تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

آموزش جدیدترین ترفندهای ویندوز - بزرگترین سایت ترفند ها


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 272
  • بازدید دیروز : 233
  • بازدید کل : 910764

چگونه فروشگاه های اینترنتی مجوز می گیرند؟


خريد اينترنتي مقوله اي است که در عرض چند سال اخير به صورت آهسته و تدريجي جاي خود را در ميان کاربران حرفه اي ايراني باز کرده است. مسلما با مشکلاتي که به خاطر قطعي و وصلي اينترنت يا سرعت کند آن هميشه در ايران وجود داشته است، هيچ گاه مردم ايران نتوانسته اند به صورت کامل به سيستم هاي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي اطمينان داشته باشند. گذشته از مشکل اينترنت، بحث امنيت هم هميشه مطرح بوده است و بسياري از افراد از اين ماجرا واهمه داشته اند که مبادا اطلاعات مربوط به کارت بانکي آن ها توسط يک درگاه نامطمئن پرداخت الکترونيک، فاش شده و دست افراد نا اهل بيفتد. با تمامي اين مشکلات باز هم افرادي بوده اند که به سراغ اين نوع از خريدها رفته و باعث ايجاد رونق در فروشگاه هاي اينترنتي شده اند. به گونه اي که امروزه شاهد آن هستيم که تعداد اين فروشگاه ها که يک کسب و کار الکترونيکي رسمي براي خود دست و پا کرده اند در مقايسه با گذشته بسيار بيشتر شده است.

چگونه فروشگاه های اینترنتی مجوز می گیرند؟

به دليل همين استقبال کاربران و فعالان اين عرصه بوده که مديران کشور سعي بر اين داشتند به گونه اي رسميت بيشتري به اين دسته از کسب و کارها ببخشند و در کنار آن باعث ايجاد امنيت بيشتري در فضاي کسب و کار الکترونيک کشور شوند. حتما تا به حال نام (نماد الکترونيکي) يا (اي نماد) به گوش شما هم خورده است. در حال حاضر اگر شما تصميم داشته باشيد که کار اينترنتي براي خود به راه بيندازيد و خريد و فروشي را از طريق اين بستر انجام دهيد بايد يک تاييديه داشته باشيد. نماد اعتماد الکترونيکي در حقيقت يک اعتبار يا نشانه است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونيکي کشور که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ايران است به عنوان يک تاييديه يا مجوز به فروشگاه هاي اينترنتي داده مي شود. هر فروشگاهي که صاحب نماد الکترونيکي باشد به طور حتم مي تواند مشتريان بيشتري را به خود جلب کند زيرا با وجود اين نماد مردم هم آسان تر مي توانند به آن فروشگاه اعتماد داشته باشند. به اين ترتيب حداقل اين طرز فکر وجود خواهد داشت که روند فعاليتي اين وب سايت و مشخصات مالک آن يک بار توسط يک سازمان رسمي مورد بررسي قرار گرفته است و اگر قرار به انجام يک اقدام خلاف وجود داشته باشد، کار براي پيگيري رسمي بسيار آسان تر خواهد بود. اين ها را گفتيم تا بدانيد که روند انجام کار اينترنتي يا به راه اندازي يک کسب و کار الکترونيک در ايران به صورت کلي با سال هاي قبل تفاوت پيدا کرده است. در حال حاضر تعداد افرادي که اين دسته از کسب و کارها را جدي مي گيرند بسيار بيشتر از گذشته شده است و گذشته از اين مورد، مردم هم تمايل بيشتري پيدا کرده اند که بسياري از کارهاي خود را از طريق بستر آنلاين انجام داده و در کوچه و خيابان سرگردان نشوند. تعداد فعالان اين عرصه هم به نسبت بيشتر شده است و شايد شما همين امروز يکي از افرادي باشيد که يک ايده نوين به ذهنتان براي راه اندازي يک فروشگاه اينترنتي مي رسد. بايد بدانيد که براي گرفتن نماد اعتماد الکترونيکي که به نوعي مجوز فعاليت و کار شماست، به چه ترتيبي بايد وارد عمل شويد. در موضوع ويژه اين هفته شما را بيشتر با مباحث مربوط به نماد الکترونيکي آشنا خواهيم کرد.

چگونه فروشگاه های اینترنتی مجوز می گیرند؟

نماد اعتماد الکترونيکي چيست؟

همان طوري که گفتيم در حال حاضر براي فعاليت يک سايت تجاري در کشور و راه اندازي يک فروشگاه اينترنتي، لازم است که بر نحوه فعاليت اين دسته از پايگاه ها به صورت کامل نظارت شود تا اگر اشتباهي از جانب آن ها رخ داد، امکان پيگيري به آساني وجود داشته باشد. تا قبل از اين به دليل ثبت نشدن پايگاه هاي الکترونيکي تجاري و فروشگاه هاي مجازي در کشور و نداشتن مجوز اين وب سايت ها از طرف ارگان هاي رسمي، هيچ آمار دقيقي از ميزان و نحوه تخلفات و اشتباهات صورت گرفته در فضاي اينترنت خريد و فروش کشور وجود نداشت. به همين دليل هم مسئولان و مديران آگاه براي بالا بردن امنيت فضاي تجارت مجازي، به پايگاه هايي که قصد فعاليت در اين زمينه را دارند نماد اعتماد و پروانه کسب ارائه مي کنند. در مورد اين نماد بايد بدانيد که در حال حاضر نمادها به دو گونه مختلف هستند. در دسته اول نماد دائم يک ستاره قرار مي گيرد. البته تا سال گذشته يک نوع نماد ديگر با نام نماد موقت هم وجود داشت که پس از آن اين سبک از نماد به نماد دائم يک ستاره تبديل مي شد. در حال حاضر براي گرفتن نماد دائم يک فرآيند جداگانه در جريان خواهد بود که بر اساس آن پروسه بررسي فروشگاه شما جهت دريافت نماد دائم آغاز خواهد شد. اگر تمايل داريد که اين نماد را داشته باشيد بايد بدانيد که گرفتن نماد دائم نياز دارد که مجموعه اي از معيارها بررسي شود و در اين مرحله کار شما بسيار مشکل خواهد بود. در مرحله دوم هم نمادي با عنوان نماد دائم دو ستاره قرار مي گيرد. اگر بخواهيم اين نماد را با نماد مرحله قبل مقايسه کنيم، بايد بگوييم که فرآيند اعطاي نماد دائم دو ستاره از نظر بررسي معيارها دقيقا مشابه و مطابق با نماد اعتماد تک ستاره است. اما تنها تفاوتي که در اين ميان ديده مي شود اين است که براي دريافت نماد دائم دو ستاره فروشگاه شما الزام دارد که گواهي امنيت SSL را در وب سايت فروشگاه نصب داشته باشد. اگر شما تصميم به راه اندازي يک کسب و کار الکترونيکي داريد بايد بعد از انجام اقدامات و مراحل اوليه و رعايت کردن پيش نيازها، به فکر گرفتن نماد اعتماد الکترونيکي باشيد، براي گرفتن اين نماد مي توانيد به سايت نماد اعتماد وارد شده و براي ثبت نام اقدام کنيد. اگر براي گرفتن نماد اعتماد دائم دو ستاره تمايل داريد بايد به منظور مبادله امن اطلاعات بين کاربران و سامانه، از درگاه امن SSL براي مبادله اطلاعات استفاده کنيد و براي دريافت گواهي امنيت SSL هم اقدام کنيد.

چگونه فروشگاه های اینترنتی مجوز می گیرند؟

چرا نماد باعث ايجاد اعتماد مي شود؟

مسلما يکي از مهم ترين عوامل توسعه تجارت الکترونيک همين است که اعتماد و اطمينان کافي در ميان کاربران خدمات الکترونيکي وجود داشته باشد. اگر يک خريدار بخواهد به کسب و کارهاي اينترنتي اعتماد پيدا کند، بايد خيالش از چند مورد راحت باشد. اول اين که مالک کسب و کار شناسايي و امکان مراجعه به آن در صورت بروز اشکال وجود داشته باشد. دوم اين که بداند اطلاعات کالاها يا خدمات ارائه شده در وب سايت کامل و صحيح هستند و اين که يک گارانتي معتبر و ارائه خدمات پس از فروش وجود دارد. مواردي مانند واضح بودن روند برگرداندن يا تعويض کالا و پس گرفتن پول، محفوظ ماندن اطلاعات شخصي و مالي خريداران و در نهايت وجود امنيت کافي وب سايت براي انجام تراکنش هاي مالي باعث مي شود که تاييد يک موسسه و مرکز ملي اعتماد ضروري به نظر برسد. به اين ترتيب اگر تمامي اين موارد توسط يک موسسه ملي مورد تاييد قرار بگيرد، مردم مي توانند با خيالي آسوده از فروشگاه هاي اينترنتي خريد کنند. مطالعات و تحقيقاتي که تا به امروز انجام شده، نشان دهنده اين امر است که اگر کسب و کار اينترنتي توسط يک موسسه يا مرکز ثالث معتبري مورد تاييد قرار بگيرد، بيشترين تاثيرگذاري را در مراجعه و اعتماد خريداران به کسب و کار اينترنتي خواهد داشت. در چنين حالتي خريدار احساس امنيت کامل دارد و حتي اگر از اطلاعات شخصي او سوءاستفاده شود، باز هم مي تواند براي شکايت از طريق مراجع قانوني به آساني اقدام کند. در ايران هم که اين کار به عهده مرکز توسعه تجارت الکترونيکي است تا مسئوليت ايجاد زير ساخت هاي امنيت و اعطاي نماد اعتماد الکترونيکي به کسب و کارهاي اينترنتي را به عهده بگيرد. هدف اصلي از اعطاي اين نماد به دست آوردن اعتماد مردم و قانونمند کردن فعاليت کارهايي است که به صورت اينترنتي انجام مي شود. بايد بدانيد که نماد اعتماد الکترونيکي به صورت يک علامت در بالاي سايت هايي قرار خواهد گرفت که از نظر قانوني فعاليت آن ها مورد تاييد قرار گرفته است. مسلما سازمان دهي سايت هاي تجاري کشور يک گام بسيار موثر و کارآمد براي ايجاد فضاي تجارت الکترونيک در کشور خواهد بود. خريداران هم بايد با جست وجو در فهرست وب سايت هاي موردتاييد، از صحت ( نماد اعتماد الکترونيکي) که در بالاي سايت ها مي بينند، اطمينان حاصل کنند زيرا اين امکان هم وجود دارد که متخلفاني اين نماد را به صورت جعلي در وب سايت خود قرار دهند تا بتوانند اعتماد خريداران را به سمت خود جلب کنند اما بايد بدانيد که اين نماد قابل کليک خواهد بود و بعد از کليک روي آن صفحه اي براي شما باز مي شود، که شناسنامه نماد اعتماد الکترونيکي فروشگاه را به شما نشان خواهد داد.

چگونه فروشگاه های اینترنتی مجوز می گیرند؟

چرا رشد فروشگاه هاي اينترنتي کند است؟

فرض کنيد همين الان با توجه به حرف هايي که زديم تصميم بر اين مي گيريد که يکي از کالاهاي مورد نيازتان را از طريق يک فروشگاه اينترنتي خريداري کنيد. اگر نام کالايي که مد نظرتان است را در موتور جست وجوي خود تايپ کرده و بخواهيد به دنبال يک فروشگاه مناسب براي خريد خود بگرديد، با انواع و اقسام فروشگاه هاي اينترنتي مواجه خواهيد شد که به هيچ عنوان معلوم نيست کدام يکي از اين فروشگاه ها به ديگري برتري دارد. با اين اوصاف ممکن است که در ميان انبوه اين فروشگاه هاي اينترنتي، گيج شده و نتوانيد که سايتي را انتخاب کنيد و شايد از خريد خود کاملا پشيمان شويد. بر اساس آماري که ارائه شده است، در حال حاضر بيش از 15 هزار وب سايت در کشور فعاليت دارند. مسلما افزايش فروشگاه هاي مختلف در ميان وب سايت هاي موجود به نوعي باعث شده است که کاربران سردرگم شده و عطاي خريد خود را به لقايش ببخشند. بعد از گذشت مدت زمان زيادي از مطرح شدن بحث گرفتن مجوز يا نماد اعتماد الکترونيکي تعداد کمي از فروشگاه هاي اينترنتي براي دريافت نماد الکترونيکي، اقدام کردند و سخت گيري هايي هم که در راستاي اعطاي اين نماد وجود داشت باعث شد که اوضاع نا به سامان فروشگاه ها همچنان به همين حالت باقي بماند. بسياري از افرادي که براي گرفتن اين نماد اقدام کرده اند اعتقاد دارند که پيچيده بودن مراحل و کند پيش رفتن روال کاري در اين زمينه باعث شده است که بسياري از فروشگاه ها قيد گرفتن اين نماد را بزنند. از طرف ديگر فعاليت فروشگاه هاي اينترنتي بدون داشتن مجوز، قانوني نيست و اگر مشکلي در اين زمينه به وجود آيد، خريدار و فروشنده مقصر هستند و امکان انجام شکايت و پيگيري مشکل وجود نخواهد داشت. کارشناسان اينترنتي اعتقاد دارند که به دليل اين که فعالان فروشگاه هاي اينترنتي بعد از دريافت نماد اعتماد به گرفتن پروانه تمايلي ندارند باعث شده است که اين دسته از فروشگاه ها نتوانند رشد خوبي داشته باشند. مسلما هر چه تعداد فعالان اصلي فروشگاه هاي اينترنتي معتبر بيشتر باشد، اعتماد مردم هم به اين گروه بيشتر شده و استقبال آن ها از خريدهاي اينترنتي افزايش پيدا خواهد کرد. متاسفانه بسياري از فعالان اين بازار فکر مي کنند که تنها گرفتن نماد الکترونيک کافي است و بعد از طي کردن اين مرحله کسب و کار پر رونقي خواهند داشت. مسلما اگر فرآيند دريافت مجوز براي فروشگاه هاي اينترنتي، يک پروسه ساده داشته باشد، با توجه به اين که قشر جوان کشور ما خلاقيت زيادي دارند، اين افراد وسوسه خواهند شد که يک وب سايت فروش آنلاين در زمينه هاي مختلف به راه اندازند. اما بايد اين نکته را هميشه به خاطر داشته باشيد که اين مديريت يک فروشگاه آنلاين است که موجب رشد يا شکست خوردن آن فروشگاه ها خواهد شد. مشکل مديريتي در کشور ما هميشه وجود داشته است و در حال حاضر تعداد فروشگاه هاي مجازي که با يک مديريت موفق توانسته اند جاي بسيار خوبي را در ميان کاربران و مردم باز کنند و اعتماد آن ها را به درستي جلب کرده و فروش بالايي داشته باشند، بسيار کم هستند.

راه فروشگاه هاي اينترنتي بدون نمادالکترونيکي ناهموار است

حقيقت تلخي که رابطه با قانون مند شدن فعاليت فروشگاه هاي اينترنتي وجود دارد اين است که با وجود تمامي تلاش هايي که در اين رابطه شده تا به فعاليت اين دسته از فروشگاه هاي مجازي رسميت بخشيده شود اما باز هم با اين وجود هنوز تعداد زيادي از اين فروشگاه ها هستند که به رسميت نرسيده و تخلفاتي که در اين عرصه ديده مي شود، کم نيستند. از گوشه و کنار دائما اين موضوع شنيده مي شود که خريداران اينترنتي بايد در اين زمينه چشمي بينا و گوشي شنوا داشته به آساني به هر فروشگاهي اعتماد نکنند و مسلما اين مشکلات راه براي ديگر فعالان اين عرصه ناهموار خواهد کرد. رشد فروشگاه هاي مجازي غير معتبر باعث ايجاد بي اعتمادي نسبت به اين بستر خواهد شد. فعالان حوزه فروشگاه هاي اينترنتي در حال حاضر با اشاره به رشد تعداد فروشگاه هاي مجازي و خريد و فروش هاي اينترنتي موجود کمي فضا و ديد مردم نسبت به اين فروشگاه ها تغيير پيدا کرده است اما بايد بدانيد که چيزي در حدود نيمي از اين فروشگاه ها فاقد نماد الکترونيک و پروانه کسب هستند و اين مي تواند يک نقطه ضعف بزرگ در اين زمينه باشد. فعالان حوزه تجارت الکترونيک مي گويند که صرفه جويي در زمان و وقت، به دست آوردن قيمت هاي مناسب تر، تنوع بيشتر، کسب اطلاعات کامل در مورد محصولات و وجود امکان مقايسه کالاها با هم، دسترسي به بازار و امکانات موجود در شهرهاي بزرگ تر از نقاط دور کشور و همچنين کاهش مواردي نظير ترافيک و آلودگي هوا، همه از جمله مزاياي بي شمار فروشگاه هاي اينترنتي هستند. اما ماجرا به همين جا ختم نمي شود و مواردي نظير فعاليت نا مناسب و خدمات دهي نامطلوب برخي از اين فروشگاه هاي الکترونيک باعث شده است تا فضاي کسب و کار اينترنتي در کشور نا امن به نظر برسد. اين که مديران اين فروشگاه ها اين سبک از کار را بسيار آسان و ساده مي بينند باعث مي شود که با دست پايين گرفتن مشکلات، نتوانند به خوبي از پس کار برآيند و اين ماجرا باعث زيان بسياري از صاحبان فروشگاه هاي اينترنتي خواهد شد. در حال حاضر بيش از هزار فروشگاه اينترنتي در کشور وجود دارد اما تنها تعداد بسيار محدودي از آن هاست که معتبر هستند. يکي از مديران اين فروشگاه ها اعتقاد دارد که ديدگاه راه اندازي يک فروشگاه اينترنتي کار بسيار ساده و کم هزينه اي در کشور ماست و همين ماجرا باعث شده که تعداد زيادي از کاربران اينترنتي تصميم به راه اندازي يک فروشگاه مجازي بگيرند. اما عدم تبحر در کار و وجود برخي از مشکلات براي خريداران باعث شده است که آن ها دچار ضرر زيادي شده و به دليل نبود ارائه خدمات مناسب به مشتري ها، يک بي اعتمادي و احساس عدم اطمينان را در ميان مردم نسبت به فروشگاه هاي اينترنتي ايجاد کنند. با ورود شرکت هاي بزرگ تر به اين حوزه، شايد بسياري از مشکلات به مرور زمان برطرف شود اما زماني که يک نام تجاري يا برند بر اساس خدمات رساني يا سرويس دهي مناسبي که به مشتريان دارد، در ذهن آن ها ماندگار شود، مي توان گفت که فروشگاه هاي اينترنتي به موفقيت لازم در اين حوزه دست پيدا کرده اند.

خريداران محدود هستند

با وجود اين که گفتيم تعداد فروشگاه هاي اينترنتي در کشور بسيار زياد است، اما آمار خريداران از اين فروشگاه ها در حد قابل توجهي نيست. در حال حاضر تنها حدود 2 تا 3 درصد و در حالت بسيار خوش بينانه چيزي بين 5 تا 10 درصد از مردم با موضوعي نظير خريد اينترنتي و يا ورود به فروشگاه هاي اينترنتي و خريد از آن ها آشنايي دارند. به دليل اين که اين پديده در کشور ما يک پديده نوظهور به نظر مي آيد و بسياري از مردم با آن به اندازه کافي آشنايي ندارند، استقبال گسترده اي هم از اين مورد تا به حال صورت نگرفته است. اما همان گونه که گفتيم مشکل فقط به عدم آشنايي يا بي اطلاعي مردم مربوط نمي شود. در شرايطي که بسياري از سرويس دهندگان يا فروشگاه هاي اينترنتي کار خودشان را به صورتي کاملا اشتباه انجام مي دهند، باعث ايجاد دلزدگي در همان تعداد محدود خريداراني که در حال حاضر اين روند را تست کرده اند، مي شوند. اما با تمامي اين اوصاف بايد گفت که وجود چيزي با عنوان نماد اعتماد الکترونيکي، يک نقطه قوت بسيار مهم در اين راستا به نظر مي رسد زيرا همين که مهر تاييد يک سازمان رسمي به روند فعاليت يک فروشگاه اينترنتي، زده شود، باعث خواهد شد که مردم هم خود به خود به سمت آن تمايل پيدا کنند. بايد به آينده اميدوار باشيم و با اين ديد به اين ماجرا نگاه کنيم که همان گونه که استفاده از خدمات بانکداري الکترونيک در چند سال گذشته براي مردم بسيار نامانوس بود مي بينيم که در حال حاضر به يک امر بسيار عادي و طبيعي تبديل شده است به گونه اي که ديگر مردم حاضر نيستند به بانک مراجعه کنند و بسياري از کارهاي خود را به صورت اينترنتي انجام مي دهند. اگر کمي بخواهيم خوش بين باشيم بايد بگوييم که همين روند در مورد فروشگاه هاي اينترنتي هم طي خواهد شد و اين همان راهي است که کشورهاي پيشرفته جهان، سال ها قبل آن را طي کرده اند و چرا ما نتوانيم از پس آن برآييم؟. البته بايد نکاتي را هم مد نظر قرار داد از جمله اين که ورود به اين بخش بايد مشابه ورود به بخش هاي ديگر اقتصادي بوده و با مطالعه و ارزيابي کامل در اين وادي قدم گذاشته شود. مردم هم بايد در هنگام خريد از يک فروشگاه اينترنتي توجه داشته باشند که فروشگاه مورد نظرشان مورد تاييد چه سازمان يا چه مراکزي است و آيا مجوز مورد نياز براي فعاليت را دريافت کرده است؟ آيا نماد اعتماد الکترونيکي دارد؟ تا بتوانند با اطمينان بيشتري خريد کنند.

 

  انتشار : ۸ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 81
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

 به نام خدا  ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم  عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین  ست موجود در این سبک  کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر  مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

کارت ویزیت تعویض روغن

کارت ویزیت تعویض روغن

طرح بسیار شیک، متفاوت و جذاب کارت ویزیت تعویض روغن و اتوسرویسفرمت PSD آماده چاپ ... ...

پاسخنامه کتاب Elementary Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Elementary Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

سازهای خوداجرای کردی ترکی بسیار زیبا کاملل

با عرض سلام . این مجموعه یکی از بهترین مجموعه ها ساز های خود اجرا میباشد که بیش از 100 عدد ساز خود اجرا در داخل ان قرار گرفته است . دوستان این مجموعه ساز ها همه سبک ها توش هست نیاز به توضیح اضافه نیس. ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

لِهِستان یا لَهِستان (به لهستانی: Polska به فرانسه، Pologne) با نام رسمی جمهوری لهستان (به لهستانی: Rzeczpospolita Polska) کشوری است در مرکز اروپا، از غرب با آلمان، از جنوب غربی با جمهوری چک، از جنوب با اسلوواکی، از جنوب شرقی با اوکراین، از شرق با بلاروس، از شمال شرقی با ... ...

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف پسوند فایل ها: pdf پی دی اف، پاورپوینت ppt(x)   ...

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF Step-by-step instructions show how to use the Guide to Nursing Diagnoses and Guide to Planning Care sections to create a ... ...

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای ... ...

فارسی ششم

فارسی ششم

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب فارسی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز های شما را برای امتحان از کتاب در طول سال تامین کند. این آزمون ها به دو صورت word و pdf هستند تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ها اعمال نمایید. ... ...

دریافت فایل : فارسی ششم
مطالعات اجتماعی ششم

مطالعات اجتماعی ششم

در داخل این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز شما را برای امتحان در طول سال تامین کند. این امتحان ها به دو صورت word و pdf هستند تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ایجاد نمایید. ... ...

دریافت فایل : مطالعات اجتماعی ششم
دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

ریاضی ششم ابتدایی

ریاضی ششم ابتدایی

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب ریاضی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز شما را به آزمون در طول سالتحصیلی تامین کند و قابل استفاده توسط معلمان و اولیا است. این آزمون ها به دو صورت word و pdf هستند تا در صورت تمایل بتوانید تغییرات دلخواه را در آن ... ...

دریافت فایل : ریاضی ششم ابتدایی
پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3)) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 18 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ... ...

Physics of the impossible

Physics of the impossible

Physics of the impossible A fascinating exploration of the science of the impossible—from death rays and force fields to invisibility cloaks—revealing to what extent such technologies might be achievable decades or millennia into the future. One hundred years ago, ... ...

دریافت فایل : Physics of the impossible
Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution

Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution

Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution The Balkans, in particular the turbulent ex-Yugoslav territory, have been among the most important world regions in Noam Chomsky’s political reflections and activism over the past couple of decades. Through his articles, public ... ...

علوم ششم ابتدایی

علوم ششم ابتدایی

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب علوم ششم ابتدایی قرار داده شده است تا بتواند نیازهای شما را برای آزمون از کتاب علوم در طول سالتحصیلی تامین نماید. این آزمون ها به دو صورت word و pdf قرار داده شده است تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن اعمال ... ...

دریافت فایل : علوم ششم ابتدایی
آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

 آموزش فرم 42 گام جی ین تای چی چوان سبک یانگ ( شمشیر باریک )،که بصورت کامل برای علاقمندان به هنر تای چی تدارک دیده شده است.   _Chen Sitan_Yang_style_42_form_Tai_Chi_Sword_tutorial زبان اصلی نسخه دانلودی محصول   برای هنرجویانی که می خواهند در مسابقات ووشو شرکت ... ...

سوالات ریاضی همراه با پاسخ آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه

توضیحات: دانلودفایل PDF سوالات ریاضی همراه با پاسخ آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه تیرماه 401 سال تحصیلی: 1402 سوالات ریاضی کل کشور تعداد صفحات : 42 فایل باسایت  فورکیا ...

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 تالیف آتناسیوس پاپولیس  - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf   معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله ...

فایل لایه باز طرح هاسکی(فایل کورلی

فایل لایه باز طرح هاسکی(فایل کورلی

فایل وکتور لایه باز طرح هاسکی قابل ویرایش و تغییر سایز فرمت فایل : Cdr,Ai,Eps,Png,Pdf ... ...

زندگی خود را بیافرینید.pdf

زندگی خود را بیافرینید.pdf

زندگی خود را بیافرینید.pdf ... ...

دانلود فایل اکسل افزایش حقوق کارگری سال 1403

فایل اکسل افزایش حقوق کارگری در سال 1403 بر اساس اعلام وزارت کار به تفکیک حداقلی بگیر و سایر سطوح در این فایل اکسل فقط افزایش حقوق محاسبه شده است و بر اساس تغییر حقوق پایه قابل تغییر می باشد  بیمه و مالیات لحاظ نشده است ...

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي     روان‌شناسی فیزیولوژیک یکی از شاخه‌های روان‌شناسی است. علم روان‌شناسی همچون دیگر شاخه‌های معرفت ریشه در کنجکاوی‌ها و نیازمندی‌های آدمی دارد. روان‌شناسی فیزیولوژیک که امروزه به عنوان یکی از شاخه‌های روان‌شناسی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود ... ...


مطالب تصادفی

  • انقلابي در اسمارت فون ها و تمام سطوح معمولي ، با تكنولوژي جديد تاچ
  • جلوگیری از اجرای برنامه ها هنگام راه اندازی ویندوز ( Startup )
  • راه هاي افزايش بازديد كننده از وبلاگ
  • نکات مهم در مورد سرچ گوگل
  • روشی دیگر برای حذف ردپای خود از اینترنت

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد