجوگران دسته بندی می‌کرد.

 

روندهای اخیر

تبلیغات آنلاین

به تازگی ، شرکت‌ها تصمیم گرفتند که پیام‌های تبلیغاتی خود را در داخل محتوای سرمقاله و یا خدمات با ارزش بگنجانند. به عنوان نمونه‌های این نوع تبلیغات، می‌توان به برنامه های کاربردی رایگان نایک برای ردیابی عملکرد اشاره کرد. علاوه بر این تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی و تلفن‌های همراه نیز وارد شده است.

 

روشهای معرفی

 

تبلیغات نمایشی

در تبلیغات نمایشی، پیام های تبلیغاتی به صورت بصری با استفاده از متن ، آرم ، انیمیشن ، فیلم ، عکس ، و یا دیگر شکل های گرافیکی منتقل می‌شود. در تبلیغ نمایشی، برای افزایش تاثیر تبلیغات، اغلب کاربرانی با صفات خاص مورد هدف قرار گرفته می‌شوند. تبلیغ‌کنندگان آنلاین، اغلب از کوکی استفاده می‌کنند که شناسه های منحصر به فرد یک کامپیوتر خاص هستند، تا تصمیم بگیرید چه نوع تبلیغاتی برای آن مصرف‌کننده خاص، مناسب است. کوکی ها می تواند پیگیری کنند که آیا یک کاربر، بدون خرید چیزی یک صفحه را ترک کرده است یا خیر ، تا بعداً تبلیغ‌کننده بتواند با استفاده از تبلیغات سایتی که ترک کرده است، او را مجدداً به آن سایت راهنمایی کند.

 

زمانی که شرکت‌های تبلیغاتی اطلاعات فعالیت یک کاربر را از طریق چند وب سایت خارجی جمع آوری می‌کنند، معمولاً می‌توانند یک تصویر دقیق از علایق کاربر رسم کرده و تبلیغات مؤثری را به آن کاربر نشان دهند. این نوع جمع‌آوری اطلاعات معمولاً با نام "هدف‌گیری رفتاری" شناخته می‌شود. از انواع دیگر تبلیغات نمایشی می‌توان به تبلیغات قرینه ای و معنایی اشاره کرد که بسته به محتوای یک صفحه، تبلیغات مربوط به آن‌ نشان داده می‌شود .

 

تبلیغ‌کنندگان ممکن است با استفاده از هدف‌گیری جغرافیایی ، تبلیغات را براساس منطقه احتمالی زندگی کاربر ارائه کنند. آی پی (IP) یک کاربر، اطلاعات مختصری در مورد کشور و منطقه کاربر در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد. اطلاعات جغرافیایی که از یک IP به دست می‌آید، در کنار اطلاعات دیگری که از مجراهای دیگر در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار داده می‌شود، معمولاً برای کوچک کردن منطقه احتمالی زندگی کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، تبلیغ‌کنندگان ممکن است گاهی از سیستم GPS تلفن همراه و یا محل برج‌ تلفن همراه نزدیک فرد استفاده‌کننده، برای ردگیری او استفاده کنند.

 

تبلیغات بنر وب

وب بنر ها به طور معمول تبلیغات گرافیکی هستند که در یک صفحه وب نمایش داده می‌شود. بسیاری از بنرهای تبلیغاتی توسط یک سرور مرکزی تبلیغات تحویل داده می‌شوند.

ممکن است در بنر‌های تبلیغاتی، از رسانه های غنی برای گنجاندن ویدئو، صدا، انیمیشن، دکمه ها، فرم ها، و یا دیگر عناصر تعاملی، با استفاده از اپلتهای جاوا، HTML5 ، ادوبی فلش ، و برنامه های دیگر، استفاده شود.

 

آگهی قابی ( بنر سنتی)

آگهی‌های قابی اولین شکل بنرهای اینترنتی بودند. " تبلیغات بنر " که معمولاً در زبان محاوره مورد استفاده قرار می‌گیرد، به آگهی های قابی سنتی اشاره دارد. برای استفاده از آگهی‌های قابی، مدیران وب سایت‌ها، جای خاصی را برای قرار دادن قاب‌ها در صفحه وب در نظر می‌گیرند.

 

پاپ آپ/ پاپ آندر: تبلیغات بالاپر و پایین پر

آگهی پاپ آپ، در یک پنجره مرورگر جدید، که در بالای پنجره مرورگر اولیه باز می شود، نمایش داده می شود. آگهی های پاپ آندر، در یک پنجره مرورگر جدید، که در زیر پنجره فعلی باز می شود نمایش داده می شود.

 

آگهی شناور

آگهی شناور، نوعی از تبلیغات رسانه های غنی است که بر روی محتوای صفحه وب سایت درخواست شده ظاهر می‌شود. تبلیغات شناور ممکن است پس از یک دوره زمانی از پیش تعیین شده، ناپدید شده و یا کمتر ایجاد مزاحمت کنند.

 

آگهی باز شونده (Expanding ad)

آگهی های باز شونده ، یک قاب رسانه غنی است که در یک وضعیت از پیش تعریف شده ( همانند زمان مشخصی که یک کاربر در یک صفحة اینترنتی سپری می‌کند، کلیک کاربر بر روی آگهی، و حرکت ماوس کاربر بر روی آگهی) ابعاد آن تغییر می‌کند. تبلیغات باز شونده به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهند که اطلاعات بیشتری را در فضای محدود بگنجانند.

 

بنرهای گول زننده

بنر گول زننده ، یک نوع بنر است که در آن، تبلیغات، برای واداشتن کاربران به کلیک کردن، نوعی از عناصر صفحه نمایش که کاربران به طور روزانه با آن‌ها مواجه می‌شوند، همانند پیام‌های سیستم عامل و یا نرم‌افزارهای دیگر، را تقلید می‌کنند. در نمایش اولیه این نوع بنرها، معمولاً نامی از تبلیغ کننده به میان آورده نمی‌شود، و در نتیجه آن‌ها به روش گول زدن و گیر انداختن کار خود را انجام می‌دهند. بنرهای گول زننده معمولاً دارای نرخ کلیک خوری بالاتر از حد متوسط هستند، ولی کاربران ممکن است از تبلیغ کنندگان به دلیل گول زدن آنها متنفر شوند.

 

تبلیغات بینابینی

آگهی بینابینی، قبل از اینکه یک کاربر بتواند به محتوای درخواستی خود دسترسی پیدا کند، و برخی از موارد زمانی که کاربران منتظر هستند که موضوع درخواستی آن‌ها بارگذاری شود، نمایش داده می‌شود. تبلیغات بینابینی نوعی از بازاریابی وقفه انداز به شمار می‌روند.

 

تبلیغات متنی

در تبلیغ متنی، فراپيوند(Hyperlink)های متنی نمایش داده می شود. تبلیغات مبتنی بر متن، ممکن است به طور جداگانه از محتوای اصلی یک صفحه وب، و یا با فراپیوند کردن کلمات و جملات خاص به صفحه اینترنتی تبلیغ کننده، انجام شوند. ممکن است تبلیغات متنی از طریق بازاریابی پست الکترونیک و یا بازاریابی پیام متنی انجام شوند . تبلیغات متنی، اغلب سریعتر از تبلیغات گرافیکی بارگزاری می‌شوند و ممکن است مسدود کردن آنها برای نرم افزارهای مسدود کننده تبلیغات مشکل تر باشد.

 

بازاریابی موتور جستجو (SEM)

بازاریابی موتور جستجو، و یا SEM ، برای افزایش دید وب سایت در صفحات نتایج موتور جستجو طراحی شده است. موتورهای جستجو، بر اساس پرس و جوی جستجوگر وب، نتایج حمایت شده و نتایج آلی ( غیر حمایت شده ) را نمایش می دهند. موتورهای جستجو اغلب برای تفکیک نتایج حمایت شده با نتایج آلی، از نشانه بصری خاصی استفاده می کنند. بازاریابی موتور جستجو، شامل تمام اقداماتی است که تبلیغ کننده، برای بالاآوردن رتبه وب سایت در نتایج جستجوی کلمات کلیدی موضوعی، انجام می دهد.

 

بهینه سازی موتور جستجو (SEO )

در بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO ، سعی می شود که با افزایش ارتباط محتوای وب سایت با عبارات جستجو شده، رتبه بندی جستجوی آلی وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو پیشرفت کند. موتورهای جستجو، به طور منظم الگوریتم های خود را برای جریمه کردن سایت های کم کیفیتی که سعی می کنند رتبه بندی آنها را دور بزنند، به روز رسانی می کنند. و این وضعیت، بهینه سازی سایت را تبدیل به یک هدف در حال حرکت برای تبلیغ کنندگان کرده است.

 

جستجوی حمایت شده

جستجو حمایت شده، به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد که در صورت جستجو شدن کلمات کلیدی خاص، در لیست نتایج حمایت شده موتور جستجو نشان داده شوند . این نوع تبلیغات معمولاً از طریق مزایده های واقعی ، که در آن تبلیغ‌کنندگان مبلغ پیشنهادی خودشان را برای یک کلمه کلیدی خاص اعلام می‌کنند، فروخته می‌شوند. علاوه بر تنظیم حداکثر قیمت برای هر کلمه‌ی کلیدی، مناقصه ممکن است شامل زمان، زبان ، مکان جغرافیایی، و محدودیت های دیگر نیز باشد. موتورهای جستجو، در ابتدا رتبه‌بندی را به ترتیب بالاترین پیشنهاد قیمت تصویب شده نشان میدادند، ولی در حال حاضر، موتورهای جستجوی مدرن، رتبه بندی لیست حمایت شده را بر اساس ترکیبی از پیشنهاد قیمت، احتمال کلیک شدن ، ربط کلمه کلیدی، و کیفیت سایت نمایش می‌دهند .

 

بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی، تبلیغ تجاری محصول است که از طریق وب سایت های رسانه های اجتماعی انجام می‌شود. بسیاری از شرکت ها، با به روزرسانی های متداول و در اختیار قرار دادن پیشنهادات ویژه خرید محصولات در صفحات خودشان در رسانه‌های اجتماعی، کار تبلیغ محصولات خود را انجام می‌دهند.

 

تبلیغات وسائل همراه

تبلیغات وسائل همراه ، نوعی آگهی تبلیغاتی است که از طریق دستگاه های بی سیم همراه مانند تلفن های هوشمند ، و یا تبلت ها پخش می‌شود. تبلیغات وسائل همراه ممکن است به صورت نمایش تبلیغات رسانه ای استاتیک و یا غنی ، تبلیغات پیام کوتاه (SMS) و یا پیام چند رسانه ای (MMS) ، تبلیغات جستجوی تلفن همراه ، تبلیغات در وب سایت های وسائل همراه، و یا تبلیغات در برنامه های کاربردی وسائل همراه و یا بازی ها باشد.

 

تبلیغات وسایل همراه به چند دلیل به سرعت در حال رشد است. دستگاه‌های همراه متنوعی وجود دارد، سرعت اتصال به اینترنت بیشتر شده است (که در کنار داشتن مزایای دیگر، باعث می‌شود که تبلیغات رسانه ای غنی، سریع‌تر منتقل شوند) ، کیفیت صفحه نمایش پیشرفت کرده است ، تولیدکنندگان وسائل همراه ، از قابلیت‌های پیچیده‌تری برای نمایش تبلیغات به مصرف‌کنندگان استفاده می‌کنند، و مصرف کنندگان به شکل گسترده‌تری از دستگاه‌های همراه استفاده می‌کنند.

 

تبلیغات ایمیلی

تبلیغات آنلاین

تبلیغات ایمیل، پیام‌های تبلیغاتی هستند که تمام و یا بخشی از یک ایمیل را به خود اختصاص می‌دهند. این نوع تبلیغات ممکن مورد درخواست دریافت کننده نباشد که در این صورت ممکنست به‌صورت پیشاپیش رضایت دریافت کننده برای دریافت این تبلیغات جلب شده و یا گزینه دریافت نکردن مجدد این تبلیغات در آینده، در اختیار وی قرار داده شود.

 

تبلیغات چت

در سمت مخالف پیام‌رسانی استاتیک، تبلیغات چت وجود دارد که در آن، پیام های تبلیغاتی به صورت مستقیم در برخی از سایت‌ها به کاربر ارائه می‌شود . این کار با استفاده از برنامه‌های چت زنده و یا نرم‌افزارهای ردگیری انجام می شود که توسط افراد واقعی کنترل‌شده و پیام‌های تبلیغاتی را برای کاربرانی که در قسمت‌های مختلف سایت جستجو می‌کنند ارائه می‌کنند. در واقعیت این نوعی تبلیغات ایمیلی است، اما به دلیل روزنه زمانی متفاوت ، با آن فرق دارد.

 

تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین

تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین، تبلیغاتی است که به صورت آنلاین، در یک لیست طبقه‌بندی شده از خدمات و یا محصولات خاص پست می شود. مثالهایی از این عبارتند از سایت های جستجوی کار آنلاین ، لیست آنلاین املاک و مستغلات، لیست خودرو، و لیست مبتنی بر حراج آنلاین. سایت های Craigslist و eBay ، دو مورد از سایت های مطرحی هستند که این لیست ها را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

 

ابزارهای تبلیغاتی مزاحم | Adware

ابزار تبلیغاتی مزاحم، نرم افزاری است که پس از نصب، به طور خودکار تبلیغات را در کامپیوتر کاربر نمایش می‌دهد. تبلیغات ممکن است در خود نرم افزار ، به صورت ترکیب شده در صفحات وب بازدید شده توسط کاربر، و یا به شکل پاپ آپ و یا پاپ آندر نمایش داده شوند. ابزارهای تبلیغاتی مزاحم که بدون اجازه کاربر نصب شده باشد، یک نوع از نرم افزارهای مخرب به شمار می‌روند.

 

فروش رابطه‌ای | Affiliate Marketing

تبلیغات آنلاین

فروش رابطه‌ای (که بعضی مواقع نسل سرب نامیده می‌شود) ، هنگامی رخ میدهد که تبلیغ‌کننده، اشخاص ثالث را برای تولید مشتریان بالقوه برای آنها سازماندهی می‌کند. رایط های اشخاص ثالث، بر اساس فروشی که از طریق بازاریابی آن‌ها انجام می‌شود، پول دریافت می‌کنند.

 

مزایای تبلیغات آنلاین

•هزینه

•قابلیت اندازه گیری و ردگیری

•قالب بندی

•هدف قرار دادن

•پوشش

•سرعت

 

هزینه

هزینه کم ارتباطات الکترونیکی، هزینه های نمایش تبلیغات آنلاین را در مقایسه با تبلیغات آفلاین، به میزان زیادی کاهش داده است . تبلیغات آنلاین، و به طور ویژه در رسانه های اجتماعی، روش‌های کم هزینه‌ای را در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد که بتوانند با اجتماعات بزرگ از پیش تشکیل شده، ارتباط برقرار کنند. بازده تبلیغات آنلاین نسبت به دیگر رسانه‌ها، بالاتر است.

 

قابلیت اندازه گیری

تبلیغات آنلاین

با استفاده از تبلیغات آنلاین، امکان جمع‌آوری اطلاعات در مورد اثر تبلیغات، همانند اندازه مخاطبان بالقوه ، پاسخ واقعی مخاطبان، اینکه چگونه مخاطبان به تبلیغات دسترسی پیدا کرده اند، اینکه آیا تبلیغات به فروش منجر شده و یا خیر، بیشترین مکانی که خرید از آن انجام شده است، و موارد بسیار دیگری وجود دارد. این کمک می کند که تبلیغ‌کنندگان آنلاین بتوانند به مرور زمان، کیفیت تبلیغات خود را افزایش دهند.

 

قالب بندی

در تبلیغات اینترنتی، تبلیغ‌کنندگان به طیف گسترده ای از روش های ارائه پیام های تبلیغاتی خود ، از جمله توانایی نمایش تصاویر، ویدئو، صدا، و لینک، دسترسی دارند. بر خلاف بسیاری از تبلیغات آفلاین ، تبلیغات آنلاین می تواند تعاملی نیز باشند. به عنوان مثال، برخی از تبلیغات به کاربران اجازه می‌دهند که سؤالات خود را وارد کنند و یا تبلیغ‌کنندگان را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنند. در تبلیغات آنلاین ممکن است حتی از بازی‌ها نیز استفاده شود.

 

هدف قرار دادن

تبلیغات آنلاین

ناشران می تواند توانایی دسترسی به بخش های قابل تنظیم و زوم شده بازار را برای ارائه تبلیغات هدفمند، در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار بدهند. در تبلیغات آن‌لاین ممکن است با استفاده از هدف‌گیری جغرافیایی، تبلیغات مربوط به مکان جغرافیایی خاص کاربر، به او نشان داده شود. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند براساس علایق قبلی یک کاربر، هر تبلیغ را به شکلی خاص تغییر دهند که برای آن کاربر جالب توجه باشد. همچنین این امکان وجود دارد که برای کاهش تکرارهای ناخواسته یک تبلیغ، و ایجاد فواصل زمانی مناسب بین دو نمایش، ردگیری شود که آیا یک کاربر سابقاً یک تبلیغ را دیده است یا خیر.

 

پوشش

تبلیغات آنلاین می تواند تقریبا به هر بازار جهانی برسند، و تبلیغات آنلاین، فروش آفلاین را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

سرعت

به محض اینکه طراحی آگهی به پایان رسید، می‌توان از آن در تبلیغات آنلاین استفاده کرد. استفاده از تبلیغات آنلاین، نیازی به همراهی با برنامه انتشار ناشر ندارد. علاوه بر این، تغییر دادن و یا جایگزین کردن تبلیغات آنلاین، از انواع آف‌لاین آن سریع‌تر انجام می‌شود.

 

نگرانی‌ها

•ندیدن بنر

•تقلب در تبلیغ

•گستردگی تکنولوژیکی

•نگرانی‌های امنیتی

•اعتماد به تبلیغ‌کنندگان

•اسپم

 

  انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 379
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تئوری رفتار مصرف کننده در اقتصاد در 112 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تئوری رفتار مصرف کننده در اقتصاد در 112 اسلاید

اقتصاد یا ترازمان به یک نظام اقتصادی در یک یا چند منطقه جغرافیایی یا سیاسی خاص اطلاق می‌شود و در برگیرنده تولید، توزیع یا تجارت و مصرف کالاها و خدمات در آن منطقه یا کشور می‌باشد. یک اقتصاد مجموع کل ارزش معاملات میان فعالان اقتصادی نظیر افراد، گروه‌ها، سازمان‌ها و حتی ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

راهنمای جامع زلزله

راهنمای جامع زلزله

با این راهنمای جامع، به دنیای پیچیده زلزله قدم بگذارید، علل، وقوع، و اثرات آن را بشناسید، با روش های آمادگی قبل از زلزله و اقدامات لازم در حین و بعد از آن آشنا شوید و با ارتقای آگاهی خود، جان خود و عزیزانتان را در برابر این بلای طبیعی نجات دهید!   زلزله، یکی از ... ...

دریافت فایل : راهنمای جامع زلزله
راهنمای جامع نواختن نی: گامی بلند در مسیر نواختن نغمه‌های دلنشین!

راهنمای جامع نواختن نی: گامی بلند در مسیر نواختن نغمه‌های دلنشین!

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت‌انگیز نواختن نی قدم بگذارید، با اصول و مبانی این ساز باستانی آشنا شوید و با به کارگیری صبر، تمرین و ممارست، نغمه‌های دلنشین و روح‌نواز را بر لبان خود جاری کنید!   نی، یکی از قدیمی‌ترین سازهای بادی جهان است که از هزاران سال پیش در ... ...

راهنمای جامع خوانندگی و سلفژ

راهنمای جامع خوانندگی و سلفژ

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت‌انگیز خوانندگی و سلفژ قدم بگذارید، تکنیک‌های آواز را بیاموزید، صدایتان را پرورش دهید و با تسلط بر فنون خوانندگی، به خواننده‌ای ماهر و توانمند تبدیل شوید!   خوانندگی و سلفژ، هنری ظریف و دلنشین است که نیازمند تسلط بر تکنیک‌های مختلف آواز ... ...

راهنمای جامع طراحی ماشین الکترونیکی

راهنمای جامع طراحی ماشین الکترونیکی

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت‌انگیز طراحی ماشین‌های الکترونیکی قدم بگذارید، با اصول و مبانی طراحی این ماشین‌های هوشمند آشنا شوید و با به کارگیری دانش و خلاقیت خود، ماشین‌هایی بسازید که زندگی را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند!   ماشین‌های الکترونیکی، نوعی از ماشین‌ها ... ...


مطالب تصادفی

  • انقلابي در اسمارت فون ها و تمام سطوح معمولي ، با تكنولوژي جديد تاچ
  • جلوگیری از اجرای برنامه ها هنگام راه اندازی ویندوز ( Startup )
  • راه هاي افزايش بازديد كننده از وبلاگ
  • نکات مهم در مورد سرچ گوگل
  • روشی دیگر برای حذف ردپای خود از اینترنت

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد