تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

آموزش جدیدترین ترفندهای ویندوز - بزرگترین سایت ترفند ها


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 217
  • بازدید دیروز : 1014
  • بازدید کل : 922765

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8


هفته ی گذشته مایکروسافت اعلام کرد دیگر مشکلات امنیتی ویندوز XP را بررسی نخواهد کرد و به روزرسانی و بسته ی امنیتی دیگری هم برای آن منتشر نمی کند. ویندوز XP تاکنون دوازده سال پر افتخار را پشت سر گذاشته و با اینکه نسخه های خیلی پیشرفته تر، قوی تر و ایمن تر از ویندوز XP عرضه شده اند، هنوز قدرتمند است و اکثر نیازهای یک کاربر را برآورده می کند. به همین خاطر بسیاری از مردم جهان هنوز از آن استفاده می کنند. در این مقاله می خواهیم نگاهی گذرا به فراز و نشیب های ویندوز از XP تا ۸.۱ داشته باشیم.

سال ۲۰۰۰: مایکروسافت باید دو نیم شود!

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

مایکروسافت باعرضهٔ ویندوز ۹۵ و بعد از آن ۹۸، تحول بزرگی در بازار رایانه و سیستم عامل ایجاد کرد و توانست نوعی انحصار در بازار رایانه به دست آورد. این پیشرفت با فراگیر شدن استفاده از اینترنت همزمان شد و کاربران زیادی به استفاده از رایانه روی آوردند. در همین حین شکایاتی از مایکروسافت مطرح شد که از قدرت و انحصاری که در بازار رایانه به دست آورده سوءاستفاده کرده است. در سال ۲۰۰۰ میلادی دادگاه آمریکا حکمی علیه مایکروسافت صادر کرد که به موجب آن می بایست مایکروسافت به دو شرکت با وظایف متفاوت تقسیم می شد. البته با تغییر قاضی پرونده ی مایکروسافت، آن حکم جنجالی تغییر کرد و هیچ گاه اجرایی نشد ولی داستان دو نیم شدن مایکروسافت تا ابد در تاریخ این شرکت باقی ماند و تولیدات مایکروسافت تا سال های سال تحت تأثیر احکام صادرشده در آن دادگاه بودند.

سال ۲۰۰۱: استقبال از ویندوز XP

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

ویندوز XP یک برتری خاص نسبت به نسخه های پیشینش داشت که می توان آن را یک ویژگی انقلابی در آن زمان دانست. ویندوز XP دو سیستم عامل تجاری و خانگی را در یک سیستم عامل تلفیق کرد و قدرت را در عین زیبایی برای هر دو گروه از کاربران به ارمغان آورد. Windows NT به عنوان هسته ی جدید ویندوز جایگزین هسته ی قدیمی تر که ترکیبی از DOS و ویندوز بود، شد. کاربران ویندوز ۲۰۰۰ که نسخه ی تجاری ویندوز بود، یک سال پیش از ویندوز XP از هسته ی Windows NT استفاده کرده بودند. معرفی ویندوز XP یک ماه بعد از حمله ی ۱۱ سپتامبر در نیویورک انجام شد. جالب است بدانید ویندوز XP در ابتدا اصلاً موفق نبود و بعد از یک سال از معرفی آن کمتر از ۱۰ درصد از کاربران ویندوز حاضر به ارتقای سیستم عامل خود به ویندوز XP شده بودند.

سال ۲۰۰۲: آغاز عصر ایمنی رایانه

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

تنها چند ماه از انتشار ویندوز XP گذشته بود که بیل گیتس یادداشت مشهورش را با عنوان «پردازش های قابل اعتماد» منتشر کرد. با فراگیر شدن اینترنت میان مردم جهان، یک تهدید بسیار بزرگ ویندوز را نشانه گرفته بود. هکر ها توانسته بودند با دو کرم بسیار خطرناک با نام های Code Red و Nimda به سرورهای ویندوز در سال ۲۰۰۱ حمله کنند. بیل گیتس همزمان با انتشار یادداشتش، تمام توسعه های جدید را تعطیل کرد و برنامه نویسان مشغول دیدن آموزش های ایمنی رایانه ای شدند. مشکلات ایمنی ویندوز آن قدر زیاد بود که تا سال های سال بخش بسیار مهمی از فرایند توسعه را به خود اختصاص داد.

مایکل هاوارد ده سال بعد بیان داشت: بیل گیتس خیلی کم یادداشت های این چنینی منتشر می کرد و انتشار آن یادداشت نشانه ای از اتفاق بسیار مهم در مایکروسافت بود.

سال ۲۰۰۳: به روزرسانی ویندوز در «سه شنبه اصلاح»

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

حمله ی بد افزارها به ویندوز ادامه داشت تا اینکه در سال ۲۰۰۳ یک بد افزار به نام MSBlast/32 یا Blaster بسیار فراگیر شد. این بد افزار که رایانه را مرتباً Restart می کرد از طریق شبکه و پروتوکل RPC انتشار می یافت. در اکتبر سال ۲۰۰۳ مایکروسافت تصمیم گرفت که به روزرسانی ها را در روز خاصی از هر ماه منتشر کند تا مشتریان بتوانند برای به روزرسانی رایانه های خود برنامه ریزی کنند. لازم به ذکر است برای مشتریانی که تعداد زیادی رایانه دارند (مثل ادارات) مهم است که برای به روزرسانی امنیتی رایانه های خود برنامه داشته باشند. روز سه شنبه ی دوم هر ماه برای این کار انتخاب شد و سه شنبه ی اصلاح (Patch Tuesday) نام گرفت.

سال ۲۰۰۴: ویندوز XP سرویس پک ۲

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

با ظهور مشکلات ایمنی متعدد در سیستم عامل ویندوز، مایکروسافت تمام تلاشش را بکار گرفت تا فرایند توسعه ی نرم افزاری خود را بهینه سازی و اصلاح کند.در این راستا روش جدیدی برای طراحی و توسعه ی نرم افزار به وجود آمد به نام چرخه ی حیاتی توسعه ی ایمنی (Security Development Lifecycle). یکی از اولین محصولات این چرخه سرویس پک ۲ ویندوز XP بود که «تخته شیرجه» (Springboard) نامیده شد. بعضی معتقدند سرویس پک ۲ ویندوز XP تغییرات زیاد و اساسی در سیستم عامل ایجاد می کرد به طوری که می توانست به عنوان یک سیستم عامل مجزا منتشر شود. ولی مایکروسافت عمداً آن را به صورت رایگان برای کاربران ویندوز XP عرضه کرد تا کاربران بیشتری ویندوزشان را ارتقا بدهند.

با گذشت چند سال از انتشار ویندوز XP منتقدین به این نتیجه رسیده بودند که ظاهر جدید ویندوز بد نیست و اگر کسی هنوز عادت به ظاهر پیشین ویندوز دارد می تواند به راحتی ویندوز XP را شبیه به ویندوز ۲۰۰۰ کند.

سال ۲۰۰۵: سقوط شاخ دراز!

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

مایکروسافت آرزو های بلند و بالایی برای نسخه ی بعدی ویندوز داشت و آن را شاخ دراز (Longhorn) نام گذاری کرده بود. Longhorn قابلیت های خارق العاده ای داشت و قرار بود دنیای رایانه را به انحصار خود درآورد. Longhorn در کنفرانس حرفه ای برنامه نویسان در سال ۲۰۰۳ توانست توجه زیادی را به خود جلب کند.

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

در سال ۲۰۰۴ که اولین نسخه ی آزمایشی از Longhorn منتشر شد خیلی امیدوارکننده نبود. بیشتر قابلیت های Longhorn درست کار نمی کرد لذا با ورود به سال ۲۰۰۵ تیم ویندوز در آرزوهای بلندبالای خود تجدیدنظر کردند. مایکروسافت تصمیمی گرفت در وال استریت ژورنال در مقاله ای با نام «راه اندازی مجدد Longhorn» به چاپ رسید. مایکروسافت به این نتیجه رسیده بود که Longhorn گزینه ی مناسبی برای جایگزین کردن ویندوز XP نیست لذا بیشتر تلاشی که برای Longhorn انجام داده بود را دور ریخت و از نو برای تولید یک سیستم عامل جدید برنامه ریزی کرد.

سال ۲۰۰۶: ویستا وارد می شود

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

بعد از آبروریزی که به خاطر شکست Longhorn ایجاد شده بود انتظار داشتیم نسخه ی بعدی ویندوز یک نسخه ی متعادل با کارایی مناسب باشد. هیچ کس پیش بینی نمی کرد نسخه ی بعدی ویندوز هم محکوم به شکست شود.

تغییرات زیادی در بخش ارتباط با سخت افزار ویندوز ویستا به وجود آمده بود که نیاز داشت سازندگان سخت افزار درایورهای خودشان را با تغییرات ویندوز سازگار کنند. ولی تأخیرهای متعدد مایکروسافت در عرضه ی ویستا باعث شد سازندگان به ویندوز ویستا بی توجه شوند. علاوه بر این مایکروسافت به برخی سازندگان اجازه داده بود کارت های گرافیکی تولید و روانه ی بازار کنند که اصلاً از قابلیت Aero پشتیبانی نمی کردند. این قابلیت که نماد ویندوز ویستا است، یک جلوه ی جذاب تصویری و وجه تمایز ویندوز ویستا با نسخه های پیشینش به حساب می رفت.

عدم برنامه ریزی مناسب برای ویندوز ویستا منجر به شکست سیستم عامل جدید مایکروسافت شد. ویستا تا منتشر شدن سرویس پک ۱ تنها یک مشت کد بود که درست کار نمی کرد. حتی بعد از منتشر شدن سرویس پک ۱ ویندوز ویستا، سازندگان سخت افزارها نتوانستند با آن هماهنگ شوند و درایورهایی که درست کردند در ویستا کارایی بسیار ضعیف و نامناسب داشتند.

سال ۲۰۰۷: شما از نسخه ی اصلی ویندوز استفاده نمی کنید!

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

ویندوز XP علاوه بر مشکلات فراوان امنیتی، یک ایراد دیگر هم دارد که البته بیشتر به مایکروسافت مربوط می شود تا به کاربران. نصب نسخه ی غیر اصلی آن کار بسیار راحتی است و بسیاری از مردم جهان بدون اینکه پولی بابت ویندوز بپردازند آن را با یک سریال جعلی نصب می کنند و از تمام قابلیت های آن استفاده می کنند. مایکروسافت برای رفع این مشکل یک سیستم تشخیص نسخه ی اصلی (Genuine) از غیر اصلی در ویندوز ویستا قرار داد (WGA) که اگر اصلی بودن سیستم عامل توسط این نرم افزار تشخیص داده نشود، برخی قابلیت های سیستم َعامل مثل قابلیت های امنیتی، به روزرسانی ها و … غیرفعال می شود و مرتباً به کاربر یادآوری می شود که ویندوز شما اصل نیست.

WGA در سال ۲۰۰۷ کارش را آغاز کرد و در ابتدای راه بسیار ضعیف بود. بسیاری از کاربران با اینکه نسخه ی اصلی ویندوز را خریده بودند با نصب یک نرم افزار یا تغییری در سخت افزار رایانه ی خود با پیغام «اصلی نبودن ویندوز» و سپس از کار افتادن برخی قابلیت های آن مواجه می شدند.

در سال ۲۰۰۸ بیشتر ایرادات WGA برطرف شده بود و به خوبی کار می کرد ولی با این حال تأثیر منفی خود را در ذهن کاربران ویندوز ویستا ثبت کرده بود.

سال ۲۰۰۸: تیر خلاص اپل به مایکروسافت با تبلیغ «مک بخرید»

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

تبلیغات تلویزیونی اپل با عنوان «مک بخرید» در سال ۲۰۰۶ آغاز شد ولی در سال ۲۰۰۸ حملات بی رحمانه ای به ویندوز ویستا انجام داد و با برشمردن ایرادات فراوان آن، کاربران را ترغیب به خرید مک می کرد.

سال ۲۰۰۹: ویندوز ۷، آنچه که باید از اول به جای ویستا می آمد

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

به خاطر مشکلات امنیتی ویندوز XP و ایرادات فنی فراوان در ویندوز Longhorn و ویستا، پیش بینی می کردیم که در سال های بعد از ویستا یک نسخه از ویندوز ارائه شود که مشکلات نسخه های قبلی ویندوز را نداشته باشد.

تحت مدیریت استیفن سینوفسکی، ویندوز ۷ در زمان بندی مناسب عرضه شد. این دفعه برخلاف دفعه ی قبل، سازندگان سخت افزارها با ویندوز ۷ هماهنگ بودند و البته ویندوز ۷ تغییرات عمیق فراوان نداشت که مشکلات زیادی برای تولیدکنندگان سخت افزار به وجود آورد. ویندوز ۷ بسیار بهتر از ویستا بود به طوری که گفته می شود از اول باید به جای ویستا می آمد. انتشار ویندوز ۷ یک تحول بسیار خوب در سیستم عامل ویندوز و بزرگ ترین موفقیت مایکروسافت به حساب می آید.

سال ۲۰۱۰: ویندوز ۷ بزرگ ترین موفقیت مایکروسافت است

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

بنا بر آمار NetMarketShare تنها ۹ ماه از عرضه ی ویندوز ۷ گذشته بود که تعداد رایانه های دارای ویندوز ۷ از کل رایانه هایی که در طی این چند سال ویندوز ویستا نصب کرده بودند، بیشتر شد. یکی دیگر از عواملی که به موفقیت ویندوز ۷ کمک کرد، بازیابی اقتصاد جهانی پس از رکود بود که باعرضهٔ ویندوز ۷ همزمان شد. شرکت ها و اداره هایی که به علت مشکلات مالی تاکنون نتوانسته بودند سیستم عامل رایانه هایشان را ارتقا بدهند فرصت پیدا کردند تا بهترین ویندوز دنیا را بر روی رایانه هایشان نصب کنند. در همین روزها بود که اپل تبلت iPad را معرفی کرد و با این کار جدالی تازه در دنیای فناوری به راه انداخت که هنوز ادامه دارد و شرکت های مختلف در زمینه ی تبلت ها با هم رقابت می کنند.

سال ۲۰۱۱: پیش نمایش ویندوز ۸

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

در زمانی که تبلت ها و رایانه های لمسی در زندگی مردم واردشده اند، مایکروسافت نیاز داشت ظاهر قدیمی ویندوز را که از سال ۱۹۹۵ تغییر اساسی نکرده بود، به گونه ای بهینه سازی کند که مناسب دستگاه های لمسی باشد.

در سپتامبر ۲۰۱۱ مایکروسافت رسماً از ویندوز ۸ رونمایی کرد.نسخه ی نمایشی ویندوز ۸ در ۲۴ ساعت اول انتشارش بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شد. کاربران در این زمان برای بار اول با رابط کاربری Metro روبرو شدند و مشخص شد تفاوت خیلی زیادی با رابط کاربری قبلی دارد لذا بسیاری از کاربران از آن زده خواهند شد و چندین سال طول خواهد کشید تا از ویندوز ۷ دل بکنند. دقیقاً همین شرایط برای ویندوز XP هم پیش آمده بود.

سال ۲۰۱۲: ورود رسمی ویندوز ۸ به بازار

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

با مدیریت استیفن سینوفسکی، ویندوز ۸ با دقت و احتیاط پیش روی می کرد. ابتدا یک نسخه ی نمایشی برای کاربران خانگی، یک نسخه ی نمایشی نهایی و سپس نسخه ی کامل ویندوز ۸ عرضه شد. کمی بعد از عرضه ی رسمی ویندوز ۸، استیفن سینوفسکی از سمتش کناره گیری کرد. در همین موقع بسیاری از امیدها برای موفقیت ویندوز ۸ به ناامیدی تبدیل شده بود. چون کاربران (مخصوصاً کاربرانی که از موس و صفحه کلید استفاده می کنند) در کار با ویندوز ۸ دچار مشکلات جدی شده بودند. حتی کاربران حرفه ای برای انجام کارهای ساده ای مثل خاموش کردن سیستم احتیاج به آموزش مخصوص داشتند.

سال ۲۰۱۳: ویندوز ۸.۱ با دکمه ی استارت آمد

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

مایکروسافت پیش از عرضه ی ویندوز ۸ هر سه سال یک بار از نسخه ی جدید ویندوز رونمایی می کرد ولی باعرضهٔ ویندوز ۸ قول داد این زمان را کوتاه تر کند. باعرضهٔ ویندوز ۸.۱ دقیقاً یک سال بعد از ویندوز ۸، مایکروسافت به قولش عمل کرد. ویندوز ۸.۱ تنها یک سرویس پک نیست بلکه تفاوت های قابل توجهی با ویندوز ۸ دارد.

معلوم است مایکروسافت به بازخورد کاربران نسبت به ویندوز ۸ توجه می کند. در چند ماه بعد از انتشار ویندوز ۸، نرم افزارهای جایگزین منوی استارت، پرفروش ترین نرم افزارهای ویندوز بودند. مایکروسافت این پیام را از کاربران دریافت کرد و دکمه ی استارت را به مکان قبلی اش برگرداند. البته لازم به ذکر است این دکمه بیشتر جنبه ی روانی دارد چون در ویندوز ۸ هم وجود داشت.در ویندوز ۸ کافی است موس را به گوشه ی پایین سمت چپ صفحه بیاورید تا دکمه ی استارت ظاهر شود.

سال ۲۰۱۴: یک به روزرسانی بزرگ برای ویندوز ۸

فراز و نشیب‌های ویندوز، از ویندوز XP تا ویندوز 8

مایکروسافت چرخ توسعه اش را خیلی سریع کرده است چون هنوز مدت زیادی از عرضه ی ویندوز ۸.۱ نگذشته که یک به روزرسانی عمده ی دیگر برای ویندوز عرضه کرده است. در این به روزرسانی سعی می کند کمی دیگر از نارضایتی کاربران کم کند.

مایکروسافت در کنفرانس برنامه نویسان قول داد که منوی استارت را به ویندوز ۸ برگرداند و قابلیتی فراهم کند که برنامه های Modern (نام جدید جایگزین Metro) به جای اینکه الزاماً تمام صفحه باشند، در یک پنجره اجرا شوند. اقدامات و صحبت های اخیر مایکروسافت حاکی از این است که به رضایت کاربران از ویندوز ۸ بسیار اهمیت می دهد و هر آنچه که تاکنون به آن ایراد می گرفتند به زودی برطرف خواهد شد.

انتقادات گسترده ای که در چند ماه اخیر به ویندوز ۸ شد نشان می دهد انحصاری که مایکروسافت ۱۴ سال پیش در بازار رایانه ها داشت از بین رفته و دیگر آن قدر قدرتمند نیست که دولت آمریکا بخواهد آن را به دو نیم کند.

  انتشار : ۸ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 106
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از ارز دیجیتال و فارکس نشنیده باشد و قطعا این یک فرصت استثنایی برای ما ایرانیان است که بتوانیم درامد دلاری داشته باشیم . ولی اگر با اصول کار و تحلیل ها آشنا نباشیم ممکن است سرمایه ما از دست برود. ولی با پدیدار شدن هوش مصنوعی دیگه نیازی به یاد ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی نهم

پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی نهم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی پایه نهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 27   همراه با پاسخ فعالیت ها     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   بکارگریی تم های متنوع، ... ...

دانلود جزوه icdl

جزوه 50 صفحه ای کامپیوتر ویژه آزمونهای استخدامی ...

دریافت فایل : دانلود جزوه icdl
پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان نفوذ اجتماعی و کنترل در 14 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان نفوذ اجتماعی و کنترل در 14 اسلاید

نظارت اجتماعی (به انگلیسی: Social control) به‌طور کلی به ابزارها و روش‌هایی اطلاق می‌شود که برای وادار کردن فرد به انطباق او با انتظارات گروه معین یا کل جامعه به کار می‌رود. برای روشن‌تر شدن این مفهوم در ذیل به برخی تعاریف ارائه شده توسط اندیشمندان و نظریه پردازان مختلف ... ...

کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت ppt

عنوان فایل :کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت نوع فایل: پاورپوینت تعدادصفحات : 250 ص   برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود کتاب گیاه شناسی ۱ با فرمت پاورپوینت ppt شرح مختصر: امروزه سلول به عنوان واحد ساختمانی همه موجودات زنده معرفی می‌شود و درباره هر یك از ...

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf ... ...


مطالب تصادفی

  • انقلابي در اسمارت فون ها و تمام سطوح معمولي ، با تكنولوژي جديد تاچ
  • جلوگیری از اجرای برنامه ها هنگام راه اندازی ویندوز ( Startup )
  • راه هاي افزايش بازديد كننده از وبلاگ
  • نکات مهم در مورد سرچ گوگل
  • روشی دیگر برای حذف ردپای خود از اینترنت

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد