تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

آموزش جدیدترین ترفندهای ویندوز - بزرگترین سایت ترفند ها


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 522
  • بازدید دیروز : 659
  • بازدید کل : 911673

چند ترفند جالب در PES 2013


در این پست قصد دارم چندین ترفند جالب رو در مورد بازی Pro Evolution Soccer براتون توضیح بدم.

خب اول از ترفندها و قلق های بسیار جالب که کمتر کسی اونا رو بلده شروع میکنم سپس میرم سراغ ترفندهایی که ممکنه اکثرتون هم اونا رو بلد باشه. اما قبل از هر چیز قصد دارم نحوه ی زدن ضربه ی پنالتی رو خدمتتون عرض کنم چون متاسفانه در عین سادگی ممکنه خیلیاتون بلد نباشین.

 

۱) نحوه ی زدن ضربه ی پنالتی در PES 2013 :متاسفانه خیلی از دوستامو دیدم که با وجود بازی عالیشون هنوز نمیدونن چطور باید پنالتی رو گل کنن! در واقع اونا به سبک PES 2009 پنالتی میزنن در نتیجه توپشون همیشه به وسط دروازه میره و دروازبان اگه از جاش تکون نخوره به راحتی توپو مهار میکنه. اما شیوه ی پنالتی زدن در PES 2013 با PES 2009 فرق داره.در PES 2009 شما توپ و جهت رو با هم و یک لحظه کوتاه فشار میدادین و بلافاصله اونو رها میکردین اما اگه به همین شیوه در PES 13 عمل کنین توپتون به وسط میره. پس برای پنالتی زدن در PES 13 به این صورت عمل کنید:
ابتدا دکمه ی شوت یا همون مربع رو نگه دارین سپس اون رو رها کرده و این بار دکمه ی جهت چپ یا راست رو نگه داشته و اونو رها کنید .
نکته: هرچی دکمه ی شوت رو بیشتر نگه کنید توپ بیشتر به سمت بالا میره و هرچی هم دکمه ی جهت رو بیشتر نگه کنید توپ بیشتر به راست یا چپ میره. در نتیجه اگه دکمه ی جهت یا شوت رو بیش از حد نگه دارید توپ به بیرون میره.
به طور کلی میتونیم بگیم دکمه ی شوت برای ارتفاع توپ و دکمه ی جهت (چپ یا راست) برای زاویه ی توپ به کار میره.
حالا اگه بخواین توپتون بره تو سه کنج بهتره دکمه ی شوت رو حدود کمتر از نیم ثانه نگه داشته سپس دکمه ی جهت راست یا چپ رو در حدود سه چهارم ثانیه نگه داشته و رها کنید.
علت اینکه دکمه ی جهت رو نسبت به دکمه ی شوت باید بیشتر نگه دارین اینه که طول دروازه فوتبال از ارتفاع اون بیشتره.

 

۲) افزایش یا کاهش بازیکنان در دیواره دفاعی :هنگامی که تیم مقابلتون در حال زدن ضربه ایستگاهی باشه شما میتونید تعداد بازیکنای دیواره ی دفاعی خودتونو بیشتر کنید . برای این منظور دکمه ی L2 رو نگه داشته سپس جهت بالا رو یکبار فشار بدید. میبینید که یک بازیکن به دیواره ی دفاعی اضافه شد.حالا اگه در این حالت چند بار جهت بالا رو فشار بدین به همون تعداد ، بازیکن به دیواره ی دفاعی اضافه میشه. برای کاهش مجدد بازیکنای دیواره اینبارL2 رو به همراه جهت پایین فشار بدید.
نکته : در حالت اولیه تعداد بازیکنای دیواره دفاعی رو نمیتونین کمتر کنید . مثلا اگه تعداد دیواره دفاعی شما در حالت پیش فرض۴ نفر باشه نمیتونین تعداد دیواره ی دفاعی رو به کمتر از ۴ برسونید .

 

۳) جلوگیری از پرش دیواره ی دفاعی :

اگه دقت کرده باشید متوجه میشید که بعد زدن ضربه ی ایستگاهی بازیکنای دیواره ی دفاعی همیشه به بالا میپرن . گاهی اوقات ما نیاز داریم که دیواره ی دفاعیمون از سر جاش تکون نخوره و نپره به خصوص اگه حریف قصد زدن شوت زمینی داشته باشه و در این حالت با پرش دیواره دفاعی توپ از زیر پاشون رد میشه.
برای جلوگیری از پریدن دیواره دفاعی فقط کافیه دکمه ی پاس یا همون ضربدر رو فشار داده و اونو نگه داریم به این ترتیب هیچ کدوم از بازیکنای دیواره دفاعی نخواهند پرید.

 

۴) نحوه ی قرار دادن فلش روی سر دروازبان :

در حالت عادی تا زمانی که توپ در اختیار دروازبان نباشه ما نمیتونیم فلش رو بیاریم روی سر دروازبان به عبارت دیگه تا موقعی که توپ زیر پای دروازبان نباشه ما قادر نیستیم در نقش دروازبان ظاهر بشیم. در هنگام دفاع کردن به وسیله دکمه ی L1 ما میتونیم با آوردن فلش روی سر هر بازیکنی اون بازیکن رو کنترل کنیم اما هیچ وقت قادر نیستیم فلش رو بیاریم روی سر دروازبان چون حرکات و واکنش های دروازبان به صورت اتوماتیک و به وسیله ی کامپیوتر کنترل میشه. اما شاید شما بخواین دروازبان کاملا در اختیار شما قرار بگیره و حرکات اونو خودتون کنترل کنید. قبل از هر چیز بهتره چند نکته رو خدمتتون عرض کنم.
اگه به هنگام دفاع کردن فلش رو روی سر دروازبان بیارید اونوقت سایر بازیکنا به صورت اتوماتیک دفاع میکنن یعنی اینطور نیست که سایر بازیکناتون سر جاشون وایسند و هیچ واکنشی از خودشون نشون ندن بلکه کنترل اونا بدست کامپیوتر میفته. همچنین اگه به هنگام حمله کردن فلش رو بیارید روی سر دروازبان اونوقت باز هم کنترل سایر بازیکنا بدست کامپیوتر مییفته و اونا هم به صورت اتوماتیک درست مثل کامپیوتر حمله میکنن.
برای اینکه فلش بیاد روی سر دروازبان به صورت زیر عمل کنید:
در جریان بازی دکمه های
L1 و R3 رو با هم فشار بدید به این ترتیب فلش میاد روسر دروازبان.
خب شاید میپرسید دکمه ی
R3 دیگه کدومه؟ اگه به دسته ی بازیتون نگاه کنید دستتون یکی از دو حالت خواهد بود. حالت اول دسته شما دارای شوک هست و در حالت دوم هم بدون شوک. منظورم از شوک همون دو تا دکمه ی گرد و بزرگ و قارچ ماننده که در قسمت پایین دسته قرار داره شوک های دسته یه جورایی هم شبیه به جهت نما هستند . یعنی ما میتونیم اونا رو به سمت های مختلف بچرخونیم در نتیجه شوک های دسته از ۴ دکمه تشکیل شدن که هرکدوم یک جهت خاص هستند. ولی به جز این ۴ دکمه اگه دکمه ی شوک رو کاملا به داخل فشار بدیم متوجه میشیم که یک دکمه ی دیگه هم وجود داره که همون دکمه ی وسط شوکه . خوب حالا دکمه ی شوکی رو که در طرف راست دسته هست رو به داخل فشار بدید تا صدایی خاص به وجود بیاد . به این دکمه میگن دکمه ی R3 . و همین طور به دکمه ی وسط شوک سمت چپ میگن L3 . البته به دکمه ی R3 ، R هم گفته میشه و همین طور هم به L3 ، L گفته میشه.
حالا اگه دسته بازیمون شوک نداشت باید چه کار کرد؟ برای این کار در محل نصب بازی روی
Settings کلیک کنید و به تب Controller بروید . در لیست دکمه های سمت راست ، اگه دقت کنید یکی مونده به پایین ترین دکمه کنارش علامت R وجود داره این همون دکمه ی مورد نظر ماست . حالا روی این دکمه یکبار کلیک کنید سپس دکمه ای رو که میخواین جایگزینش بشه رو انتخواب کنید (مثلا دکمه ی استارت یا سلکت) به این ترتیب در بازی دکمه ی L1 و دکمه ای رو که انتخواب کرده اید را با هم فشار داده تا فلش بیاد رو سر دروازبان.

۱) ضربه ایستگاهی زمینی :

در هنگام ضربه ایستگاهی و یا ضربه ی کرنری اگه قصد دارید شوت زمینی بزنید فقط کافیه دکمه ی سانتر یا همون دایره رو به همراه جهت پایین فشار بدید . به این ترتیب توپ دیگه از روی زمین بلند نمیشه.

۲) جا به جا کردن بازیکنان بین تیم های مختلف :

گاهی اوقات ممکنه تمایل داشته باشید یک بازیکن از تیم دیگه بیاد تو تیم شما بازی کنه مثلا تیم شما رئال مادرید هست ولی دلتون میخواد لیونل مسی هم تو تیمتون بازی کنه . برای این منظور در منوی اول بازی وارد گزینه ی Edit بشین سپس وارد گزینه ی Teams و بعد هم گزینه ی Register Plater رو انتخواب کنید . پس از انتخواب تیم مورد نظر مثلا رئال مادرید وارد یک منوی دیگه میشید در این منو گزینه ی Add رو انتخواب کنید حالا از کادر سمت راست میتونید بازیکن مورد نظرتون مثلا مسی رو انتخواب کنید . به این ترتیب لیونل مسی از بارسلونا به رئال مادرید منتقل میشه .
نکته : اگه به جای گزینه ی
Add یکی از بازیکنا رو انتخاب کنید اونوقت بازیکن تیم مقابل جاش با اون عوض میشه مثلا اگه لاسانا دیارا رو انتخاب کنید و از سمت راست هم مسی ، اونوقت جای مسی و لاسانا دیارا با هم عوض میشه در نتیجه مسی میاد رئال و دیارا هم میره بارسا.
البته میتونید به جای یک بازیکن چندین بازیکن رو هم به یک تیم اضافه کنید به شرطی که نسبت به ظرفت بازیکنای اون تیم جا وجود داشته باشه که درغیر این صورت مجبورم که فقط جای بازیکنای دو تیم رو باهم عوض کنیم.

سوال: آیا میتونیم کاری کنیم که در یک بازی دوستانه با یک بازیکن همزمان توی دو تیم مختلف بازی کنیم؟ مثلا آیا میشه توی بازی دوستانه بین رئال و بارسلونا لیونل مسی هم تو رئال باشه و هم توی بارسلونا!؟
در جواب باید گفت بله میشه ولی چون توضیحش طولانیه اجازه بدید در ترفند شماره ی ۹ براتون کامل توضیح میدم.

۳) دعوت از بازیکن ها به تیم ملی :

اگه به تیم های ملی علاقه مندید ممکنه یکی از بازیکنای مورد علاقه تون توی لیست بازیکنای اون تیم وجود نداشته باشه مثلا به دلیل دعوت نشدن به تیم ملی یا خداحافظی اون بازیکن از تیم ملی . من که خودم تیم ملیم هلنده و همیشه با این تیم بازی می کنم اما چون به (( رود فانیستلروی )) علاقه زیادی دارم و تقریبا بدون اون نمیتونم خوب بازی کنم بنابراین این بازیکن رو که از تیم ملی خداحافظی کرده دوباره به تیم ملی دعوت میکنم.
برای این کار وارد مسیر زیر بشید.

EditTeamsRegister Player
بعد از انتخاب تیم ملی یکی از بازیکنای کم اهمیت رو انتخواب کنید سپس از کادر سمت راست که لیستی از بازیکنای اون تیم که در باشگاه های مختلف بازی میکنن ، بازیکن مورد نظرتون رو پیدا کنید و سپس اونو انتخاب کنید به این ترتیب جای بازیکن اول با بازیکن مورد علاقه ی شما عوض میشه و در واقع با این کار اون رو به تیم ملی دعوت کردید.

۴) استفاده از یک بازیکن همزمان در دو تیم باشگاهی مختلف :

گاهی اوقات ممکنه مثلا تیم شما بارسلونا باشه و تیم دوستتون هم رئال مادرید . اما شما دوست داشته باشید که کریستیانو رونالدو هم توی تیم شما بازی کنه و هم توی تیم رفیقتون!
تنها راهی که میشه این کار رو انجام داد استفاده از تیم های مسترلیگ در بازی دوستانه ست. برای اینکه بهتر متوجه بشید کار رو با مثال شروع میکنیم . فرض کنید میخواهیم کاری کنیم که کریستیانو رونالدو در یک بازی دوستانه بین رئال و بارسا در هر دو تیم بازی کنه یعنی یه داداش دوقلوی دیگش تو بارسا باشه!
ابتدا رونالدو رو بیارینش تو بارسا ( این کارو در ترفند شماره ۷ توضیح دادم ) . خوب حالا رونالدو فقط توی بارسا بازی میکنه و دیگه توی رئال نیست. در گام بعد ما باید این تیم بارسلونا که شامل رونالدو هم هست توی مسترلیگ ذخیره کنیم . برای این منظور در منوی اولیه بازی وارد گزینه ی
MASTER LEAGUE بشید در مرحله ی بعد گزینه ی New Game رو انتخاب کنید . بعد از انتخاب تیم بارسلونا تمام منوهای Forward را رد کنید تا به یک منوی دایره ای شکل برسید . در اینجا گزینه ی Save رو انتخاب کنید تا تیم شما ذخیره شود. بعد از انجام این کار به منوی اصلی بازی برگردید . سپس وارد Edit شده و مجددا رونالدو را سرجای اصلیش یعنی رئال مادرید برگردونید . حالا یک بازی دوستانه رو بیارید اما قبل از وارد شدن به بازی و در گزینه ی Team Select یکی از تیم ها باید رئال مادرید باشه اما تیم دوم رو نباید بارسلونا انتخاب کنید بلکه باید از کادر بالایی ( که مربوط به لیگ ها و قاره ها هست ) گزینه ی Use Data رو انتخاب کنید سپس از کادر پایین گزینه ی Master League رو انتخاب کنید. حالا در منوی ظاهر شده تیم بارسلونایی که در مستر لیگ ذخیره کرده بودید و کریستیانو رونالدو هم در اون حضور داشت رو انتخاب کنید . حالا وارد بازی شده و حالشو ببرید !

البته میتونید به جای یک بازیکن چندین بازیکن رو هم به این شکل توی هر دو تیم بازی بدین بنابراین هیچ محدودیتی وجود نداره فقط ظرفیت اون تیم نباید پر بشه .

۵ ) تغییر کاپیتان تیم :

برای تغییر دادن کاپیتان در منوی Game Plan وارد گزینه ی LineUp بشید. حالا بر روی بازیکن مورد نظر رفته و دکمه ی مریع یا همون شوت رو فشار بدین .ملاحظه میکنید که یک خط زرد رنگ در کنارش به وجود میاد.
بهتره بازیکنی رو به عنوان کاپیتان انتخاب کنید که
TeamWork اون از بقیه بیشتر باشه. اگه دقت کرده باشید هنگامی که روی یه بازیکن میرید در کنار سایر بازیکنای موجود در زمین یه عدد ظاهر میشه و اگه روی یه بازیکن دیگه برین عدد سایر بازیکناهم تغییر میکنه . در واقع این عدد میزان همکاری اون بازیکن با سایر بازیکنا رو نشون میده.

۶) چطور ضربه ایستگاهی بزنیم؟

شاید متداول ترین نوع ضریه ایستگاهی که زده میشه این باشه که با یه یازیکن یه پاس کوتاه بدی به کریس رونالدو یا ابراهیموویچ و اونم یه شوت سنگن حواله ی دروازه کنه که اگه فاصله ی توپ تا دروازه زیاد نباشه معمولا ۸۰ درصد احتمال گل شدنش هست. برای این نوع ضربه ایستگاهی کافیه دکمه ی L1 رو نگه داشته سپس در همین حالت دکمه ی R1 رو بزنید تا یه بازیکن دیگه پشت توپ اضافه بشه سپس در حالی که L1 رو نگه داشته اید دکمه ی پاس رو بزین تا بازیکن پشن توپ یه پاس کوتاه به بازیکن اول بده . سپس بلافاصله L1 رو رها کرده و با بازیکن اولی در جهت مایل شوت محکمی رو بزنید.
اما این نوع ضربه آزاد رو نمیشه با هر بازیکنی زد . تنها با بازیکنایی میشه زد که هنگام ضربه آزاد از توپ فاصله میگیرن مثل کریستیانو رونالدو. اما اگه تیممون چنین بازیکنایی در اختیار نداشت چکار کنیم؟
من خودم همیشه با تیم هلند بازی میکنم. و کلا از این نوع ضربه ایستاگاهی زیاد خوشم نمیاد و معمولا هم ضرباتمو با وسلی اسنایدر و ون پرسی به صورت یه ضرب و کات دار میزنم.
برای این نوع ضربه ایستگاهی اگه با بازیکن پا راست قصد دارین توپ رو به سه کنج چپ دروازه بزنید ابتدا دوربین رو کمی عقب تر (سمت راست تر) از تیرچپ دروازه قرار بدین . حالا شوت رو تا کمی قبل از رسیدن به شیار اول پر کنید سپس بلافاصله جهت چپ رو تا رسیدن توپ به دروازه نگه دارید. اگه توپتون به دیواره دفاعی برخورد نکنه توپ به صورت کات دار به سمت دروازه میره.

یک نوع دیگه ضربه ایستگاهی هست که احتمال گل شدنش زیاده . البته این نوع ضربه رو بهتره هنگامی بزنید که فاصله توپ از دروازه خیلی کم باشه. برای این کار دوربین رو به سمتی ببرید که دروازبان در اون سمت نباشه یعنی در سمت مخالف اون ایستاده باشه. بهتره دوربین رو کمی عقب تر از تیرک قرار بدین . حالا جهت پایین رو نگه داشته و در همین حال دکمه ی دایره یا همون سانتر رو تا آخر فشار بدین به این ترتیب توپ از زیر پای بازیکنای دیواره ی دفاعی رو شده و وارد دروازه میشه.

۷) شوت بغل پا

هنگامی که با بازیکن به سمت بالا یا پایین و در پشت محوطه جریمه در حرکت هستید با یک شوت بغل پا میتونید کار رو تموم کنید. برای این کار در حالی که به سمت مثلا بالا درحرکتی هستید در همون جهت بالا شوت بزنید سپس بلافاصله دکمه ی R2 رو نگه دارید. همچنین هنگامی که از گوش راست یا چپ دروازه به طور مستقیم و در درون محوطه ی جریمه به طرف دروازه در حرکتید در جهت پایین یا بالا (اگه بازیکن در نیمه پایین زمین بود جهت پایین و اگه در نیمه ی بالا بود جهت بالا) شوت رو تفریبا تا آخر فشار داده سپس دکمه ی R2 رو نگه دارید تا توپ از همون جهت وارد دروازه بشه.

  انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1452
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

 به نام خدا  ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم  عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین  ست موجود در این سبک  کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر  مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

کارت ویزیت تعویض روغن

کارت ویزیت تعویض روغن

طرح بسیار شیک، متفاوت و جذاب کارت ویزیت تعویض روغن و اتوسرویسفرمت PSD آماده چاپ ... ...

سازهای خوداجرای کردی ترکی بسیار زیبا کاملل

با عرض سلام . این مجموعه یکی از بهترین مجموعه ها ساز های خود اجرا میباشد که بیش از 100 عدد ساز خود اجرا در داخل ان قرار گرفته است . دوستان این مجموعه ساز ها همه سبک ها توش هست نیاز به توضیح اضافه نیس. ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

لِهِستان یا لَهِستان (به لهستانی: Polska به فرانسه، Pologne) با نام رسمی جمهوری لهستان (به لهستانی: Rzeczpospolita Polska) کشوری است در مرکز اروپا، از غرب با آلمان، از جنوب غربی با جمهوری چک، از جنوب با اسلوواکی، از جنوب شرقی با اوکراین، از شرق با بلاروس، از شمال شرقی با ... ...

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف پسوند فایل ها: pdf پی دی اف، پاورپوینت ppt(x)   ...

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF Step-by-step instructions show how to use the Guide to Nursing Diagnoses and Guide to Planning Care sections to create a ... ...

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای ... ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

هدیه های آسمان ششم

هدیه های آسمان ششم

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب هدیه های آسمان پایه ششم قرار داده شده است که می تواند در طول یک سال مورد استفاده قرار گیرد این آزمون ها در دو قالب word و pdf هستند و شما می توانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ایجاد کنید. ... ...

دریافت فایل : هدیه های آسمان ششم
پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3)) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 18 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ... ...

آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

 آموزش فرم 42 گام جی ین تای چی چوان سبک یانگ ( شمشیر باریک )،که بصورت کامل برای علاقمندان به هنر تای چی تدارک دیده شده است.   _Chen Sitan_Yang_style_42_form_Tai_Chi_Sword_tutorial زبان اصلی نسخه دانلودی محصول   برای هنرجویانی که می خواهند در مسابقات ووشو شرکت ... ...

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 تالیف آتناسیوس پاپولیس  - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf   معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله ...

۸ نکته مهمی که پیش از خرید گیاهان آپارتمانی باید بدانید

۸ نکته مهمی که پیش از خرید گیاهان آپارتمانی باید بدانید

۸نکته مهمی که پیش از خرید گیاهان آپارتمانی باید بدانید   این روزها و با گسترش آپارتمان‌ نشینی، دسترسی به گل و گیاه و داشتن باغچه بسیار کمتر شده است. از آنجا که روح انسان نیاز به طراوت و شادابی دارد، لازم است که این نیاز را به شکل دیگری جبران کنیم. برای این منظور ... ...

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي     روان‌شناسی فیزیولوژیک یکی از شاخه‌های روان‌شناسی است. علم روان‌شناسی همچون دیگر شاخه‌های معرفت ریشه در کنجکاوی‌ها و نیازمندی‌های آدمی دارد. روان‌شناسی فیزیولوژیک که امروزه به عنوان یکی از شاخه‌های روان‌شناسی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود ... ...

The Premonition: A Pandemic Story

The Premonition: A Pandemic Story

The Premonition: A Pandemic Story For those who could read between the lines, the censored news out of China was terrifying. But the president insisted there was nothing to worry about.   Fortunately, we are still a nation of skeptics. Fortunately, there are those among ... ...

دریافت فایل : The Premonition: A Pandemic Story
The Basics of Bitcoins and Blockchains: An Introduction to Cryptocurrencies and the Technology that Powers Them

The Basics of Bitcoins and Blockchains: An Introduction to Cryptocurrencies and the Technology that Powers Them

The Basics of Bitcoins and Blockchains: An Introduction to Cryptocurrencies and the Technology that Powers ThemLearn the history and basics of cryptocurrency and blockchains: There’s a lot of information on cryptocurrency and blockchains out there. But, for the uninitiated, ... ...

Construction Technology - An Illustrated Introduction [buildings, architecture

Construction Technology - An Illustrated Introduction [buildings, architecture

  Construction Technology - An Illustrated Introduction [buildings, architectureThis new textbook provides a comprehensive introduction to every aspect of the technology of low-rise construction. It includes sub-structure (site work, setting out and foundations) and ... ...

عادت‌های روزانه‌ای که میزان سلامتی و موفقیت شما را تعیین می‌کنند

عادت‌های روزانه‌ای که میزان سلامتی و موفقیت شما را تعیین می‌کنند

عادت‌های روزانه‌ای که میزان سلامتی و موفقیت شما را تعیین می‌کنند   لیست زیر را جدی بگیرید و برای سلامتی ذهن و بدن تلاش کنید. سعی کنید با عمق وجود به دریافت انرژی و شادی از موارد ذکر شده توجه نمائید.     * این فایل شامل word و pdf می باشد. ... ...

روانشناسی فروش چیست

روانشناسی فروش چیست

روانشناسی فروش (مقاله) یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر فروشنده حرفه ای باید آن را داشته باشد، استفاده از تکنیک های روانشناختی و همچنین تسلط بر انواع سوگیری های شناختی برای اثرگذاری بر تصمیم گیری مشتریان، به یکی از ضرورت های شغل فروشندگی تبدیل شده است.    * این فایل ... ...

دریافت فایل : روانشناسی فروش چیست
علوم ششم ابتدایی

علوم ششم ابتدایی

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب علوم ششم ابتدایی قرار داده شده است تا بتواند نیازهای شما را برای آزمون از کتاب علوم در طول سالتحصیلی تامین نماید. این آزمون ها به دو صورت word و pdf قرار داده شده است تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن اعمال ... ...

دریافت فایل : علوم ششم ابتدایی

چگونه با فروش در آمازون میلیاردر شویم

راهکارهای فروش در آمازون چگونه با فروش درسایت امازون میلیاردر شویم   تجارت با آمازون   امروزه یکی از بزرگترین پلتفرم های دنیا آمازون می باشد که به شما امکان درآمدزایی را می دهد. شما می توانید در این پلتفرم بعنوان فروشنده ثبت نام کنید و کالای مد نظر خود ...

دانلود بک دراپ تولد تم رنگین کمان-کد 4505

دانلود بک دراپ تولد تم رنگین کمان-کد 4505

مشخصات فايل نام فايل:دانلود بک دراپ تولد تم رنگین کمان-کد 4505 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP عرض 2048 PIX کيفيت: 72 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت خوب قيمت مناسب تبديل عکس هاي ... ...


مطالب تصادفی

  • انقلابي در اسمارت فون ها و تمام سطوح معمولي ، با تكنولوژي جديد تاچ
  • جلوگیری از اجرای برنامه ها هنگام راه اندازی ویندوز ( Startup )
  • راه هاي افزايش بازديد كننده از وبلاگ
  • نکات مهم در مورد سرچ گوگل
  • روشی دیگر برای حذف ردپای خود از اینترنت

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد