تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

آموزش جدیدترین ترفندهای ویندوز - بزرگترین سایت ترفند ها


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 168
  • بازدید دیروز : 318
  • بازدید کل : 918261

آموزش فارسی کردن ویندوز ۸.۱


برای فارسی کردن ابتدا به Control panel رفته و بعد به قسمت Language بروید.

132

 

حالا بر روی قسمت option زبان فارسی ( در صورت نصب بودن) کلیک کنید.

 

28

و بعد بر روی قسمت download and install language pack کلیک کنید البته ممکن همون اول که وارد این پنجره می شود همچین جمله ای را ننوشته باشد که باید کمی صبر کنید تا این عبارت نشان داده شود.

 

32

حالا پنجره ای باز می شود و برنامه ای را از اینترنت دانلود میکند که حجمش هم کمتر از ۱ مگابایت است.

 

41

پس از چند دقیقه صبر کردن حالا بر روی گزینه ی make This the primery lagunage کنید.

 

51

و یک پنجره باز می شود که باید بر روی log offکلیک کنید تا یه بار کامپیوتر log off بشود که بتواند زبان فارسی را بر روی سیستمتان نصب کند.

حالا از محیط فارسی ویندوزتان لذت ببرید.

6-580x326

نکته: اما اگر خواستید دوباره محیط خود را انگلیسی کنید کافیست همین مراحل را بروید فقط این سری option زبان انگلیسی را کلیک کنید و بعد بر روی گزینه ی تبدیل این زبان به زبان اصلی کلیک کنید .

برای عمل فعال سازی و یا کرک برخی از نرم افزار ها باید به محیط Safe Mode ویندوز وارد شد و از این طریق عملیات را طبق راهنمای مربوط به آن نرم افزار انجام داد . محیط Safe Mode یک محیط ساده ، امن و سبک می باشد که در آن رابط های گرافیکی و صوتی مانند کارت صدا و گرافیک نیز عمل نمی کنند .دقت داشته باشید که این محیط بسیار حساس بوده و هرگونه تغییرات چه بسا کوچک باعث تغییر در ویندوز و در برخی از اوقات خرابی آن می شود . پس در هنگام استفاده باید بسیار دقت کنید و با احتیاط عمل نمایید . در ادامه به ۳ راه برای ورود به Safe Mode در ویندوز ۸ و ۸٫۱ می پردازیم .

 

Safemood.in_.Windows.8.8.1.Pre_.www_.Download.ir_

۱- استفاده از System Configuration Tool – msconfig.exe :

با ایتفاده از دکمه های ترکیبی Windows + R صفحه Run را باز کنید سپس msconfig.exe را تایپ کنید .

پس از باز شدن پنجره برنامه به تب Boot رفته و تیک گزینه Safe Mode را بزنید و سپس بروی OK کلیک نمایید .

Safemood.in_.Windows.8.8.1.0.www_.Download.ir_

 

در قسمت بعدی از شما سوالی پرسیده می شود که آیا می خواهید هم اکنون سیستم را ریستارت کنید و یا بدون ریستارت از برنامه خارج شوید . در ریستارت بعدی سیستم با حالت Safe Mode بوت خواهد شد .

Safemood.in_.Windows.8.8.1.1.www_.Download.ir_

 

۲ – نگه داشتن کلید های ترکیبی ( Shift + Restart ) :

راه دیگری که برای ورود به Safe Mode وجود دارد استفاده از کلید های ترکیبی Shift و Restart می باشد . بطوریکه در قسمت Power زمانیکه می خواهید گزینه Restart را بزنید کلید Shift را نگه داشته و در راه اندازی بعدی سیستم شما بصورت خودکار وارد محیط Troubleshoot می شود .

 

Safemood.in_.Windows.8.8.1.2.www_.Download.ir_

 

 

Safemood.in_.Windows.8.8.1.3.www_.Download.ir_ (1)

بعد از انتخاب گزینه Troubleshoot شده و سپس گزینه Advanced Options را انتخاب نمایید .

در این قسمت گزینه Startup را انتخاب نمایید .

Safemood.in_.Windows.8.8.1.5.www_.Download.ir_

 

در صفحه بعدی از شما سوالی در مورد انجام تغییرات پرسیده می شود که باید بعد از مطالعه و تایید بر روی گزینه Restart کلیک نمایید .

Safemood.in_.Windows.8.8.1.6.www_.Download.ir_

 

بعد از راه اندازی مجدد سیستم صفحه ای با ۹ گزینه در اختیار شما قرار می گیرید که از طریق گزینه ۴ می توانید به محیط Safe Mode ویندوز وارد شوید .

Safemood.in_.Windows.8.8.1.7.www_.Download.ir_

 

۳ – ورود به Safe Mode از طریق ساخت Flash Bootable Recovery :

شما می توانید از طریق ساخت یک فلش با قابلیت Bootable عملی مشابه دیسک بوت را بسازید تا بتوانید در مواقع ضوروری از آن به عنوان یک نجات دهنده استفاده کنید . برای این کار باید ابتدا از طریق ویندوز نرم افزار Recovery Media Creator را اجرا نمایید .

در ویندوز ۸ از طریق گزینه جستجو عبارت Recovery را تایپ نمایید .

Recovery.Media_.Creator.8.www_.Download.ir_

 

در ویندوز ۸٫۱ با زدن کلید F3 عبارت Recovery را تایپ نمایید و نرم افزار Create A Recovery Drive را انتخاب نمایید .

Recovery.Media_.Creator.8.1.www_.Download.ir_

 

پس از تایید قسمت User Account Control و کلیک بر روی Yes وارد قسمت اول از مراحل ساخت می شویم .

Recovery.Media_.Creator.8.1.2.www_.Download.ir_

 

 

Recovery.Media_.Creator.8.1.3.www_.Download.ir_

در این قسمت بر روی Next کلیک می کنیم .

Recovery.Media_.Creator.8.1.4.www_.Download.ir_

 

سپس به مرحله انتخاب درایو مورد نظر برای ساخت فلش ریکاوری می رسیم . توجه داشته باشید که در این قسمت باید از یک فلش با ظرفیت حداقل ۲۵۶ مگابایت استفاده کنید و تمامی اطلاعات موجود بر روی آن نیز از طریق برنامه از بین خواهد رفت دلیل این امر تغییر پیکر بندی موجود بر روی فلش می باشد . پس بهتر است ابتدا اطلاعات خود را در محلی دیگر ذخیره نمایید سپس به ادامه انجام مراحل بپردازید . نکته دیگری که باید رعایت کنید انتخاب صحیح درایو مورد نظر می باشد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در قسمت درایو های موجود ۲ مورد وجود دارد و قابل انتخاب هستند اگر بصورت اتفاقی اشتباها هارد اکسترنال خود را انتخاب نمایید تمامی اطلاعت موجود در درایو شما فرمت خواهد شد . پس سعی کنید با دقت این قسمت را انتخاب کنید .

Recovery.Media_.Creator.8.1.5.www_.Download.ir_

 

در این قسمت هم همان طور که مشاهده می کنید اخطاری در خصوص امکان پاک شدن تمامی اطلاعات موجود بر روی فلش به شما داده می شود که با فشردن کلید Create عملیات ساخت آغار می گردد .

Recovery.Media_.Creator.8.1.7.www_.Download.ir_

 

 

Recovery.Media_.Creator.8.1.6.www_.Download.ir_

پس از اتمام عملیات می توانید سیستم خود را مجددا راه اندازی نمایید و از طریق فلش ساخته شده بوت نمایید . فلش ساخته شده دقیقا عملی مشابه دیسک نجات را انجام می دهد .

در این قسمت ادامه مراحل را می توانید طبق راهنمای گزینه ۲ که در بالا ذکر شده انجام دهید .

Safemood.in_.Windows.8.8.1.3.www_.Download.ir_

 

 

 

 

 

 

 

 

۱) سنجاق کردن برنامه ها و پوشه ها به صفحه شروع ویندوز

نسخه قابل اجرا : ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱

 

ss-pin

از جمله موارد قابل توجه در ویندوزهای ۸ و ۸٫۱ این مورد است که صفحه نمایش ویندوز می تواند به وسیله کاشی هایی (Tile) که برنامه ها پوشه های مورد علاقه شما را نشان می دهند، مرتب سازی شود. این مورد در ویندوز ۸ کمتر قابل ملاحظه خواهد بود. چرا که تمام برنامه های نصب شده ویندوز ه صورت خودکار برو روی صفحه شروع قرار می گرفتند. برنامه های نصب شده در ویندوز ۸٫۱ به راحتی در اختیار شما قرار خواهند داشت و امکان اضافه کردن آنها به صفحه شروع ویندوز را خواهید داشت. در این نسخه از ویندوز، اولین قدم باید انتخاب برنامه ها از صفحه نمایش نرم افزارها برای سنجاق کردن به صفحه شروع باشد. برای این کار صفحه نمایش نرم افزارها را باز کنید.

در ویندوز ۸، بر روی صفحه شروع ویندوز کلیک راست نموده و بر روی کلید Apps کلیک کنید. همچنین در ویندوز ۸٫۱ بر روی فلش رو به پایین گوشه سمت چپ صفحه کلیک کنید.

سپس بر روی برنامه ای که می خواهید در صفحه شروع نمایش داده شود کلیک راست نموده و بر روی گزینه Pin to start button در نوار برنامه ها (Apps Bar) کلیک کنید. شما همچنین می توانید کلیدهای میان بر و پوشه ها را از میز کار به صفحه شروع ویندوز اضافه کنید. برای سنجاق کردن یک میان بر از میز کار، آن را باز کنید، بر روی میان بر مورد نظر راست کلیک نمایید و از منوی باز شده گزینه Pin to start را انتخاب کنید.

برای سنجاق کردن یک پوشه خاص مانند Documents یا Pictures پنجره File Explorer را باز نمایید. بر روی آیتم مورد نظر کلیک راست نموده و از لیست باز شده گزینه Pin to start را انتخاب نمایید. پس از سنجاق کردن یک آیتم، به صفحه شروع برگردید، کل صفحه را به سمت راست پیمایش نمایید. کاشی جدید باید قابل مشاهده باشد.

 

۲) سنجاق کردن فایل ها به صفحه شروع

نسخه قابل اجرا : ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱

 

windows-8-and-8.1-customization-guide-pin-file-to-start

در ویندوز ۸ و ۸٫۱، سنجاق کردن برنامه ها و پوشه ها به سفحه شروع به آسانی امکان پذیر است. اما به نظر می رسد هیچ راهی جهت سنجاق کردن یک فایل یا سند دیده نمی شود. یک راه وجود دارد اما با انجام روش زیر:

میز کار را باز کنید. فایل موردنظرتان جهت سنجاق کردن را انتخاب کنید. این فایل می تواند هر فایلی که قابلیت اجرا شدن دارد باشد. مثل یک فایل متنی یا صفحه گسترده یا حتی عکس و آهنگ و ویدیو. بر روی فایل راست کلیک نمایید. از لیست باز شده گزینه send to را انتخاب و از زیرمنوی آن بر روی Desktop(Ceat shortcut) کلیک نمایید.

file Explorer را باز کنید. میانبر جدیدتان را به پوشه زیر انتقال دهید.

C:ProgramDataMicrosoftWindowsstartmenuprograms

ویندوز سطح دسترسی مدیر (Administrator) را جهت انتقال فایل به پوشه مورد نظر به شما می دهد. روی کلید Continue کلیک کنید. کلید ویندوز را پایین نگه داشته و همزمان کلید Q را فشار دهید. در قسمت جستجو نام فایل خود را تایپ نموده و و هنگام ظاهر شدن آن در بخش جستجو، بر روی آن کلیک راست نموده و گزینه Pin to start را از لیست باز شده انتخاب نمایید. به صفحه شروع برگردید، به طرف راست صفحه را پیمایش نمایید و در نهایت کاشی مربوط به فایل جدیدتان را خواهید دید.

 

۳)تغییر اندازه کاشی ها در صفحه شروع ویندوز

نسخه قابل اجرا : ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱

windows-8-and-8.1-customization-guide-resize-tile

 

شما می توانید با کاهش یا افزایش اندازه کاشی ها، صفحه شروع ویندوزتان را سفارشی کنید. البته این تغییر سایز فقط برای برخی از کاشی ها امکان پذیر است و کاشی های مربوط به برنامه های کاربردی میز کار فقط در یک اندازه ثابت هستند.

در ویندوز ۸ دو اندازه و د ر ویندوز ۸٫۱ چهار اندازه قابل استفاده در نظر گرفته شده است. برای تغییر اندازه یک کاشی بر روی آن کلیک راست نمایید. اگر کاشی امکان تغییر اندازه داشته باشد کلیدی تحت عنوان Smaller یا Larger ( در ویندوز ۸ ) و یا عنوان Resize ( در ویندوز ۸٫۱ ) مشاهده خواهید کرد. گزینه مورد نظرتان را انتخاب نمایید. با توجه به برنامه قادر به انتخاب یکی از گزینه های Large، Wide، Medium و یا Small خواهید بود.

 

 

۱) ایجاد یک نوار ابزار جدید برای نوار وظیفه

نسخه قابل اجرا : ویندوز ۸ و ۸٫۱

windows-8-and-8.1-customization-guide-new-taskbar-toolbar

 

شما این امکان را دارید که یک نوار ابزار جدید برای دسترسی به هر پوشه دلخواه موجود در کامپیوترتان ایجاد کنید، مانند پوشه Documents یا Pictures. این نوار ابزار جدید دسترسی سریع و آسان شما به تمام فایل های موجود در این پوشه را برایتان فراهم می نماید.

برای ایجاد یک نوار ابزار جدید، بر روی نوار وظیفه کلیک راست کنید. از لیست ظاهر شده گزینه Toolbars setting و از لیست ظاهر شده گزینه New toolbar را انتخاب نمایید. در پنجره New Toolbar پوشه ای که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید، انتخاب نمایید و در نهایت کلید Select Folder را بزنید. نوار ابزاری که اشاره به پوشه انتخابی شما دارد، بر روی نوار وظیفه ظاهر می شود. بر روی فلش کوچکی که در کنار نوار ابزار قرار دارد کلیک کنید. حال شما امکان دسترسی به تمام فایل ها و پوشه های موجود را دارید.

 

۲) اضافه کردن آیکن برنامه ها و فایل ها از Start Screen و Apps Screen به میز کار

نسخه قابل اجرا: ویندوز ۸ و ۸٫۱

windows-8-and-8.1-customization-guide-add-icon-from-apps-screen

 

از جمله امکانات جالب دیگر ویندوز ۸ توانایی ایجاد میان بر برنامه ها در صفحه میزکار به کمک Apps Screen و Start Screen است.

برای ایجاد یک میان بر، ابتدا Start Screen یا Apps Screen را باز کنید. بر روی کاشی متعلق به برنامه مورد نظرتان کلیک راست کنید. از قسمت Apps Bar ، گزینه Open file location را انتخاب کنید. میانبر دسترسی به برنامه در پنجره ظاهر شده در اختیار شما قرار می گیرد. بر روی فایل کلیک کنید، کلید موس را نگه دارید و فایل را به طرف میز کار بکشید و در محیط میز کار کلید موس را رها کنید.

راه دیگر اینکه بر روی فایل میان بر موجود در پنجره کلیک راست نموده و گزینه کپی را انتخاب کنید. سپس بر روی میز کار کلیک راست کرده و Paste Shortcut را انتخاب کنید.

 

۳) سنجاق کردن یک فایل یا پوشه به نوار وظیفه

نسخه قابل اجرا : ویندوز ۸ و ۸٫۱

windows-8-and-8.1-customization-guide-pin-to-taskbar

 

نوار وظیفه یکی از پرکاربردترین قسمت هایی است که می تواند در دسترس کاربران قرار گیرد. شما می توانید آیکن هایی را از Apps Screen و یا Start Screen به راحتی به نوار وظیفه اضافه کنید.

Apps Screen یا Start Screen را باز کنید. بر روی یکی از برنامه ها راست کلیک کنید. از قسمت Apps Bar، گزینه Pin to taskbar را انتخاب نمایید. برنامه انتخابی به نوار وظیفه سنجاق می شود. به همین ترتیب می توانید از میز کار، آیکن برنامه مورد نظرتان را به نوار وظیفه اضافه کنید. برای این کار بر روی میانبر برنامه موردنظرتان کلیک راست کنید و از لیست ظاهرشده، گزینه Pin to Taskbar را انتخاب کنید.

 

۱) سفارشی کردن نمایش ستون های مشخصات فایل ها

نسخه قابل اجرا: ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱

01windows-8-and-8.1-customization-guide-customize-columns

 

این پنجره، نمایشگر اصلی فایل ها و پوشه های موجود در سیستم است و شامل دو حالت نمایش tile view و detail view برای فایل ها و پوشه ها می باشد. مطابق با نوع نمایش انتخاب شده، شما می توانید یک سری ویژگی ها به نوع نمایش اضافه یا از آن کم کنید، مانند ستون های نمایش اطلاعات مختلف فایل ها و پوشه ها. file explorer را باز کنید. پوشه ای که حاوی چند فایل باشد، مانند پوشه Documents باز کنید. اطمینان حاصل کنید که ribbon نمایش داده می شود. بر روی برگه view کلیک کرده و گزینه Detail view را انتخاب کنید. بر روی کلید Add columns کلیک کنید.

جزئیاتی که هم اکنون قابل مشاهده هستند، تیک خورده اند. می توانید تیک برخی را بردارید و گزینه های دیگری را تیک بزنید. حتی برای دیدن جزئیات بیشتر، بر روی کلید Choose Columns کلیک کنید. لیست کاملی از جزئیات برای شما نمایش داده می شود. مانند آدرس ایمیل برای مخاطبین، نام خواننده برای آلبوم های موسیقی و … . گزینه موردنظرتان را انتخاب کنید.

۲) نمایش دادن فایل ها و پوشه های مخفی

  انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 298
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

عنوان: دانلود پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پوشش کامل درس   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های استاندارد و بک ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم دبستان   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 19     قسمتی از متن: اهداف درس آشنایی با ارزش علم و دانایی وکاربردهای آن در زندگی تقویت مهارت ساده نویسی در نوشتن بند معرّفی کتاب کلیله ودمنه ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31 منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی انقلاب 1848 مجارستان در 31 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی انقلاب 1848 مجارستان در 31 اسلاید

انقلاب ۱۸۴۸ مجارستان یکی از چندین انقلاب اروپایی در ۱۸۴۸ بود. این انقلاب در پادشاهی مجارستان آغاز اما به سرعت تبدیل به جنگی جدایی طلبانه با امپراتوری اتریش به رهبری دودمان هابسبورگ شد. پس از سلسله شکست‌های جدی در ۱۸۴۹، امپراتوری اتریش در آستانه فروپاشی قرار گرفت.   فهرست ... ...

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf ... ...

زیست شناسی.pdf

زیست شناسی.pdf

زیست شناسی.pdf پیش دانشگاهی1 ... ...

دریافت فایل : زیست شناسی.pdf

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگفرمت پی دی افجلد دومبا کیفیت بالافارسی ...

C++ Primer, Fifth Edition.pdf

C++ Primer, Fifth Edition.pdf

C++ Primer, Fifth Edition.pdf ... ...

دریافت فایل : C++ Primer, Fifth Edition.pdf

پکیج ارشد معماری.pdf

پکیج ارشد معماری.pdf پکیج دروس فنی ساختمان   ...

دریافت فایل : پکیج ارشد معماری.pdf
غلبه بر کمال خواهی.pdf

غلبه بر کمال خواهی.pdf

غلبه بر کمال خواهی.pdf راهنمای خودیاری با استفاده از روش های شناختی رفتاری ... ...

دریافت فایل : غلبه بر کمال خواهی.pdf

دیکشنری تصویری آکسفورد OPD

دیکشنری تصویری آکسفورد OPD ...


مطالب تصادفی

  • انقلابي در اسمارت فون ها و تمام سطوح معمولي ، با تكنولوژي جديد تاچ
  • جلوگیری از اجرای برنامه ها هنگام راه اندازی ویندوز ( Startup )
  • راه هاي افزايش بازديد كننده از وبلاگ
  • نکات مهم در مورد سرچ گوگل
  • روشی دیگر برای حذف ردپای خود از اینترنت

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد