تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

آموزش جدیدترین ترفندهای ویندوز - بزرگترین سایت ترفند ها


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 646
  • بازدید دیروز : 233
  • بازدید کل : 911138

معمول ترین راه های کسب درآمد اینترنتی


در آمد یک وب سایت اینترنتی در ایران

 

چندی پیش مقاله ای درباره راه های مختلف کسب در آمد در اینترنت از طریق وبلاگ و وب سایت در اینترنت دیدم به نظرم جالب آمد و چون حرف های تازه ای داشت ترجمه آن را در یاد بگیر ات کام قرار دادم تا مورد استفاده دوستان قرار گیرد. اما از آن زمان تا کنون دوستان بسیاری با یاد بگیر دات کام تماس گرفته اند و گله داشته اند که با وجود بکار گیری اصول گفته شده نتوانسته اند درآمد مناسبی از اینترنت کسب کنند. لذا بر آن شدیم تا در آمد اینترنتی را برای صاحبان وبلاگ ها و وب سایت ها با در نظر گرفتن شرایط در ایران مورد ارزیابی و تحلیل قرار دهیم تا بدینوسیله دوستان را بیشتر با حقایق آشنا کنیم. و بیهوده به دوستان وعده درآمد و ثروت زیاد در مدتی کوتاه را نداده باشیم.

تحریم ها

یکی از معمول ترین راه های کسب درآمد اینترنتی در تمام دنیا استفاده از سرویس google adsense است. در این شیوه کسب در آمد صاحب وب سایت یا وبلاگ قسمتی از صفحات خود را به تبلیغات متنی گوگل اختصاص می دهد و در ازای هر کلیکی که روی این لینک ها می شود رقمی به حساب او افزوده می شود به این ترتیب صاحب یک وب سایت به راحتی و بدون زحمت زیاد برای بازاریابی می توانند مشتری پیدا کنند و کسب درآمد داشته باشند. البته سیستم های مشابه این سرویس توسط رقبای گوگل ارائه شده اند. اما به دلیل تحریم ها دارندگان وب سایت های ایرانی نمی توانند به این روش کسب درآمد کنند. این تحریم نه تنها شامل حال وب سایت های ایرانی است بلکه شامل کلیه وب سایت های فارسی هم می شود. در حالیکه این شرکت ها داوطلبانه ایرانیان را مورد تحریم قرار داده اند اما از آنها پول دریافت می کنند تا برایشان تبلیغات کنند و به راحتی بازار تبلیغات ایران را ازان خود کرده اند بازاری که می توانست منبع درآمد خوبی برای وب سایت های ایرانی باشد. و متاسفانه باید بگویم این موضوع




تاثیر منفی بر بازار تبلیغات وب سایت های ایرانی داشته است و در گفته های صاحبان دیگر وب سایت های فعال در زمینه اینترنت هم تاییدی است بر این مدعا. اما با این وجود هستند وب سایت های ایرانی که از تبلیغات اینترنتی درآمد مناسبی دارند که البته یا وب سایت های خبری معتبر هستند یا وب سایت هایی که بسیار قوی و پرترافیک هستند اما چنین وب سایت هایی هم انگشت شمارند و سابقه طولانی دارند اگر می خواهید وارد این عرصه شوید و درآمد مناسبی داشته باشید بد نیست بدانید باید حداقل یکی دو سالی صبر داشته باشید اگر بسیار حرفه ای و بی عیب و نقص عمل کنید و به اندازه کافی هزینه کنید، احتمالاً نتیجه مناسبی بگیرید اما هیچ ضمانتی وجود ندارد که از این طریق بتوانید ثروتمند شوید!

حق کپی رایت

یکی از منابع درآمد صاحبان وب سایت ها نوشتن و داشتن امتیاز اثرشان است در سراسر دنیا به این طریق از هنرمندان و نویسندگان حمایت می کنند. اما به دلیل نداشتن قانون محکمی در این زمینه یا اگر هم وجود دارد به درستی اجرا نمی شود نتیجه آن این می شود که نویسندگان و مترجمین به راحتی وارد این عرصه نمی شوند و آنهایی هم که وارد می شوند نمی توانند انتظار درآمدی در این زمینه داشته باشند در حالیکه نوشتن کاری بسیار پر زحمت است و یک نویسنده باید برای مطالعه و تحقیق ساعت ها وقت بگذارد و برای نوشتن یک مقاله گاه چند روز باید از وقت خود را اختصاص دهد و وقتی که این مقاله که حاصل چند روز زحمت آنهاست در اینترنت قرار می گیرد بلافاصله کپی می شود و در نهایت افراد راحت طلب از آنها به نفع خود سو استفاده می کنند. این مشکل باعث می شود نویسندگان و مترجمین برای کار کردن کمتر رقبت نشان دهند و حداقل برای امرار معاش ننویسند که دود آن به چشم فرهنگ و ادب ایران زمین می رود. بنابراین با توجه به رعایت نشدن قانون کپی رایت از طریق نوشتن هم نمی توانید درآمد خاصی داشته باشید. هر چند به این شکل می توانید خود را معرفی کنید و شاید بتوانید برای کار پیدا کردن از آن استفاده کنید، که برای آن هم ضمانتی وجود ندارد!

توصیه می کنم این مقاله را مطالعه نمایید: جلو گیری از پیش پا افتادگی

فروشگاه های اینترنتی و ملزومات آنها

یکی از راه های کسب درآمد در اینترنت فروختن کالا و خدمات است در تمام دنیا این روش پر سود ترین راه کسب درآمد در اینترنت است و ایران هم از موضوع مستثنا نیست. اگر می خواهید واقعا از وب سایت یا وبلاگ خود درآمد کسب کنید بهترین راه فروختن کالا یا خدمات تان است. به خصوص اگر در شهر یا روستایی کوچک ساکن هستید که کالا یا خدماتتان را نمی توانید به راحتی تبلیغ کنید به این ترتیب می توانید به بازار های بزرگتر در سراسر ایران و حتی دنیا دست پیدا کنید. این روش اگر چه می تواند سود خوبی داشته باشد اما باید طوری کار کنید که بتوانید اعتماد مشتری را بدست آورید. مثلاً نباید فقط از مزایای محصول خود صحبت کنید بلکه کاملاً بی طرف باشید و با صداقت محصول خود را معرفی کنید. سعی کنید آن محصول را نقد کنید. شما که سود کوتاه مدت نمی خواهید پس اعتبار خود را فدای آن نکنید. سعی کنید محصولی را در اینترنت بفروشید که خود آن را امتحان کرده اید توجه داشته باشید که خریدار اینترنتی با هوش است و با توجه به جو بی اعتمادی موجود فقط نقش یک دلال سود جو را بازی کردن آینده ای را برای شما به همراه نخواهد داشت. این روز ها شرکت هایی که در دبی مشغول به کارند و کالایی چینی را با مارکی شبه اروپایی مخصوص بازار ایران می سازند و وارد بازار می کنند بسیارند. و از طریق وب




سایت های ایرانی و کانال های ماهواره ای ایرانی تبلیغ می کنند.بعضی سایت های اینترنتی هم برای آنها این اجناس را می فروشند، اما نمی دانند که خاطره ای بد از خود در میان مشتریانشان به یادگار می گذارند. نمی دانند که مشتریان نا راضی مشتریان بالقوه آنها را فراری می دهند. متاسفانه دود این گونه رفتار های بعضی از صاحبان وب سایت ها در چشم همه می رود و اعتماد مردم کشورمان به اینترنت هم خدشه دار می شود. بنابراین قبل از اینکه به فکر در آمد اینترنتی باشید باید به دنبال ساختن بستری از اعتماد و اعتبار باشید. مشتری اگر به صداقت شما شک کند از شما خرید نخواهد کرد.

سرعت اینترنت

یکی از معضلات کسب و کار اینترنتی در ایران سرعت اینترنت است مشکل سرعت باعث شده است که تا حدودی از محبوبیت اینترنت در ایران کاسته شود چون در ساعات اوج ترافیک یا در دوره هایی خاص سرعت اینترنت کاهش می یابد و کاربر شما آنقدر اذیت می شود که عطای وب سایت یا وبلاگ شما را به لقای آن می بخشد! همه وب سایت های ایرانی قسمتی از ترافیک خود را به این دلیل از دست می دهند. و این حقیقتی است که وجود دارد و اگر می خواهید یک وب سایت ایرانی داشته باشید باید این را در محاسبات خود دخالت دهید. چون مخاطبان شما در ایران هستند. بنابراین باید وب سایتی داشته باشید که برای سرعت پایین طراحی شده باشد. استفاده از گرافیک حجیم و تبلیغات گرافیکی چشمک زن عجیب و غریب منجر به این می شود که به سادگی قسمتی از مشتریان خود را از دست بدهید. در حالیکه از این تبلیغات انتظار درآمد بیشتری داشتید! به یاد داشته باشید همه مشتریان شما دارای اینترنت باند پهن نیستند یا بعضی از آنها هم که اینترنت مثلاً سرعت بالا دارند در عمل سرعت دسترسی شان به اینترنت از استاندارد های جهانی بسیار پایین تر است. این مشکل به خصوص در شهر های کوچک بیشتر رخ می نماید. پس وب سایت خود را باید به گونه ای بهینه سازی کنید که در کمترین زمان ممکن صفحاتش لود شوند.

برای افزایش سرعت وب سایت خود این مقالات را مطالعه بفرمایید:

وب سایتی پر سرعت

خلاصه کردن فایل های CSS

ساختن تیتر برای وب سایت

تصویر در طراحی وب سایت

عدم باور عمومی به اینترنت

هنوز بسیاری از دارندگان کسب و کار ها در ایران به اینترنت به عنوان ابزاری کارآمد اعتقاد ندارند. آنها می توانند مشتریان خوبی برای صاحبان وب سایت ها باشند چه از نظر تبلیغ و چه از نظر مشارکت در فروش. به خصوص در بازار هایی که نسل جدید با آن سر و کار دارند اینترنت بهترین وسیله برای بازاریابی آنهاست. در ایران هنوز نسلی بازار را می گرداند که با کامپیوتر بزرگ نشده است و چه برسد به اینترنت کمتر کسی را در میان آنها می یابید که برای مرور اخبار به اینترنت مراجعه نماید آنها روزنامه کاغذی را به اینترنت ترجیح می دهند ترجیح می دهند وضعیت هوا را از تلوزیون بشنوند تا اینکه به اینترنت مراجعه نمایند. کمتر به اینترنت و آنچه در آن هست اعتماد می کنند. خوب این طبیعی است سالهاست که این گونه زندگی کرده اند البته استثنا هم وجود دارد در بازار های جدید مانند بازار کامپیوتر، موبایل، وسایل الکترونیک و… وضع کمی متفاوت است در این کسب وکار ها نسل جدید بیشتر حضور دارد و به همین دلیل هم بیشتر از اینترنت بهره می برند. اما روند کلی به این شکل است که در بازار های سنتی کمتر به اینترنت توجه شده است آنها حاضر نیستند صد هزار تومانی در یک وب سایت پربازدید سرمایه گذاری می




کنند در عوض در روزنامه های کاغذی میلیون ها خرج تبلیغات می کنند. البته این وضعیت در ایران هم در حال عوض شدن است نسل جدید به مرور وارد این بازار می شود آنها می دانند که اینترنت چقدر می تواند ارزشمند باشد و کسب وکار آنها را سر و سامان دهد. به عنوان مثال چندی پیش به دنبال قطعه بودم به هر جا نمونه فرستادیم آن را نشناختند بنابراین در اینترنت جستجو کردم نکته جالب این که فقط یک شرکت در اینترنت تبلیغاتی قرار داده بود و هر چه بیشتر جستجو می کردم فقط به همین شرکت برخورد می کردم بنابراین با آنها تلفنی صحبت کردم آن قطعه را از طریق پست برای من فرستادم با قیمتی بسیار مناسب هم برای من سود داشت هم برای آنها چون می دانستم بسیارند مانند من که مشتری آنها باشند کمی تحقیق کردم متوجه شدم که این قطعه در دزدگیر ها کاربرد فراوان دارد و می توانستم آن را به راحتی خریداری کنم فقط کسی نام فنی آن را نمی دانست. اما اینترنت آنقدر زود مشکل مرا حل کرد که کار به جستجوی بیشتر نکشید! آنها با استفاده از بازاریابی درست توانستند از کیلومتر ها دورتر با استفاده از اینترنت جنس خود را بفروش برسانند. حرف آخر اینکه این روند تغییر خواهد کرد صاحبان



کسب وکار هایی که به اینترنت بی اعتنایی می کنند کم کم توسط رقبا کنار زده خواهند شد و من فکر می کنم آینده اینترنت در ایران روشنتر از اکنون است. دانش آموزان و دانشجویان تحقیقات خود را بدون استفاده از اینترنت انجام نمی دهند. یکی از تفریحات نسل جدید حضور در اجتماعات اینترنتی است. زمانی که به مشکلی برخورد می کنند و برای آن راه حلی پیدا نمی کنند سوال خود را در تالار های گفتگو مطرح می کنند و جواب خود را پس از مدتی دریافت می کنند.

اما عدم باور عومی به اینترنت دلایل دیگری هم دارد یکی از آنها سوء استفاده بعضی از صاحبان وب صایت ها و افراد کلاهبردار است که اینترنت را مکان مناسبی برای کلاهبرداری می دانند. و اگر شما یک وب سایت اینترنتی دارید بدانید که بزرگترین چالش شما جلب اطمینان و اعتماد است. اعتبار خود را به سود کوتاه مدت نفروشید نگران نباشید افراد درستکار و معتبر به زودی شناخته می شوند اگر می خواهید در اینترنت کار کنید بزرگترین سرمایه شما اعتبار شماست پس آن را به خطر نیندازید حتی اگر مجبورید ضرر کنید بدانید که سرمایه گذاری بلند مدت انجام داده اید.

آخر اینکه اگر یک وب سایت فارسی دارید بهتر است روی بازار داخلی تمرکز بیشتری داشته باشید سرعت اینترنت در ایران را مد نظر داشته باشید. ببینید بازدید کنندگان شما که هستند و اکنون کدام کسب و کار ها حاضرند با شما همکاری داشته باشند. با اعتبار بالا کار کنید. بزرگترین ثروت یک وب سایت اعتبار آن است. باید بسیار تلاش کنید و بسیار قوی ظاهر شوید و انتظار سود زیاد در کوتاه مدت را نداشته باشید. با این دید برای خود رویایی نخواهید ساخت که نتوانید به آن دست یابید و با امید به خدا و تلاش زیاد به هدف خود خواهید رسید.


  انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 52
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

 به نام خدا  ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم  عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین  ست موجود در این سبک  کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر  مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

کارت ویزیت تعویض روغن

کارت ویزیت تعویض روغن

طرح بسیار شیک، متفاوت و جذاب کارت ویزیت تعویض روغن و اتوسرویسفرمت PSD آماده چاپ ... ...

سازهای خوداجرای کردی ترکی بسیار زیبا کاملل

با عرض سلام . این مجموعه یکی از بهترین مجموعه ها ساز های خود اجرا میباشد که بیش از 100 عدد ساز خود اجرا در داخل ان قرار گرفته است . دوستان این مجموعه ساز ها همه سبک ها توش هست نیاز به توضیح اضافه نیس. ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

لِهِستان یا لَهِستان (به لهستانی: Polska به فرانسه، Pologne) با نام رسمی جمهوری لهستان (به لهستانی: Rzeczpospolita Polska) کشوری است در مرکز اروپا، از غرب با آلمان، از جنوب غربی با جمهوری چک، از جنوب با اسلوواکی، از جنوب شرقی با اوکراین، از شرق با بلاروس، از شمال شرقی با ... ...

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف پسوند فایل ها: pdf پی دی اف، پاورپوینت ppt(x)   ...

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF Step-by-step instructions show how to use the Guide to Nursing Diagnoses and Guide to Planning Care sections to create a ... ...

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای ... ...

فارسی ششم

فارسی ششم

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب فارسی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز های شما را برای امتحان از کتاب در طول سال تامین کند. این آزمون ها به دو صورت word و pdf هستند تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ها اعمال نمایید. ... ...

دریافت فایل : فارسی ششم
مطالعات اجتماعی ششم

مطالعات اجتماعی ششم

در داخل این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز شما را برای امتحان در طول سال تامین کند. این امتحان ها به دو صورت word و pdf هستند تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ایجاد نمایید. ... ...

دریافت فایل : مطالعات اجتماعی ششم
دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

ریاضی ششم ابتدایی

ریاضی ششم ابتدایی

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب ریاضی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز شما را به آزمون در طول سالتحصیلی تامین کند و قابل استفاده توسط معلمان و اولیا است. این آزمون ها به دو صورت word و pdf هستند تا در صورت تمایل بتوانید تغییرات دلخواه را در آن ... ...

دریافت فایل : ریاضی ششم ابتدایی
پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3)) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 18 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ... ...

Physics of the impossible

Physics of the impossible

Physics of the impossible A fascinating exploration of the science of the impossible—from death rays and force fields to invisibility cloaks—revealing to what extent such technologies might be achievable decades or millennia into the future. One hundred years ago, ... ...

دریافت فایل : Physics of the impossible
Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution

Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution

Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution The Balkans, in particular the turbulent ex-Yugoslav territory, have been among the most important world regions in Noam Chomsky’s political reflections and activism over the past couple of decades. Through his articles, public ... ...

علوم ششم ابتدایی

علوم ششم ابتدایی

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب علوم ششم ابتدایی قرار داده شده است تا بتواند نیازهای شما را برای آزمون از کتاب علوم در طول سالتحصیلی تامین نماید. این آزمون ها به دو صورت word و pdf قرار داده شده است تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن اعمال ... ...

دریافت فایل : علوم ششم ابتدایی
آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

 آموزش فرم 42 گام جی ین تای چی چوان سبک یانگ ( شمشیر باریک )،که بصورت کامل برای علاقمندان به هنر تای چی تدارک دیده شده است.   _Chen Sitan_Yang_style_42_form_Tai_Chi_Sword_tutorial زبان اصلی نسخه دانلودی محصول   برای هنرجویانی که می خواهند در مسابقات ووشو شرکت ... ...

سوالات ریاضی همراه با پاسخ آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه

توضیحات: دانلودفایل PDF سوالات ریاضی همراه با پاسخ آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه تیرماه 401 سال تحصیلی: 1402 سوالات ریاضی کل کشور تعداد صفحات : 42 فایل باسایت  فورکیا ...

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 تالیف آتناسیوس پاپولیس  - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf   معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله ...

فایل لایه باز طرح هاسکی(فایل کورلی

فایل لایه باز طرح هاسکی(فایل کورلی

فایل وکتور لایه باز طرح هاسکی قابل ویرایش و تغییر سایز فرمت فایل : Cdr,Ai,Eps,Png,Pdf ... ...

دانلود فایل اکسل افزایش حقوق کارگری سال 1403

فایل اکسل افزایش حقوق کارگری در سال 1403 بر اساس اعلام وزارت کار به تفکیک حداقلی بگیر و سایر سطوح در این فایل اکسل فقط افزایش حقوق محاسبه شده است و بر اساس تغییر حقوق پایه قابل تغییر می باشد  بیمه و مالیات لحاظ نشده است ...

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي     روان‌شناسی فیزیولوژیک یکی از شاخه‌های روان‌شناسی است. علم روان‌شناسی همچون دیگر شاخه‌های معرفت ریشه در کنجکاوی‌ها و نیازمندی‌های آدمی دارد. روان‌شناسی فیزیولوژیک که امروزه به عنوان یکی از شاخه‌های روان‌شناسی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود ... ...

The real price of everything : rediscovering the six classics of economics

The real price of everything : rediscovering the six classics of economics

The real price of everything : rediscovering the six classics of economics In his New York Times bestsellers Liar’s Poker and Moneyball, Michael Lewis gave us an unprecedented look at what goes on behind the scenes on Wall Street. Now he takes us back across the centuries ... ...


مطالب تصادفی

  • انقلابي در اسمارت فون ها و تمام سطوح معمولي ، با تكنولوژي جديد تاچ
  • جلوگیری از اجرای برنامه ها هنگام راه اندازی ویندوز ( Startup )
  • راه هاي افزايش بازديد كننده از وبلاگ
  • نکات مهم در مورد سرچ گوگل
  • روشی دیگر برای حذف ردپای خود از اینترنت

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد