اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
پیوند ها
این روزها، اغلب شرکت ها یا صاحبان فروشگاه های آنلاینی یا صاحبان سایت ها/وبلاگ هایی را می بینم که تلاش می کنند ار رسانه های اجتماعی برای تبلیغ خود و پیدا کردن یک عده مخاطب وفادار استفاده کنند. متأسفانه شیوه های بهره گیری ما از رسانه های اجتماعی، خیلی اوقات چندان درست و منطقی نیست.
از خودم شروع می کنم: سال های اصلا اهمیتی به فیس بوک نمی دادم و بعد وقتی خواستم برای یک پزشک، صفحه ای باز کنم، مانده بودم که از چه فرمتی استفاده کنم.
من صفحات و اکانت های بقیه را در فیس بوک، توییتر یا اینستاگرام می بینم. متأسفانه خیلی اوقات راهبرد شرکت ها و فروشگاه ها و وب مسترها درست نیست. آنها به جای استفاده از فرمت درست، صادقانه حرف زدن با مخاطب ها و تبدیل آنها به مشتری های آگاه وفادار، بیشتر تلاش دارند که آمار دنبال کننده و لایک خود را بالا نشان بدهند و در این مسیر در کمال تعجب می بینیم که دنبال کننده و لایک هم خرید و فروش می شود!
مقاله ای که خواهید خواند، مطلبی عمیق در مورد شیوه های درست بهره گیری از رسانه های اجتماعی است. شاید شما در آینده نزدیک هم نتوانید از همه این راهکارهای منطقی و پیشرفته استفاده کنید، اما خوبی اش این است که خواندن مقاله لااقل به شما اثبات می کند که کسانی هستند که بسیار با نظم و دقت و یا یک روال حساب شده، رسانه های اجتماعی را به خدمت خود درمی آورند.
بابک عزیرافشاری:
(رسانه اجتماعی به تعامل اجتماعی بین افرادی گفته می شود که اطلاعات یا عقاید خود را در جوامع و شبکه های مجازی به اشتراک می گذارند یا تبادل می کنند. در ترجمه این نوشتار از Rebekah Radice، استراتژیست رسانه اجتماعی، از زبان محاوره و ضمیر و افعال مفرد استفاده کردم، تا این متن نسبتاً سنگین و یکنواخت برای خواننده عادی کمتر خسته کننده باشد. امیدوارم این کارم مشکلی برای حرفه ای ها ایجاد نکرده باشد.)
- چه دوست داشته باشی و چه نه، رسانه اجتماعی (social media) نحوه کسب و کار تو رو تغییر میده.
- اگه با اون کنار نیای، کسب و کار تو رونق نمی گیره.
- ممکنه به نظرت برسه که دیگران دارن از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی استفاده می کنن، ولی چیزی که واضحه اینه که برای تو هنوز چنین اتفاقی نیفتاده.
- در مطالعه جدیدی توسط Aberdeen معلوم شد که ۸۴% بازاریاب ها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنن ولی ۲۸% معتقدن، نبود راهبرد مشخص، مانع اصلی در مقابل کسب درآمد اوناست.
خوب، چطور می تونی این مانع رواز پیش پای کسب و کار خودت برداری و تلاش های رسانه اجتماعی خودت رو تقویت کنی؟
برای پاسخ به این پرسش، هفته پیش گفتگویی ترتیب دادم با سابرینا گیبسون، استراتژیست رسانه اجتماعی، درباره راههای درآمدزایی و اولویت بندی و افزایش بازده در رسانه اجتماعی.
نتیجه قابل توجه بود و پاسخ ها ثابت کرد دستیابی به سود از راه رسانه های اجتماعی همچنان مشکل است.
دلت میخواد از رسانه اجتماعی سر (پول) در بیاری؟ میخوای بالاخره تلاشهای آنلاین تو به بار بشینه؟
این خلاصه ای از گفتگو همراه با چند اسلاید و ابزارهایی است که برای کمک به تفهیم مطلب بهش اضافه کردم.
نحوه تقویت رسانه اجتماعی
۱- یه نقشه بکش
وقتی صحبت از رونق کسب و کار در رسانه اجتماعی میشه، صاحبان تجارت بهانه های مختلفی دارن.نداشتن وقت یا پول، هر دو به موانعی در مقابل درآمدزایی تبدیل میشن.برای پول در آوردن از رسانه اجتماعی، باید در رسانه اجتماعی سرمایه گذاری کنی.اگه نقشه و ساز و کاری برای مدیریت کُنش ها (actions) و اندرکُنش ها (تعاملات، interactions) خود در رسانه اجتماعی نداشته باشی، چه چیزی از دست میدی؟
- یه چشم انداز پویا و همیشگی واسه خودت نداری.
- وقت و پول خودتو صرف جمع کردن دوست و دنبال کننده کردی.
- بجای اینکه رسانه اجتماعی واسه تو کار کنه، تو واسه رسانه اجتماعی کار می کنی.
- به جای پرداختن به کارهایی که قبلاً باهاشون ارتباط برقرار کردی، همه انرژی خودتو روی کارهای جدید متمرکز می کنی.
اگه چیزها رو نسنجی نمی تونی اونا رو پیش ببری.در نظرسنجی استاتیستا، ۳۶% پاسخ دهنده ها گفتن نمیدونن چجوری میشه بازده سرمایه گذاری (ROI) در رسانه اجتماعی رو سنجید.درباره ش فکر کن. آخرین باری که به الگوهای آماری (analytics) رسانه اجتماعی خودت نگاه انداختی کِی بود؟حساب تعداد لایک ها، به اشتراک گذاریها، کامنتها، و پلاس ها رو داری؟ آیا وقتی که روی رسانه اجتماعی میذاری با نتیجه ای که میگیری متناسبه؟چیزی رو که نسنجی نمی تونی مدیریت کنی و چیزی که نمی سنجی ممکنه به سرعت در شلوغی گم بشه.
۳- حساب کن جذب یه مشتری به طور میانگین چقدر برای تو هزینه داره
تا حالا هزینه جذب مشتری رو حساب کردی؟ میدونی هر مشتری به طور میانگین در سال اول چقدر واسه کسب و کار تو ارزش داره؟الگوهای کسب و کار فرق می کنه، ولی اصول جذب مشتری همیشه همونه.اگه ندونی یه مشتری راغب از کجا آمده و جذب این مشتری چقدر برای تو آب خورده، نمی تونی مدیریتش کنی، تغییرش بدی و اونو به یه مشتری ثابت تبدیل کنی (Lead از اصطلاحات کلیدی در حوزه ی بازاریابی است. در مورد کسانی به کار می رود که به هر طریق، با محصولات یا خدمات ما آشنا شده اند و نخستین بار، برای کسب اطلاع به ما مراجعه می کنند و درباره محصولات و خدمات ما پرس و جو می کنند. معادل مناسب تری برای Lead پیدا نکردم. مشتری راغب معادل بدی نیست.)
دو تا کار باید بکنی:
الف- مشخص کن مشتری ها از کجا میان. وقتی صحبت از کانال های اجتماعی میشه، هیچ فرمول ثابتی وجود نداره. چیزی که توی فیسبوک جواب داده ممکنه در لینکدین یا گوگل پلاس جواب نده. مخاطبین خودت رو بشناس و توجه کن کدوم شبکه اجتماعی با روش تو سازگارتره.
ب- وقتی فهمیدی مشتری ها از کجا میان، میتونی همونجا متمرکز بشی. وقت بیشتری برای اونجا بذاری، البته به طریق راهبردی و متمرکز، مثل لیزر.
۴- نتایج رو تحلیل کن
آیا به طور پیوسته کارهای خودتو در رسانه اجتماعی مرور می کنی و میدونی چه کارهایی کردی که اشتباه نبوده و نتیجه داده؟تحلیل نتایج به تو امکان میده:
- بفهمی چه چیزی خیاله و چه چیزی واقعیت داره.
- دقیقاً بفهمی مشتری های راغب از کجا میان.
- مشخص کنی این مشتری های راغب به نفع کسب و کار تو هستن یا فقط اونو شلوغ می کنن.
- بفهمی کدوم مشتری های راغب (اگه همچین مشتری هایی وجود داشته باشن) به مشتری واقعی تبدیل میشن.
- چه کارهایی جواب میده و چه جوابی میده.
تحلیل رسانه اجتماعی شامل پایش چند شاخص کلیدی است.
نمونه ای از شاخص هایی که باید دنبالشون باشی
- ارجاعات از کانالهای اجتماعی.
- مشتری های راغبی که از گوگل پلاس یا فیسبوک میان.
- تعداد اشاره ها در رسانه اجتماعی (اشاره را به عنوان معادلی برای mention به کار برده ام. منظور از mention اشاره به برَند، مؤسسه، کمپین، یا هر موضوع مورد نظر دیگری است که معمولاً با # یا @ اندازه گیری می شود.)
- رشد مخاطبین/ جامعه تو
- مشترکین جدید بلاگ تو
۵- یک کاربر حرفه ای شبکه باش
تا حالا شده به یه رویداد مربوط به شبکه رفته باشی و بلافاصله شروع به صحبت درباره جزئیات کسب و کار خودت، اونم با صدای بلند کنی؟ البته که نه. تصور می کنی عکس العمل دیگران چی باشه؟فکر کنم بیشتر افراد راهشون رو کج می کنن و دور میشن. چرا؟ هیچ کس دوست نداره فروخته بشه.اونا میخوان اول تو رو بشناسن و لازمه که بدونن تو علاقمند به شناختن اونا هستی.مشکل اینه که بیشتر افرادی که به این جور رویدادها میان، درباره کسب و کار خودشون فریاد می کشن. محصولات و خدمات خودشون رو در بوق و کرنا می کنن و هرگز وقت نمیذارن تا ببینن طرفداران و دنبال کننده هاشون کیا هستن.
خطاهای رایج شما به عنوان یه کاربر شبکه
- بجای اینکه به مردم توجه کنی، بیشتر حواست به پیشرفت و ارتقای خودته.
- یهو سر و کله ت پیدا میشه، حرفتو میزنی، و بعد غیبت میزنه (خبری از گوش کردن نیست)
- روی کسب و کار خودت متمرکز شدی، نه ایجاد ارتباط.
کاربر شبکه خوبی نیستی چون
- پیگیر نیستی.
- رُک نمی گی به کیا میتونی کمک کنی و چه مسئله هایی رو میتونی حل کنی.
- تلاش مستمر بجای تاکتیک ثابت (فکر می کنی راهبرد بازاریابی رسانه اجتماعی یعنی یه شبکه اجتماعی یا یه تاکتیک)
۶- جمع کردن نفرات دیگه بسه
در محیط آنلاین کارت ویزیت جمع نمی کنیم، بلکه دوست، دنبال کننده، و هوادار جمع می کنیم.ولی این دوستان یا "کارت ویزیت ها” به چه دردی میخورن؟بیا یه لحظه تصور کنیم هر کدوم از افرادی که با تو در ارتباط هستن ۱۰۰۰ دلار می ارزن. حالا فکر کن معنی این قضیه واسه کسب و کار تو چیه اگه هر کدوم از اون رابطه ها واقعی باشه و بتونی کنترلش کنی؟دکتر ایوان مایتزنر، مؤسس و رئیس BNI، بزرگترین سازمان تجارت شبکه ای (business networking) جهان، میگه برای موفقیت چهار منبع ارجاعی (referral source) لازم داری.
منابع ارجاعی برتر
- کارمندهای خودت- چون هیچ کس محصول یا خدمات تو رو بهتر از کسی که با تو کار میکنه، نمی فهمه.
- افرادی که در گذشته به اونا ارجاع دادی.
- هر کس که در گذشته به تو ارجاع داده.
- جامعه تو- افرادی که با تو در ارتباط هستن و قبلاً تو رو می شناسن، دوستت دارن و بهت اعتماد دارن.
با منابع ارجاعی برتر خودت تعامل کن و کمک کن داستان تو رو به اشتراک بذارن. هیچ چی بهتر از ارجاع توسط یه شخص ثالث نمی تونه کسب و کار تو رو تقویت کنه.به خودت تعهد بده جمع کردن نفر رو بس کنی، و شروع کن به مشارکت و تعامل. رابطه ها اهمیت دارن، نه عددها.
۷- برای کسب درآمد یه چک لیست روزانه داشته باش
میدونی یه راهبرد رسانه اجتماعی که شامل ساختن رابطه س میتونه قلمرو کسب و کار تو رو تغییر بده؟این هم یه چک لیست ساده شده و مختصر.
چک لیست روزانه کسب درآمد
- هدفت این باشه که رابطه بسازی، نه اینکه فقط آدم جمع کنی.
- هر ماه با ۱۶ نفر، با هدفِ بخشیدن، رابطه برقرار کن. هدف تو ساختن یه رابطه س، نه فروش خدماتت. این فرصت وقتی مهیا میشه که حق معرفی کسب و کار خودت رو به دست بیاری.
- از مشترکان آنلاین، کانالهای اجتماعی و تلاشهای خودت در شبکه برای پیدا کردن اون ۱۶ نفر استفاده کن. چه کسی بهتر از اونا؟
- هر مشترک رو دست کم ۸ بار پیگیری کن. چرا؟ در ۲۰۰۷ برای رساندن پیامت باید ۳ بار تلاش می کردی، حالا شده ۸ بار. تسلیم نشو!
- از کارتهای تشکر شخصی بیشترین استفاده رو بکن. به علایق افراد علاقه نشون بده؛ دقت کن چه چیزهایی اونا رو عصبی می کنه. در همه ارتباطات خودت فردی عمل کن.
- عجله نکن. گاهی برای اینکه سرعت بگیری باید قبلش سرعت خودتو کم کنی. اتفاق رو وادار به افتادن نکن و بدون که رابطه زمان می بره.
- یه چک لیست از راهبردهای خودت درست کن که خلاصه پیگیری های تو رو نشون بده. چه جوری به طور مداوم با این ۱۶ نفر تعامل می کنی؟ برای اینکه همیشه سرآمد باشی می خوای چی کار کنی؟
- بشور و تکرار کن. برای موفق شدن باید شبکه خودت رو به طور مداوم گسترش بدی و روابط خودت رو ارتقا بدی. تلاشهای کارساز خودت رو متوقف نکن.
نتیجه گیری
- کدوم کاره که هر روز بدون خطا انجامش داده باشی؟ به چه چیزی متعهد هستی و چه کارهایی نتیجه داده؟
- هر روز از تختخواب بیا بیرون و با اطلاع از اینکه کار در رسانه اجتماعی ارادی و از روی قصد و با هدف انجام میشه، ذهن خودت رو تنظیم کن.
- امروز چه کارهایی میتونی بکنی تا یه قدم به کسب درآمد از رسانه اجتماعی نزدیک بشی؟
- اگه حاضری رسانه اجتماعی خودت رو تقویت کنی، این ابزارها ممکنه به دردت بخوره:
- Google Analytics- ترافیک، تعداد بازدید صفحات، و مراجعین خاص رو بسنج.
- Google Alerts- اسم، شرکت یا برند خاص، وب سایت و اشاره های اجتماعی خودت رو پیگیری کن.
- Sprout Social- ابزاری که خود من هر روز برای مدیریت و پایش ازش استفاده می کنم.
- Simply Measured- هر کدام از شبکه های اجتماعی خودت رو تحلیل کن.
- BuzzSumo- رقبای خودت رو، کلمات کلیدی، عوامل مؤثر بر کسب و کار و به اشتراک گذاری های اونا رو در فضای اجتماعی دنبال کن.
- PostPlanner – محتوایی از فیسبوک رو که به نظر میرسه مؤثر بوده پیدا کن و به اشتراک بذار.
- SEMRush- یه تحلیل جامع رقابتی انجام بده، و کلمات کلیدی برتر و هر چیز دیگه رو که برای کسب و کار تو مهمه شناسایی کن.
- Local Visibility Score- ببین وضعیت شرکتهای محلی در موتورهای جستجو چطوره.
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...
به نام خدا ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم عامل اندروید و ویندوز منتشر شد پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین ست موجود در این سبک کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
کتاب 48 قانون قدرت پرفروشترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا میخواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما میآموزد چگونه در تمام عرصههای زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
طرح بسیار شیک، متفاوت و جذاب کارت ویزیت تعویض روغن و اتوسرویسفرمت PSD آماده چاپ ... ...
با عرض سلام . این مجموعه یکی از بهترین مجموعه ها ساز های خود اجرا میباشد که بیش از 100 عدد ساز خود اجرا در داخل ان قرار گرفته است . دوستان این مجموعه ساز ها همه سبک ها توش هست نیاز به توضیح اضافه نیس. ...
لِهِستان یا لَهِستان (به لهستانی: Polska به فرانسه، Pologne) با نام رسمی جمهوری لهستان (به لهستانی: Rzeczpospolita Polska) کشوری است در مرکز اروپا، از غرب با آلمان، از جنوب غربی با جمهوری چک، از جنوب با اسلوواکی، از جنوب شرقی با اوکراین، از شرق با بلاروس، از شمال شرقی با ... ...
دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف پسوند فایل ها: pdf پی دی اف، پاورپوینت ppt(x) ...
دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF Step-by-step instructions show how to use the Guide to Nursing Diagnoses and Guide to Planning Care sections to create a ... ...
پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای ... ...
دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...
در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب هدیه های آسمان پایه ششم قرار داده شده است که می تواند در طول یک سال مورد استفاده قرار گیرد این آزمون ها در دو قالب word و pdf هستند و شما می توانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ایجاد کنید. ... ...
پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3)) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 18 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ... ...
آموزش فرم 42 گام جی ین تای چی چوان سبک یانگ ( شمشیر باریک )،که بصورت کامل برای علاقمندان به هنر تای چی تدارک دیده شده است. _Chen Sitan_Yang_style_42_form_Tai_Chi_Sword_tutorial زبان اصلی نسخه دانلودی محصول برای هنرجویانی که می خواهند در مسابقات ووشو شرکت ... ...
راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 تالیف آتناسیوس پاپولیس - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله ...
۸نکته مهمی که پیش از خرید گیاهان آپارتمانی باید بدانید این روزها و با گسترش آپارتمان نشینی، دسترسی به گل و گیاه و داشتن باغچه بسیار کمتر شده است. از آنجا که روح انسان نیاز به طراوت و شادابی دارد، لازم است که این نیاز را به شکل دیگری جبران کنیم. برای این منظور ... ...
دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي روانشناسی فیزیولوژیک یکی از شاخههای روانشناسی است. علم روانشناسی همچون دیگر شاخههای معرفت ریشه در کنجکاویها و نیازمندیهای آدمی دارد. روانشناسی فیزیولوژیک که امروزه به عنوان یکی از شاخههای روانشناسی در دانشگاهها تدریس میشود ... ...
The Premonition: A Pandemic Story For those who could read between the lines, the censored news out of China was terrifying. But the president insisted there was nothing to worry about. Fortunately, we are still a nation of skeptics. Fortunately, there are those among ... ...
The Basics of Bitcoins and Blockchains: An Introduction to Cryptocurrencies and the Technology that Powers ThemLearn the history and basics of cryptocurrency and blockchains: There’s a lot of information on cryptocurrency and blockchains out there. But, for the uninitiated, ... ...
Construction Technology - An Illustrated Introduction [buildings, architectureThis new textbook provides a comprehensive introduction to every aspect of the technology of low-rise construction. It includes sub-structure (site work, setting out and foundations) and ... ...
عادتهای روزانهای که میزان سلامتی و موفقیت شما را تعیین میکنند لیست زیر را جدی بگیرید و برای سلامتی ذهن و بدن تلاش کنید. سعی کنید با عمق وجود به دریافت انرژی و شادی از موارد ذکر شده توجه نمائید. * این فایل شامل word و pdf می باشد. ... ...
روانشناسی فروش (مقاله) یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر فروشنده حرفه ای باید آن را داشته باشد، استفاده از تکنیک های روانشناختی و همچنین تسلط بر انواع سوگیری های شناختی برای اثرگذاری بر تصمیم گیری مشتریان، به یکی از ضرورت های شغل فروشندگی تبدیل شده است. * این فایل ... ...
در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب علوم ششم ابتدایی قرار داده شده است تا بتواند نیازهای شما را برای آزمون از کتاب علوم در طول سالتحصیلی تامین نماید. این آزمون ها به دو صورت word و pdf قرار داده شده است تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن اعمال ... ...
راهکارهای فروش در آمازون چگونه با فروش درسایت امازون میلیاردر شویم تجارت با آمازون امروزه یکی از بزرگترین پلتفرم های دنیا آمازون می باشد که به شما امکان درآمدزایی را می دهد. شما می توانید در این پلتفرم بعنوان فروشنده ثبت نام کنید و کالای مد نظر خود ...
مشخصات فايل نام فايل:دانلود بک دراپ تولد تم رنگین کمان-کد 4505 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP عرض 2048 PIX کيفيت: 72 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت خوب قيمت مناسب تبديل عکس هاي ... ...