تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

آموزش جدیدترین ترفندهای ویندوز - بزرگترین سایت ترفند ها


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 375
  • بازدید دیروز : 318
  • بازدید کل : 918468

استفاده از کیبورد مجازی و شکلهای مخفی


در ویندوز ۸ همانند ویندوز ۷ شما میتوانید از کیبورد مجازی استفاده کنید٬این کیبورد مجازی که بیشتر برای صفحات لمسی تعبیه شده است دارای شکلک های مخفی نیز میباشد که شما میتوانید از آنها در چت و.. استفاده کنید.

برای فعال کردن کیبورد مجازی ویندوز ۸ بر روی تسکبار کلیک راست کنید و از منو Toolbar گزینه Touch Keyboard را انتخاب نمایید.مشاهد میکنید که آیکن کیبورد به تسکبار شما اضافه شده است.

انزل وب

با کلیک بر روی آیکن کیبورد٬کیبورد مجازی نمایش داده میشود که شما میتوانید براحتی به وسلیه آن از اعداد یا حروفی که بنا به دلایلی نمیتوانید با کیبور خود آنها را تایپ کنید استفاده کنید.

انزل وب

انزل وب

اگر به دکمه هایی گه در ردیف پایینی این کیبور قرار دارند نگاه کنید٬دکمه Smily را می بینید.با کلیک بر روی این دکمه یکسری از شکلک ها و آیکن جدید و قدیمی Smily را مشاهده خواهید کرد که میتوانید از آنها در نوشته ها٬چت و.. خود استفاده کنید.

انزل وب

  • پس از ورود به ویندوز ۸ مسقیما به دسکتاپ منتقل شوید

شاید یکی از آزاردهنده ترین ویژگی ویندوز ۸ برای کاربران ویندوز ۷ و ویندوز های قبلی عدم انتقال مستقیم به دکستاپ پس از ورود به ویندوز است٬در ویندوز ۸ کاربران پس از ورود به کامپیوتر به صفحه Start Screen منتقل میشوند که این مساله ممکن است برای برخی از کاربران ناخوشایند باشد.در ادامه روشی را معرفی میکینم که میتوانید از طریق آن پس از ورود به ویندوز با دکستاپ مواجه شوید.

ابتدا در یک محیط خالی دکستاپ کلیک راست کنید و از منو New گزینه Text Document را انتخاب کنید.فایل منتی ایجاد شده را باز کنید و عبارت زیر عینا در داخل آن وارد کنید:

[Shell]
Command=2
IconFile=Explorer.exe,3

[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

انزل وب

سپس فایل متنی را با نام ShowDesktop.scf در یک مکان دلخواه ذخیره کنید (ShowDesktop نام اختیاری است اما پسوند فایل حتما باید .scf باشد)

نکته:فایل ایجاد شده دقیقا عملکرد گزینه ShowDesktop ویندوز XP را دارد.

حال به صفحه Start Screen (با زدن دکمه Win)مراجعه کنید و عبارت Schedule تایپ کنید.سپس بر روی آیکن Settings جستجوگر ویندوز کلیک کنید تا نرم افزار Schedule tasks نمایش داده شود.

انزل وب

بر روی Schedule tasks کلیک کنید در پنجره نرم افزار در سمت چپ بر روی پوشه Task Scheduler Library کلیک کنید.در سمت راست و قسمت بالایی نرم افزار کلیک راست کنید و گزینه Create New Task انتخاب کنید.

انزل وب

در پنجره ظاهر شده در قسمت Name یک نام به داخواه وارد کنید.سپس تب Triggers را انتخاب و بر روی دکمه New کلیک کنید.

انزل وب

در پنجره New Trigger از منو باز شده قسمت Begin the task گزینه At log on را انتخاب و پنجره را OK کنید.

انزل وب

سپس به تب Actions را انتخاب و بر روی دکمه New کلیک کنید.در پنجره ظاهر شده از قسمت Settings بر دکمه Browse کلیک کنید و فایل ShowDesktop.scf را که قبلا ساخته بودید را انتخاب و پنجره را OK کنید.

انزل وب

به تب Conditions مراجعه کنید و تیک گزینه Start the task only if the computer is on AC power قسمت Power را بردارید (اگر اینکار را انجام ندهید زمانی که باتری لپ تاپ شما کم است به دسکتاپ منتقل نمی شوید)

در نهایت پنجره Create Task را OK کنید. و برنامه Schedule tasks را ببندید.حال هر بار که وارد ویندوز میشوید بلافصله دکستاپ را مشاهده خواهید کرد.

  • غیر فعال کردن صفحه Lock Screen

صفحه Lock Screen پس از بوت شدن سیستم اولین صفحه ای است که شما مشاهده میکنید و با حرکت دادن آن به سمت بالا صفحه پسورد نمایش داده میشود٬اگر شما میخواهید پس از بوت شدن سیستم یا زمانی که کامپیوتر را قفل میکنید (توسط دکمه Win+L) فقط صفحه پسورد را مشاهده کنید در ادامه ترفندی برای انجام اینکار به شما معرفی میکینم.

کلید ترکیبی Win+R را نگه دارید و در پنجره ظاهر شده عبارت gpedit.msc را تایپ و Enter کنید.

انزل وب

سپس در پنجره Group Policy Editor مسیر زیر را دنبال کنید:

انزل وب

Computer ConfigurationAdministrative TemplatesControl PanelPersonalization

در سمت راست بر روی Do not display the lock screen دابل کلیک کنید.در پنجره بعدی گزینه Enabled را انتخاب و پنجره OK کنید.

انزل وب

حال دیگر صفحه Lock Screen ویندوز ۸ شما غیر فعال شده است.(برای فعال کردن دوباره مسیر بالا را طی کنید و گزینه Disable را انتخاب نمایید)

  • نمایش Administrative Tools در Start Screen

به طور پیشفرض ویندوز۸ ابزارهایی مانند Event Viewer, Computer Management و.. قسمت Administrative Tools را در صفحه Start Screen نمایش نمیدهد٬در ادامه روشی برای اضافه کردن ابزارهای بخش Administrative Tools به Start Screen معرفی میکنیم.

ابتدا به Start Screen مراجعه کنید٬سپس توسط دکمه Win+C نوار Charms Bar را فراخوانی کنید.

در Charms Bar بر روی گزینه Settings کلیک کنید.

انزل وب

سپس اسلایدر Show administrative tools را به جهت مخالف بکشید تا در حالت Yes قرار گیرد.

انزل وب

حالا اگر به قسمت All Apps list صفحه Start Screen خود نگاه کنید میتوانید ابزار Administrative Tools را نیزمشاهده کنید.

انزل وب

  • تمام کلیدهای میانبر ویندوز ۸

در پست های گذشته بسیاری از کلیدهای میانبر ویندور ۸ را به شما معرفی کردیم٬اکنون میتوانید در این تصویر (آپدیت: لینک مایکروسافت مربوط تمام کلیدهای میانبر) تمامی کلیدهای میانبری که به شما کمک میکند تا رابط کاربری این ویندوز راحتر کار کنید را مشاهده کنید.

  • نمایش پیشفرض رابط کاربری Ribbon را به حالت کوچک شده تغییر دهید

رابط کاربری Ribbon اکسپلورر ویندوز دارای ابزار کاربردی خوبی است اما سایز بزرگ ابزار آن نمایش فایل و پوشه ها را کمی محدود میکند.در ادامه ترفندی را به شما معرفی میکنیم که بتوانید به صورت پیشفرض رابط کاربری Ribbon اکسپلورر ویندوز در حالت minimize قرار دهید و تنها در صورت نیاز توسط فلش کوچک کنار بالای پنجره (کلید ترکیبی Ctrl+F1) حالت نمایش آنرا تغییر دهید.

کلید ترکیبی Win+R را نگه دارید و در پنجره ظاهر شده عبارت gpedit.msc درا تایپ و Enter کنید.

سپس در پنجره Group Policy Editor مسیر زیر را دنبال کنید:

Computer ConfigurationAdministrative TemplatesWindows ComponentsWindows Explorer

انزل وب

سپس در سمت را ست گزینه Start Windows Explorer with Ribbon minimized را پیدا و بر روی آن دابل کلیک کنید.

در پنجره بعدی گزینه Enabled را انتخاب و پنجره OK کنید.

حال دیگر رابط کاربری Ribbon در اکسپلورر ویندوز به طور ییشفرض به صورت کوچک شده (minimize) نمایش داده میشود.

  • برخی نرم افزار های کاربردی مخصوص ویندوز ۸

علاوه بر ترفندهای فوق شما میتوانید برخی از قسمت های ویندوز ۸ را توسط نرم افزارهای مخصوص این سیستم عامل بر طبق سلیقه خود تغییر دهید در ادامه چند افزار که امکان دستکاری و شخصی سازی ویندوز ۸ را برای کاربران فراهم میکنند را معرفی میکنیم.

Windows 8 Manager : این نرم افزار دارای ابزاری است که به شما اجازه میدهد کاملا ویندوز ۸ خود را مدیریت٬تمیز و ویرایش کنید.Information, Optimizer, Cleaner, Customization, Security, Network و Misc. Utilities زمینه و قسمت های مدیریتی ویندوز ۸ این نرم افزار هستند.

انزل وب

My WCP Watermark Editor : این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا Watermark نمایش داده شده در سمت راست قسمت پایینی دکستاپ ویندوز ۸ را حذف یا ویرایش کنید.

انزل وب

Windows 8 Start Menu Toggle : توسط این نرم افزار کوچک میتوانید براحتی Start Menu و دکمه Start را به دکستاپ ویندوز ۸ بازگردانید. (در گذشته نیز نرم افزار مشابه برای اینکار معرفی کردیم)

انزل وب

My WCP CharmBar Customizer : از طریق این نرم افزار پرتابل میتوانید براحتی Charms Bar ویندوز ۸ را دستکاری کنید.

انزل وب

Nightfall / Starlight theme : این دو تم (theme) اولین تم های رسمی و اضافی ویندوز ۸ میباشند که بتازگی توسط مایکروسافت معرفی شده اند.

انزل وب

شما نیز میتوانید ترفندهای کاربردی که در سیستم عامل ویندوز ۸ سراغ دارید را در بخش نظرات همین پست با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع:انزل وب

  انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 89
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

عنوان: دانلود پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پوشش کامل درس   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های استاندارد و بک ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم دبستان   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 19     قسمتی از متن: اهداف درس آشنایی با ارزش علم و دانایی وکاربردهای آن در زندگی تقویت مهارت ساده نویسی در نوشتن بند معرّفی کتاب کلیله ودمنه ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31 منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی انقلاب 1848 مجارستان در 31 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی انقلاب 1848 مجارستان در 31 اسلاید

انقلاب ۱۸۴۸ مجارستان یکی از چندین انقلاب اروپایی در ۱۸۴۸ بود. این انقلاب در پادشاهی مجارستان آغاز اما به سرعت تبدیل به جنگی جدایی طلبانه با امپراتوری اتریش به رهبری دودمان هابسبورگ شد. پس از سلسله شکست‌های جدی در ۱۸۴۹، امپراتوری اتریش در آستانه فروپاشی قرار گرفت.   فهرست ... ...

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf ... ...

زیست شناسی.pdf

زیست شناسی.pdf

زیست شناسی.pdf پیش دانشگاهی1 ... ...

دریافت فایل : زیست شناسی.pdf

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگفرمت پی دی افجلد دومبا کیفیت بالافارسی ...

C++ Primer, Fifth Edition.pdf

C++ Primer, Fifth Edition.pdf

C++ Primer, Fifth Edition.pdf ... ...

دریافت فایل : C++ Primer, Fifth Edition.pdf

پکیج ارشد معماری.pdf

پکیج ارشد معماری.pdf پکیج دروس فنی ساختمان   ...

دریافت فایل : پکیج ارشد معماری.pdf
غلبه بر کمال خواهی.pdf

غلبه بر کمال خواهی.pdf

غلبه بر کمال خواهی.pdf راهنمای خودیاری با استفاده از روش های شناختی رفتاری ... ...

دریافت فایل : غلبه بر کمال خواهی.pdf

دیکشنری تصویری آکسفورد OPD

دیکشنری تصویری آکسفورد OPD ...

Av phonetics.apk

Av phonetics.apk ...

دریافت فایل : Av phonetics.apk

مطالب تصادفی

  • انقلابي در اسمارت فون ها و تمام سطوح معمولي ، با تكنولوژي جديد تاچ
  • جلوگیری از اجرای برنامه ها هنگام راه اندازی ویندوز ( Startup )
  • راه هاي افزايش بازديد كننده از وبلاگ
  • نکات مهم در مورد سرچ گوگل
  • روشی دیگر برای حذف ردپای خود از اینترنت

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد